![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Aankomst deelnemers : 15.00 uur - 15.30 uur Afhandelen inschrijvingen : 15.30 uur - 16.00 uur Briefing en aansluitend kwalifs : vanaf 16.00 uur (ik tel 10 min briefing en 30 min kwalifs) Klaarmaken voor de start : 16.45 uur - 17.00 uur Start : 17.00 uur Finish : 20.00 uur Napraten, podium, aperitief : 20.00 uur - 20.30 uur Spaghetti : vanaf 20.30 uur Prijsuitreiking quiz : omstreeks 21.30 uur Uitloting racewagen doop : omstreeks 22.00 uur Last edited by Sennake; 11-11-2003 at 18:04. |
|
||||
|
||||
De spaghetti's gaan toch grote porties zijn he, want ik vermoed dat ik na 45min karten wel grote honger ga hebben
![]() |
|
||||
|
||||
speesman... hou u mor in voor te zondag voor het BIK eh
![]() |
|
||||
|
||||
Napraten, podium, aperitief : 20.00 uur - 20.30 uur
'k hoop dat da rekbaar is ![]() |
|
|||
|
|||
Als de aperitief "rekbaar" moet zijn, dan gaat dat toch iets heel speciaals zijn zenne
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik ga de zondag er waarschijnlijk wel met kleine oogjes staan. Want waarschijnlijk eerst blijven plakken in Herselt de zaterdag, dan nog ' s nachts naar feestje in Leuven en zondagmiddag dan naar Hasselt. Gaat vermoeiend worden ... ![]() |
|
||||
|
||||
Voor Sennake
Een vijfde piloot, met budget ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Sennake,
De vierde naam voor MRT II : Seppe Heymans... |
|
||||
|
||||
Dat staat allemaal genoteerd, blijft enkel de vraag : wie van de blauwe-vakjes-mannen blijft nog spaghetti eten?
Het gaat dus nog om : [list=1][*]Rob Van Roey[*]Bram Heymans[*]Seppe Heymans[*]Marc van Goethem[/list=1] |
|
|||
|
|||
1 / 2 / 3 : geen spaghetti
|
|
||||
|
||||
Alle informatie die ik tot nu toe heb staat hier nog steeds verzameld.
Wil iedereen nog eens een laatste maal checken of alles inderdaad klopt met wat je opgegeven hebt? Let wel : wie er NIET opstaat heeft ook NIETS de 15e; geen karting en geen eten. Willen ook de mensen met een blauw vakje me ASAP meedelen of ze nu blijven eten of niet AUB? Dank je voor de medewerking. PS : ik zie 2 Dieters staan in "Mistery Racing" en "BPC racing". Dat is toevallig toch niet 2 keer dezelfde eh? ![]() Last edited by Sennake; 12-11-2003 at 18:58. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ok, alle blauwe vakjes zijn weg nu.
Ik sluit dus alles af en als er nog iets verandert zullen we de financiële kant zaterdag ter plaatse regelen... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Last edited by ralff1; 12-11-2003 at 21:47. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 5 (0 members and 5 guests) | |
|
|