![]() |
|
|
||||
|
||||
Ook een fout van Vitaphone.
Ze gebruikten nr 1 op het bord ipv nr 2. Is inderdaad een belachelijke straf. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb aan de ingang van La Source meer dan een uur moeten aanschuiven(samen met nog 100en anderen) omdat ze het nodig vonden van maar 1 persoon de ticketverkoop te laten doen.
|
||||
|
||||
Quote:
Ook schandalig zijn de Audi rijders die niet van hun flash knopje kunnen afblijven. Ok ze zijn sneller maar dan is het aan hun om er voorbij te gaan. Echt een bende cowboys die mannen. Stond ook bij het uitkomen van de Source toen de Mclaren daar de muur in knalde. Was echt een harde klapper. Ik dacht even het ergste toen de marshalls daar de dekens bovenhaalden. Gelukkig valt het blijkbaar mee? Voor de rest een schitterende editie gezien... |
|
||||
|
||||
Afrit 11 nemen en via Combes binnen. Geen files, parking genoeg,....
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Er was veel drukte aan de in- en uitgangen omdat de barcodes bij het binnen- en buitengaan gescand werden. Bijzonder gezellig als er langs de hoofdingang aan de grote parking honderd man staat aan te schuiven en door één poortje moet...
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Blijkbaar meer dan 60.000 mensen aanwezig dit weekend... Wat wordt dat volgend jaar als het misschien nog eens beschaafd weer wordt?
En als er mensen gaan klagen (zoals gewoonlijk) over de betrouwbaarheid van GT3's, tel dan maar eens hoeveel auto's er zijn uit- of teruggevallen door contact of een crash... Ik denk maar aan de McLaren, de 99 Audi, de Prospeed Porsches, de BMW van Faster, de Porsche van Autorlando, de Mercedes KRK. Ook de problemen bij Audi zijn te wijten aan het contact met de Black Falcon Mercedes (Ortelli) en die Porsche (Piccini)... Last edited by Grig-O; 31-07-2011 at 20:19. |
|
||||
|
||||
Schitterend weekend gehad!! Wij stonden aan de berg van Stavelot. Op de donderdag was de poort inderdaad gesloten.
![]() Maar het zijn de marshalls van post 20 die dat steeds doen, en die het ook nog eens bestaan alles en iedereen die naar binnen wil een grote muil te geven. Wij hebben ons dan maar beklaagd bij de verantwoordelijken van het circuit (die wisten van niets, en waren onaangenaam verrast); binnen no-time was de poort voor het hele weekend geopend!! Volgende keer pakken we dus gewoon de hand-betonschaar.. ![]() Overigens: op post 19 stonden niet minder dan 16 marshalls, waarvan 80% bij calamiteiten werkelijk geen flauw benul heeft wat te doen....maar wel de hele familie en alle vrinden langs de vangrail meenemen naar de post...inclusief honden!! Dat dit kan bestaan...... ![]() |
|
|||
|
|||
24 uur Francorchamps,gemengde gevoelens.Ik ben er al verschillende keren geweest maar voor de echte racefans met een gewoon entry ticket maken ze het toch moelijk om van punt A naar punt B te lopen.Bijvoorbeeld als je aan de kant van de oude tribunes naar de nieuwe tribune wilt gaan moet je een hele omweg maken omdat je niet door de paddocks kan.En die nieuwe tribunes liggen maar aan de overkant.Overal controle's op polsbandjes(er waren er volgens mij 7 verschillende kleuren)Ook zeer lang in de file gestaan komende richting Verviers.Vanaf het sein Francorchamps 1500 m tot aan de afrit 1 uur filerijden.Dan stapvoets circuit,Mijn auto neergezet langs de kant op 2 km afstand van het circuit,en ik was niet de enige.Op het circuit prijzen belachelijk duur(friet met saus en snack ben je 7 euro kwijt)Aan de camping inkom bij combes stond een kermis frituur waar je voor hetzelfde nog geen 5 euro betaalde
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() En blijkbaar zijn er maar twee mensen op deze planeet die voor de 65-minuten-regel zijn, Stéphane Ratel en ik. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Vraagske: weet er iemand wat voor motor er in de Delahey Corvette lag. Dacht toch dat een V8 iets anders klinkt? Twas eigelijk een zoemend geluid dat hij maakte? Last edited by CarRerA; 03-08-2011 at 08:16. Reason: typo |
|
|||
|
|||
Inderdaad heel veel volk in Francorchamps.Als je vroeg genoeg binnenging had je geen last van wachtrijen.S'avonds had ik wel chaos toen ik even naar mijn wagen wilde gaan.Binnen en buitengaan door hetzelfde kleine poortje was niet ideaal.De race zelf vond ik fantastisch,van in het begin op het scherp van de snee.Ik vond het wel raar dat krk de tijden niet kon benaderen van de belcarwedstrijd.Ze hadden in deze gelijke omstandigheden toch een goede afstelling.De Audi's van wrt liggen ook lager dan de andere gt'3s.Op verschillende plaatsen op het parcours was er een vonkenregen.Wel knap in de donker.Spijtig voor prospeed uitgeschakeld door een eigen piloot,dom,dom.Nog iemand nieuws over de aangehouden reiter piloot.Ik heb die op 3 dagen een 5tal keer tegengekomen en inderdaad 5x met een biertje in de hand:-)Daar iets mee te maken mss?:-)Volgend jaar ben ik terug op post,hopelijk met beter weer dan.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Heb het veel andere wagens ook meermaals zien doen hoor, zie het eerder als een teken om duidelijk te maken dat er een snellere wagen aankomt; want in je achteruitkijkspiegel kan je mijns inziens moeilijk uitmaken hoe snel het achteropkomend verkeer aankomt. Er zijn andere zaken gebeurd die mij meer aan cowboytoestanden doen denken, zoals bvb. de Lambo die tegen een totaal onaangepaste snelheid de pits wil inrijden, daarbij op een haartje na enkele marshalls mist (ééntje had nog de reactie van neer te duiken onder de vangrail) om tenslotte op zijn zij te eindigen. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|