|
|
||||
|
||||
Quote:
Nee hoor, lees het reglement er maar op na -> 5500
|
||||
|
||||
Zeer juist staat ook zo uitdrukkelijk in het reglement .( als guest ) Wat wel kan is als ze meedoen voor het kampioenschap dan dient men de volle pot te betalen . Mvg
|
||||
|
||||
Is Witmeur nog promotor van SRO/Belcar? Ik dacht dat Patricia Indekeu dat nu allemaal deed. Maar ik kan me vergissen. Ik ben geen Belcar-expert.
|
|
||||
|
||||
Uiteraard ben ik een leek op dit vlak, ik heb geen weet van veranderingen binnen SRO / Belcar op het vlak van de mensen die actief zijn binnen deze organisatie. Niks van gelezen in een persreutel ofzo........
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
http://www.deepblueeyes.net/Customer...o_art3_nl.html (newsletter van SRO uit januari 2007) |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
De RfB-AM heeft niet langer die (mislukte) vlammen. De nieuwe livery vind ik echt een juweeltje!!! Die mag er voor de rest van het seizoen op blijven staan van mij !
BRON: 24u.be
Last edited by GT2-R; 08-09-2007 at 12:59. |
|
||||
|
||||
wat is de normtijd nu in divisie 3
|
||||
|
||||
Als ik de speaker van CZ moet geloven is het nog steeds 1.36.000
|
||||
|
||||
nog enkel de vlam uit de pijp
|
||||
|
||||
De wedstrijd is nu bijna voor 1/4e afgewerkt en de top3 rijdt binnen de halve minuut !
|
||||
|
||||
Heb daarnnet een sms gehad dat Bouvy out is met koppeling, reden op eerste plaats voor de moment. Aldus de bron op Zolder.
|
|
||||
|
||||
De wagen ziet er in zijn nieuwe livery een stuk potenter uit, alles in strak zwart-wit.
|
|
||||
|
||||
?? Out...volg mss even op 24u.be. Bouvy rijdt wel degelijk nog rond.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Tijdelijk he, is 24 u race, koppeling steken ze wel iets sneller. Mss heb ik me niet volledig genoeg uitgedrukt. Edit; ben het hier ook aan het volgen op mijn scherm, tevens op de radio ook (radio 1) |
Currently Active Users Viewing This Thread: 6 (0 members and 6 guests) | |
|
|