De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Endurance
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 02-08-2011, 21:31
NetForce84's Avatar
NetForce84 NetForce84 is offline
De Paddock Regular

Quote:
Er zijn andere zaken gebeurd die mij meer aan cowboytoestanden doen denken, zoals bvb. de Lambo die tegen een totaal onaangepaste snelheid de pits wil inrijden, daarbij op een haartje na enkele marshalls mist (ééntje had nog de reactie van neer te duiken onder de vangrail) om tenslotte op zijn zij te eindigen.
filmpje: http://www.liveleak.com/view?i=5f9_1312145317
Old 03-08-2011, 12:35
Pascal Pascal is offline
A4993

Quote:
Originally Posted by JCE.72 View Post
Er zijn andere zaken gebeurd die mij meer aan cowboytoestanden doen denken, zoals bvb. de Lambo die tegen een totaal onaangepaste snelheid de pits wil inrijden, daarbij op een haartje na enkele marshalls mist (ééntje had nog de reactie van neer te duiken onder de vangrail) om tenslotte op zijn zij te eindigen.
Uitleg van de piloot : mijn voet zat geklemd onder het rempedaal en daardoor bleef ik op het gas....

C U
Reply With Quote
Old 03-08-2011, 20:25
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
Originally Posted by Ottooke View Post
R@ce@holiC was in de buurt van de crash en heeft deze foto genomen:
Ik stond aan de andere kant op de tribune en daar zag het er zo uit:

Reply With Quote
Old 04-08-2011, 22:20
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Dan stond je niet ver van mij
Reply With Quote
Old 04-08-2011, 22:23
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Ik zie niet in wat er daar schandalig aan is? Misschien eens vragen hoe de Audi rijders die werden aangetikt door onoplettende piloten erover denken...

Heb het veel andere wagens ook meermaals zien doen hoor, zie het eerder als een teken om duidelijk te maken dat er een snellere wagen aankomt; want in je achteruitkijkspiegel kan je mijns inziens moeilijk uitmaken hoe snel het achteropkomend verkeer aankomt.

Ze zaaien zo gewoon paniek op de baan. En je kan het zeker eens gebruiken maar bij hun was het gewoon continu, precies een rijdende discotheek. Marc Goossens heb ik dat bijvoorbeeld maar zelden zien doen, Wauters toen die derde lag ook niet,..
Reply With Quote
Old 04-08-2011, 22:50
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Volgens mij hebben we die discussie hier al tig-keer gehad Het is aan de snelle piloot die de langzame piloot voorbij gaat. Oftewel, de snelle laat de langzame leven. De snelle mag uitzoeken hoe hij het doet.

Met de lichtjes knipperen is de minst nette manier, komt aggresief over. In goeie ouwe tijd van de Belcar was er zelfs een team die het deed bij koersen overdag!

Oja, dit was een editie met de meeste deelnemers sinds een jaar of 12? Welgeteld 0 vrouwen aan de start! Dat is toch wel opmerkelijk.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 04-08-2011, 22:55
JCE.72 JCE.72 is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Scapa View Post
Ze zaaien zo gewoon paniek op de baan. En je kan het zeker eens gebruiken maar bij hun was het gewoon continu, precies een rijdende discotheek.
Ik kan begrijpen dat kerels zoals Fässler en Rockenfeller met hun LMP1 ervaring dit wel wat eerder gaan doen, en zeker die laatste gezien zijn ervaringen van enkele maanden geleden... toen hielpen zijn discotheeklampjes bij het dubbelen van een GT niet en we weten allemaal wel hoe het eindigde.

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Welgeteld 0 vrouwen aan de start! Dat is toch wel opmerkelijk.
Ik heb er nochtans eentje op het tweede hoogste trapje van het podium algemeen gezien Mark, met name Claudia Hürtgen (al ziet ze er niet meteen erg vrouwelijk uit)...

Last edited by JCE.72; 04-08-2011 at 23:00.
Reply With Quote
Old 04-08-2011, 23:03
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

ik vind het een overbodige discussie. je hoorde er niemand over klagen bij de 24u van Le Mans, en het gebeurt in zowat elke endurance-wedstrijd.
waarom het nu opeens een probleem zou zijn, ik snap het niet?
Old 04-08-2011, 23:31
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:

Ik heb er nochtans eentje op het tweede hoogste trapje van het podium algemeen gezien Mark, met name Claudia Hürtgen (al ziet ze er niet meteen erg vrouwelijk uit)...
klopt, met tuin-overall en korte haren dacht ik aan iets anders

Hoe dan ook, meer wagens dan ooit en minder vrouwen dan ooit aan de start! Werk voor de FIA lijkt me zo.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 05-08-2011, 09:43
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by marcel View Post
ik vind het een overbodige discussie. je hoorde er niemand over klagen bij de 24u van Le Mans, en het gebeurt in zowat elke endurance-wedstrijd.
waarom het nu opeens een probleem zou zijn, ik snap het niet?
Je kan de 24u van Le Mans met z'n verschillende klasses en enorme snelheidsverschillen toch niet vergelijken met Spa afgelopen weekend waar bij wijze van spreken als op een zakdoek zat?
Reply With Quote
Old 05-08-2011, 10:10
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

wat heeft dat er nu mee te maken? het gaat over het flashen van lichten, en da's voor een piloot even irritant bij een groot snelheidsverschil als bij een klein.

bij de crash van rockenfeller waren er hier en daar stemmen als zou de ferrari afgeleid zijn door het flashen van de audi (met zowiezo al bijna verblindende lichten), maar toch hoorde je niemand roepen dat dat flashen daar paniek veroorzaakte, of dat daar een bende cowboys rond reed.

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules