![]() |
|
|
|||
|
|||
Zo meldt hetzelfde artikel ook dat de bemanning van de G-Force Courage C65 bestaat uit Loïc Deman, Val Hillebrand en Sylvie Delcour. Met betrekking tot Sylvie Delcour kan ik jullie zeggen dat de jongedame niet met deze wagen aan de start van de 1000km van Spa zal verschijnen, dat stond zelfs al een tijdje vast.
Inhoudelijke fouten in deze tekst zijn echter niet te wijten aan de website (Autosport.be) die de tekst bracht, doch wel aan de persdienst van deze wedstrijd, die de foutieve informatie heeft verstrekt. Het verspreiden van foutieve, niet up-to-date of dubieuze informatie door organisatoren lijkt wel een sport geworden te zijn. (Remember FIA GT enkele dagen geleden... ![]() Last edited by Mistery; 04-03-2005 at 20:10. |
|
|||
|
|||
Toch vind ik het enigzins slordig van zo'n website.
|
|
|||
|
|||
Morgen (9 maart) zou de Oreca Audi voorgesteld worden aan de pers. Ik ben benieuwd.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Extreem Frans getint ![]() |
|
||||
|
||||
Het is dan ook Audi France dat een stuk betaalt. Kijk naar de BMW van Priaulx... Niet lelijk maar ik begin die auto zowat moe te worden
![]() |
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
en de C5-R van GLPK-Carsport iig Spa!
|
||||
|
||||
die belgen en hezemans hebben aardig wat ervaring daar dus hopeijk een klasse overwinning daar. die corvette is wel betrouwbaar zoals gebleken vorig jaar le mans
|
|
||||
|
||||
Foto's van de presentatie van de Courages van Belmondo op www.virages.net
Niet echt mooi maar ze hebben wel een budget om met 2 wagens te rijden en dat is toch het allebelangrijkste. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
de lelijkste GULF wagen (wat decoratie betreft) tot nu toe vind ik
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
En zoals AJ al zegt de lelijkste Gulf wagen. Ben het met Scapa eens dat dat vooral door de verschillende sponsoren komt. Wel goed om te zien dat grote Ford logo, hoop dat dit uitgroeit tot een fabrieks Ford in LMP1.....(whisfull thinking) |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|