![]() |
|
|
||||
|
||||
Daarstraks met Huudo 2 heatjes gaan rijden in extreme kart. Bij mij ging het echt niet goed (koude baan, veel slippen), maar Huudo heeft heel goed gereden!!!
Heb eigenlijk echt wel zin in de race, laat het maar snel zaterdag zijn. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ps. ik moet echt terug eens wat vaker gaan rijden... |
|
|||
|
|||
Sennake,
Piloot 5 voor Mistery Racing Team 2 = Anthony Kumpen... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Deze avond ga ik ijverig al mijn tentoon te stellen modellen klaarzetten zie. Hierbij nodig ik alle modelbouwers die zaterdag afkomen om hetzelfde te doen. Vanaf 14.00 uur is Extreme Kart open en kunnen we dus beginnen met alles mooi op te bouwen.
Ook onze tentoonstellende fotografen worden op hetzelfde uur verwacht. In principe hebben we dus 1 à anderhalf uur om onze bijoukes klaar te zetten/hangen. Alle andere Paddockers worden natuurlijk vriendelijk uitgenodigd om eens een kijkje te komen nemen in de tentoonstellingszaal (eerste lokaal links als je binnenkomt). Zowel voor de race als na de race zal de tentoonstelling open zijn. Tijdens de race zelf acht ik het raadzaam dat we de deur afsluiten omdat er dan niemand de meesterwerkjes kan bewaken... Dus : zaterdag : allen op post! |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Zal dus maar goed 2 kp's kunnen doen in de ochtend om foto's te maken, want zondag voorspellen ze regen... ![]() Bon, schiet me niet af als ik er pas omstreeks 14.30 zal zijn, maar modellekes meebrengen zal ik zeker doen. Heb nog enkele heel oude display kasten vanonder het stof gehaald waar ze mooi in kunnen - ze, dat zijn mijn 10 beste stukken. Prima idee om tijdens de race het slot erop te doen. Ik zal daarbuiten wel mee op de modellen passen. ps. heb voldoende plaats om de modellekes te transporteren, aangezien ik morgennamiddag mijn nieuwe auto (307 SW) in gebruik ga nemen ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Nu lees ik hier dat er verschillende mensen zijn gaan rijden. Ik heb dat niet kunnen doen doordat ik het te druk heb met school.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
als ge uit de pits vertrekt rijdt ge ff rechtdoor. Derna naar links, naar rechts naar links, naar links, naar rechts naar rechts naar links naar rechts naar rechts, naar rechts en direct n,aar links en dna een 180° naar rechts, en u begint gewoon opnieuw.
hopende u hiermee van dienst te zijn (h) Groetjes
|
||||
|
||||
![]() plan : extremekart.be |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests) | |
|
|