|
|
||||
|
||||
Wat mij betreft alles Ik ga naar races kijken om wagens te zien die me qua sound & beeld kunnen bekoren en die je niet in het dagelijkse leven op de baan ziet, en daarna om spetterende acties. Laat ons eerlijk zijn, de actie zie je nog altijd beter op TV.
Ik vind het dit jaar niet in de Belcar terug. Althans dat is mijn mening natuurlijk Als ik gisteren de Aston hoorde optrekken en schakelen brak mijn hart. In vergelijking met de oude Biturbo Porsche van AD is dat maar zeer mager... De lokale Johnny-bak in de straat maakt meer lawaai |
|
||||
|
||||
Quote:
Als je u in de gewone koersen van 125 minuten al niet kon terugvinden wat deed je dan op de 24uur... Eindelijk nog eens een Porsche die gewonnen heeft! Schitterende strijd gezien, jammer voor First, zo uitvallen is zeer pijnlijk. Ik vind die sound van deze wagens trouwens beter dan een pakweg Marcos, Viper GTS-R of C5-R. Die brullen gewoon, die GT3 heeft een fijne sound. Hopelijk volgend jaar terug iets meer deelnemers, maar dit smaakt naar meer.
|
|||
|
|||
Ik vond het een leuke "race", enkel spijtig dat het veld magertjes was.
Slechte timing in de kalender maar daar hadden ze maar rekening moeten houden. Ook wat magertjes qua volk. In de paddock en aan de standjes volk genoeg maar op de tribunes was het echt mager. Ik ga graag naar races kijken, dat het nu funcup, sprint cup, Historic cup, GT1, GT3 of BTCS is, maakt mij niet uit. Alles heeft zo z'n voordelen. De ene gaat vlugger dan de andere, heeft een mooier geluid, de actie op de baan is spannender,... whatever puts a smile on your face,....voor mij het belangrijkste is de strijd onderling. Voor een parade race ga ik ook niet naar het curcuit maar als ik battles zie on track, dan ben ik een happy bunny. |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Ik wou de wagens in het donker zien, was me nog niet eerder gelukt. Quote:
Quote:
Last edited by Neo-242; 09-09-2007 at 16:16. |
|
||||
|
||||
Quote:
Tijdig tanken is de boodschap en je had het minste miserie . Jullie proberen de fout die je maakt op de organisatie te schuiven , lijkt mij niet erg fair tov van de deze personen . Altijd schieten op anderen ( vind ik laag bij de grond ) terwijl je eigenlijk je verbruik dient te controleren ( lees testen ) .
|
||||
|
||||
Veel mensen zitten hier maar kritiek te uiten op de BELCAR en CZ. Maar ik vond deze 24u al bij al nog niet zo slecht. De wedstrijd was veel spannender dan vorig jaar. Vorig jaar was de vraag gewoon of GLPK problemen zou krijgen. Indien nee hadden ze met 20 ronden verschil gewonnen. Dan heb ik liever een wedstrijd als deze, waarbij er een stuk of 10 kanshebbers zijn op de algemene overwinning!
|
||||
|
||||
niet vergeten dat ze de datum van de champcars hebben moeten overnemen, en dat de 24u eigenlijk 2 weken eerder gepland was
|
||||
|
||||
niet geweest en zelfs niets gezien op tv. Dacht dan maar juist is in sportweekend te kijken wat er gebeurd was:
ik weet nu: - dat longin een gevaar op de weg is, dat je cola light ook in kleine blikjes kan vinden, dat de corvette uitgebrand is. en dat is het dan ook.
|
||||
|
||||
Dju, raceboy is me net voor. Wel, gewoon zeggen wat ik wou zeggen: het laatste grijntje respect dat ik nog had voor die twee pipo's is hiermee weg, net als dat voor Sporza...
|
|
|||
|
|||
eigen meningen zijn er en moeten er zijn,maar teams afbreken en allerhande commentaar geven vind ik niet meer normaal.Het is al een hele tijd zo en ben het nu wel beetje beu.
voor mij mag iedereen winnen,wie wint is de beste,de beste die wint. Stop die comments |
|
|||
|
|||
Naar het schijnt was het een mooie strijd voor de overwinning. Maar als baancomisaris weten wij daar niks van in Zolder. We kregen wel elk uur de stand door. Maar niet hoeveel voorsprong de leiders hadden. Rond tien uur gisteren avond zijn de takelwagens uit gereden. Ik kan daar maar 1 zaak over zeggen. Het was levens gevaarlijk. Niet eens een safetycar procidure! Sorry maar dat begrijp ik niet. Een paar deelnemers zijn door het oog van de naald gekropen of waren bijna er tegen gevlogen. De takelwagens heb helemaal geen ervaring in zo een situatie in volle race zonder safty car. Dus Danny Dubois de nieuwe speciale regelemanten trekken op niets. Ik persoonlijk vind het niet kunnen. Vandaag ben ik na mijn shift eens de pits eens in gegaan. En wat daar allemaal mag zou ook niet mogen. De vips mogen de boxen niet uit normaal. Maar ze waren daar gewoon aan het wandelen tijdens de race. Zelfs kinderen van onder de tien jaar. In Francorchamps tijdens de 24uren gebeuren zo een dingen niet in de pits maar in Zolder kan dat maar allemaal.
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nog iets dat ik niet begrijp. Die mensen worden uitgenodigt, ze krijgen alle mogelijkheden zoals eten, pits enz. Vroeg ik gisteren samen met een vriend aan eentje met kostuum aan wat voor wagen er voorbij kwam ( was een viper). De meneer zei ons dat het een aangepaste porsche van Koen wauters was. |
|
||||
|
||||
Quote:
En ze liepen daar inderdaad maar losjes rond de vips |
|
||||
|
||||
En dan maar klagen dat het dit jaar allemaal veel te steriel is... zijt nekere blij als er zo iets gebeurt anders vinden jullie het toch maar een saaie boel als ik dit lees. Ik heb toch genoten van deze 24H.
|