De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Community > De Paddock - Meetings
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Closed Thread

Thread Tools Rate Thread
Old 13-11-2003, 03:13
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus

Daarstraks met Huudo 2 heatjes gaan rijden in extreme kart. Bij mij ging het echt niet goed (koude baan, veel slippen), maar Huudo heeft heel goed gereden!!!
Heb eigenlijk echt wel zin in de race, laat het maar snel zaterdag zijn.
Old 13-11-2003, 11:06
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally posted by speesman
Daarstraks met Huudo 2 heatjes gaan rijden in extreme kart. Bij mij ging het echt niet goed (koude baan, veel slippen), maar Huudo heeft heel goed gereden!!!
Heb eigenlijk echt wel zin in de race, laat het maar snel zaterdag zijn.
Ik ben echt content dat ik geweest ben. Zat onmiddellijk lekker in 't ritme. Die baan heeft me altijd wel gelegen, en de kartjes zaten ook echt goed. Calamitas.be is er klaar voor

ps. ik moet echt terug eens wat vaker gaan rijden...
Old 13-11-2003, 11:12
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular

Sennake,

Piloot 5 voor Mistery Racing Team 2 = Anthony Kumpen...
Old 13-11-2003, 14:26
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Huudo
Ik ben echt content dat ik geweest ben. Zat onmiddellijk lekker in 't ritme. Die baan heeft me altijd wel gelegen, en de kartjes zaten ook echt goed. Calamitas.be is er klaar voor

ps. ik moet echt terug eens wat vaker gaan rijden...
Tja. Wat k wel raar vond is dat die kerel van GKS die 180°-bocht totaal verkeerd nam. En da team is dan een topteam. Des te beter voor mij, nu was k sneller dan hem.
Old 13-11-2003, 17:50
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by redje
Tja. Wat k wel raar vond is dat die kerel van GKS die 180°-bocht totaal verkeerd nam. En da team is dan een topteam. Des te beter voor mij, nu was k sneller dan hem.
Welk team is da GKS? nog nooit van gehoord...
Old 13-11-2003, 17:52
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally posted by Mistery
Sennake,

Piloot 5 voor Mistery Racing Team 2 = Anthony Kumpen...
En dan komt natuurlijk de onvermijdelijke vraag : blijft Anthony spaghetti eten?

* WWW.SENNAKE.BE *
Old 13-11-2003, 18:04
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus

Quote:
Originally posted by flugel
Is team van Genk denk ik.
Old 13-11-2003, 18:43
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Deze avond ga ik ijverig al mijn tentoon te stellen modellen klaarzetten zie. Hierbij nodig ik alle modelbouwers die zaterdag afkomen om hetzelfde te doen. Vanaf 14.00 uur is Extreme Kart open en kunnen we dus beginnen met alles mooi op te bouwen.

Ook onze tentoonstellende fotografen worden op hetzelfde uur verwacht. In principe hebben we dus 1 à anderhalf uur om onze bijoukes klaar te zetten/hangen.

Alle andere Paddockers worden natuurlijk vriendelijk uitgenodigd om eens een kijkje te komen nemen in de tentoonstellingszaal (eerste lokaal links als je binnenkomt). Zowel voor de race als na de race zal de tentoonstelling open zijn. Tijdens de race zelf acht ik het raadzaam dat we de deur afsluiten omdat er dan niemand de meesterwerkjes kan bewaken...

Dus : zaterdag : allen op post!

* WWW.SENNAKE.BE *
Old 13-11-2003, 18:44
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Sennake
En dan komt natuurlijk de onvermijdelijke vraag : blijft Anthony spaghetti eten?
Ik denk van niet... zal het hem straks nog es vragen...
Old 13-11-2003, 19:03
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally posted by Sennake
Deze avond ga ik ijverig al mijn tentoon te stellen modellen klaarzetten zie. Hierbij nodig ik alle modelbouwers die zaterdag afkomen om hetzelfde te doen. Vanaf 14.00 uur is Extreme Kart open en kunnen we dus beginnen met alles mooi op te bouwen.

Ook onze tentoonstellende fotografen worden op hetzelfde uur verwacht. In principe hebben we dus 1 à anderhalf uur om onze bijoukes klaar te zetten/hangen.

Alle andere Paddockers worden natuurlijk vriendelijk uitgenodigd om eens een kijkje te komen nemen in de tentoonstellingszaal (eerste lokaal links als je binnenkomt). Zowel voor de race als na de race zal de tentoonstelling open zijn. Tijdens de race zelf acht ik het raadzaam dat we de deur afsluiten omdat er dan niemand de meesterwerkjes kan bewaken...

Dus : zaterdag : allen op post!
Sennake de meester in het overhoop gooien van mijn plannen - grapje! Ik had mijn zaterdag zo ingepland dat ik er om 15.00 zou zijn. Tot 13.00 op de Condroz, dan even over Sint-Truiden om de spullen in te laden en dan door naar Aarschot...

Zal dus maar goed 2 kp's kunnen doen in de ochtend om foto's te maken, want zondag voorspellen ze regen...

Bon, schiet me niet af als ik er pas omstreeks 14.30 zal zijn, maar modellekes meebrengen zal ik zeker doen. Heb nog enkele heel oude display kasten vanonder het stof gehaald waar ze mooi in kunnen - ze, dat zijn mijn 10 beste stukken. Prima idee om tijdens de race het slot erop te doen. Ik zal daarbuiten wel mee op de modellen passen.

ps. heb voldoende plaats om de modellekes te transporteren, aangezien ik morgennamiddag mijn nieuwe auto (307 SW) in gebruik ga nemen - en blij dat 'em is.
Old 13-11-2003, 19:21
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by flugel
Zoals Speesman zei, t team van t kartcircuit in Genk. Een van de betere teams in de kartwereld, en dat is een groot understatement.
Old 13-11-2003, 19:31
Flitser's Avatar
Flitser Flitser is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by redje
Zoals Speesman zei, t team van t kartcircuit in Genk. Een van de betere teams in de kartwereld, en dat is een groot understatement.
Iedereen kan een overall van GKS kopen hé Redje, dat is daarom geen piloot van hen hoor.
Old 13-11-2003, 19:41
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !

Nu lees ik hier dat er verschillende mensen zijn gaan rijden. Ik heb dat niet kunnen doen doordat ik het te druk heb met school. Hoe ziet de baan er eigenlijk uit? Kwestie van me mentaal voor te bereiden
Old 13-11-2003, 19:49
Oneliner's Avatar
Oneliner Oneliner is offline
Administrator

als ge uit de pits vertrekt rijdt ge ff rechtdoor. Derna naar links, naar rechts naar links, naar links, naar rechts naar rechts naar links naar rechts naar rechts, naar rechts en direct n,aar links en dna een 180° naar rechts, en u begint gewoon opnieuw.

hopende u hiermee van dienst te zijn (h)
Groetjes
Old 13-11-2003, 19:54
R@ce@holiC's Avatar
R@ce@holiC R@ce@holiC is offline
De Paddock Regular

plan : extremekart.be
Closed Thread

Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests)

Posting Rules