![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Sorry, maar ik lees hier (via de altijd handige google vertaling ![]() Kortom: (selectieve) deelname aan FIA GT is best mogelijk maar daarover staat niets in dit bericht. Volgens mij moet Spyker nog met haar officiële programma naar buiten komen. |
|
|||
|
|||
Mr.Dallara heeft het inderdaad verkeerd gelezen...FIA GT Silverstone zou sowieso logistiek amper/niet haalbaar zijn aangezien er 2 weken ervoor op Barcelona wordt gereden en 1 week later op Monza (beide LMS).
|
|
||||
|
||||
Volgens projectlemans.de zien we misschien de Saleens van Oreca het volledige seizoen in de Fia GT.
|
|
||||
|
||||
Dan wel onder Larbre.
![]()
|
||||
|
||||
Ging Larbre niet op 22 januari haar auto's voorstellen?
|
|
||||
|
||||
Wat gebeurt er eigenlijk met de Racing Box Saleen??
|
|
|||
|
|||
Dat is één van de drie Oreca-chassis die afgelopen seizoen in een rotatie in LMS & FFSA-GT werden ingezet.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
----- Quote:
Gelet op de geringere budgetten die Labre tot haar beschikking heeft (vergeleken met bijv. Oreca), heb ik overigens mijn vraagtekens bij dit 'gerucht', maar hopelijk vergis ik mij. |
|
||||
|
||||
Quote:
Een gerucht van het grootste formaat, maar Larbre zou steun kunnen krijgen van Red Bull... |
|
|||
|
|||
Bizar als je weet dat RB niet legaal is in Frankrijk en het merk los van de F1 al zijn autosportinspanningen gaat terugschroeven. Maar goed, we zien wel. De Saleens van Oreca waren overigens (ten dele) van verzamelaars in de VS.
|
|
||||
|
||||
Dat RB niet legaal is in Frankrijk maakt toch niet uit als het team word ingezet in het FIAGT en LMS?
|
|
||||
|
||||
Er wordt wel een race gehouden in Frankrijk.
|
|
||||
|
||||
Ja en? Reclame voor RB is niet verboden in Frankrijk, Red Bull F1 rijd daar ook altijd met sponsoring. 't Is alleen de verkoop die verboden is.
|
|
|||
|
|||
Op een ogenblik dat je vooral richting extreme sports wil gaan uitgerekende een Frans autosportteam gaan sponsoren, waarbij je in het thuisland ervan geen productsampling kan doen. Alles kan natuurlijk.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests) | |
|
|