|
|
||||
|
||||
Knap plan. Parkings verplaatsen voor tribunes lijkt me geen probleem. Voor de pers en VIP's kunnen shuttles ingelegd worden. Voor de "gewone" massa is het misschien slim om een park and ride systeem te voorzien. Dat werkte toch perfect toen we naar Essen zijn geweest en op een parking stonden die kilometers van de beurs lag. Om de 500 meter een bushalte langs het kanaal
Ideale kans voor Hasselt om hun gratis bussen te promoten (indien een samenwerking met Zolder kan). En ook voor de winkelstad Hasselt. Laat de vrouw maar shoppen, manlief kan rustig naar de autootjes kijken |
|
||||
|
||||
Toen je met mij mee was naar het circuit hebben we mijn auto daar gezet... parking 13...
|
|||
|
|||
Quote:
Groetjes |
|
||||
|
||||
Quote:
maar juist omdat het een parking is, stelde ik die vraag... daar staat toch ook nog een muur tussen?
|
||||
|
||||
Wellicht een leuke gastcoureur:
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Brrrrr, zoveel tribunes op Zolder, en er is al zo weinig plaats.
Ik denk niet dat ik naar dat weekend ga. Vind de nieuwe wagens niet geweldig en het rijderspeleton is eerlijk gezegd ook niks speciaals... Meer plek voor jullie |
|
||||
|
||||
Waarvan er een aantal buiten het circuit staan, van die mensen heb je dus geen last als je gaat rondlopen. Door zoveel tribunes te plaatsen gaat de massa niet rondwandelen zoals bij de World Series. M.a.w. meer ruimte door veel tribunes
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Eventjes een vraagje, als je een ticket hebt voor een tribune kan je dan ook nog op het general gedeelte rondlopen of zou dit ook afgesloten zijn?
|
|
||||
|
||||
volgens mij mag je met je tribuneticket op het groene gedeelte komen, maar voor de rest enkel op je tribune
|
||||
|
||||
Iemand enig idee van de oplage aan "General" tickets? Op die paar groene strookjes kan je volgens mij geen 30000 man kwijt, behalve met 20 rijen dik, wat toch niet echt verantwoord is op een niet-hellend veld... Ook iemand die weet of de tribuneplaatsen genummerd zijn ofdat het daar ook kamperen wordt?
|
|
||||
|
||||
Quote:
de silver denk ik niet, want de 2 staantribunes zijn zilver, lijkt me moeilijk om daar nummers toe te kennen. of ze moesten er stoeltjes installeren... en Zolder "niet-hellend"? je hebt niet voor niets de "Bolderbergbocht". het is maar een klein heuveltje, maar het is wel sterk hellend... volgens mij moet Zolder rekenen op ongeveer 40000 toeschouwers op zondag. met die extra tribunes moet dat zeker lukken
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Iemand al iets concreters opgevangen wat betreft het voorprogramma? Het zou eens tijd gaan worden... En zijn de tickets voor Gold 3 op of is Sherpa ze vergeten?
|
|
|||
|
|||
In ding is al zeker. De ADAC GT3 rijdt in het voorprogramma.
Voor de rest weet ik nog niets! Mvg... |
|
||||
|
||||
Quote:
/Quote:/ Een royaal programma! De Belgische manche van de Champ Car World Series op de omloop van Zolder zal ongetwijfeld de aandacht van iedereen trekken tijdens het weekend van 24, 25 et 26 augustus. Maar daarnaast is ook het nevenprogramma van een uitzonderlijke kwaliteit. Oordeelt u zelf maar… - ADAC GT Masters Net zoals het Belcar Kampioenschap in België wordt ook de ADAC GT Masters georganiseerd onder de vleugels van SRO Motorsport Group. Onder de leiding van Jürgen Barth strijden de mooiste Grand Tourismes er in een configuratie die overeenstemt met het GT3 reglement. Het is dan ook niet uitgesloten dat één of andere Belgische deelnemer gebruik zou maken van de komst van de ADAC GT Masters, in het kader van de Belgian Grand Prix Champ Car 2007, om aan het Zolderse feestje mee te bouwen… - Benelux Racing League Deze van oorsprong Nederlandse competitie doet ons een beetje denken aan de Stock Car in de Verenigde Staten. De wagens zijn gebouwd op een buizenframe en worden aangedreven door sterke V6 matoren, terwijl hun koetswerk vergelijkingen vertoont met dat van de Ford Mondeo. De manche te Zolder is het vierde treffen van het seizoen in het BRL Kampioenschap, dat steeds borg staat voor spektakel… - Euro Boss Formula De Euro Boss Series is een hoog aangeschreven Europese competitie, waarin gestreden wordt met wagens uit de Formule 1, Champ Car en F3000 die een constructiedatum dragen van vóór december 2003! En dat roept natuurlijk herinneringen op… Supersnelle bolides, waarmee de eigenaars racen op het scherp van de snee, met de daaraan verbonden risico’s en spanning. De Belgian Grand Prix Champ Car in Zolder is al het vijfde rendez-vous van het seizoen 2007 voor de Euro Boss Series… - Minardi Formula 1x2 two-seater Program Onnodig om het rijke verleden van de Italiaanse renstal Minardi in de Formule 1 voor te stellen. De Australiër Paul Stoddart, teambaas van Minardi, besliste echter om deze discipline te verlaten en zich te concentreren op de Champ Car World Series met het team Minardi USA. Maar hij heeft het goede idee gehad om enkele van zijn F1 chassis om te bouwen… tot tweezitters! De sensatie is dus gewaarborgd voor de eregenodigden en de gelukkigen, die aan de adembenemende demonstratieritten met deze bolides zullen deelnemen… /Unquote/ (Press Text 16/05/2007, VF & DDS in opdracht van Belgian Champ Car Grand Prix, i.f.v. persvoorstelling Belgian Champ Car Grand Prix, één dagje later ) Mvg, Dries DS |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|