![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
![]()
de belgen kunnen er gewoon niet tegen dat de nederlanders een paar wagens in lemans hebben rijden
![]() Last edited by fish88; 25-03-2005 at 18:11. |
|
||||
|
||||
Vergeet niet dat Jan een indrukwekkende staat van dienst heeft op Le Mans en dat Spyker een fabrieksdeelname is.
|
|||
|
|||
Daarnaast brengt de Nederlandse deelname enorm veel Hollandse fans naar Le Mans en kijkt de ACO mogelijk naar historie van het team en haar lange termijn planing (dus 2006-8).
Racing for Holland verdiend het om in juni op de grid te staan. Wat betrefd Spyker; die genereren enorm veel media aandacht met hun uitzonderlijke wagen en is het dus een simple keuze voor de ACO.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Lammers? Goeie gozer maar zeer zeker niet het beste team in de afgelopen jaren. Dan bedoel ik niet alleen het sportieve vlak, op het zakelijke vlak beschikt Lammers niet over dezelfde capaciteiten die hij als rijder heeft. In de afgelopen twee jaar heeft Lammers niet kunnen overtuigen als team-eigenaar, er zijn andere teams die in die periode meer hebben laten zien. 1 wagen voor RfH is meer dan zat.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Vandaag ergens het gerucht opgevangen dat Marc Goossens in onderhandeling is met Courage Competition voor de tweede C60H in Le Mans...
|
|
|||
|
|||
Ik heb de lijst vergeleken met de Mariantic lijst en kom tot onderstaande conclusies.
P1 klasse In deze lijst geen teams die er niet in thuis horen, enige die ik mis zijn de Essex Invest-Zytek en de Lister. Kan het zijn dat deze teams zich terug hebben getrokken? Naar mijn mening heeft RfH wel recht op 1 entry. Ze nemen weliswaar niet deel aan het LMES maar ze hebben wel bewezen dat ze een competatieve en redelijke betrouwbare wagen op het circuit zetten. De Zytek is bijvoorbeeld erg snel maar nog niet erg betrouwbaar gebleken. P2 klasse Geen verassingen (of het niet uitnodigen van de Binnie-Lola?). Overigens zou 1 WR wagen naar mijn mening voldoende zijn. Helaas waarschijnlijk wel weer veel uitvallers ivm gebrekkige betrouwbaarheid van deze wagens. Al die verschillende fabrikanten (Pilbeam, WR, Courage, Lola en Lucchini) is leuk om te zien. Is dit de Europese variant van de Daytona Prototypes? ![]() GT1 klasse Ik mis de Graham Nash Saleen (maar 6e reserve, is ACO bang voor de slechte betrouwbaarheid van de Saleen?), verder geen verassingen. Kan een mooie race worden met de Ferrari 550's, Corvette's en de reeds snelle en betrouwbare Aston Martin's. GT2 klasse Bij voorbaat staat een Porsche overwinning vast, hoop dat de Ferrari 360's en Panoz Elan's in het begin wat tegenstand kunnen bieden. De TVR en Spyker zorgen verder voor wat diversiteit. Begrijp van velen dat Team LNT een entry gehad zou moeten hebben (heb dit team niet gevolgd, kan er dus niet over oordelen). Waarom Spyker een entry gekregen heeft? Misschien vind de ACO het leuk dat ze kunnen vermelden dat er een x-aantal fabrieksteams deelnemen. Overigens vergelijking tussen snelste rondetijd van TVR en Spyker tijdens Sebring race: 41 GT2 M.Hynes/P.Pearce/R.Dean - best time: 2:09.467 (TVR 400R) 40 GT2 L.Tomilson/W.Hughes/J.Kane - best time: 2:08.246 (TVR 400R) 48 GT2 T.Coronel/M.Goossens/D.Crevels - best time: 2:08.588 (Spyker C-8 Spyker GT2 R). Weet echter niet of dit de normale rondetijden zijn van beide wagens of dat dit een eenmalige snelle tijd van de Spyker is. Reserves De tweede RfH Dome en Spyker zijn misschien teveel van het goede, zeker omdat LNT, Lister en Essex Invest-Zytek helemaal niet op de lijst staan. De Graham Nash Saleen staat naar mijn mening te laag. In ieder geval heeft de ACO een betere lijst afgeleverd dan vorig jaar en de discussie zal een stuk minder zijn. Ook denk ik dat er niet veel of misschien wel helemaal geen afvallers zijn, dus de reserve wagens geef ik weinig hoop. |
|
||||
|
||||
Een spyker op de inschrijvingslijst voor de 1000 km van Spa
BRON : Planetlemans.com Greetzz.. Corvetteboy
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
spyker moet dit gewoon als een testjaar zien met deze wagen. maar ik denk (hoop) dat ze in 2006 wel wat beter gaan doen. maar wel jammer dat ze die race gaan rijden met die slechte rijders. ze konden beter donny crevels en tom coronel inzetten
![]() |
|
||||
|
||||
http://www.lmsr.net/domeupdate.html de nieuwe dome heeft ook al getest
|
|
|||
|
|||
Vandaag beginnen de LMES testdagen. Infocourse.org heeft al heel wat mooie foto's van o.a. de DBA-Judd, Zytek, hybride Dome, Courage C60 H en hybride Pescarolo, ...
http://www.infoscourse.org/article.php?sid=876&&thold=0 http://www.infoscourse.org/article.php?sid=877&&thold=0 Volgens iemand op het 10/10 was de Pescarolo het snelste deze voormiddag. Quote:
Last edited by gwyllion; 01-04-2005 at 14:34. |
|
|||
|
|||
6 snelste tijden van deze voormiddag:
Pescarolo 1:40.046 Works Zytek 1:40.764 Oreca Audi 1:41.736 Creation DBA Judd 1:42.076 Jim Gainer Dome 1:42.530 RML Lola 1:43.352 Last edited by gwyllion; 01-04-2005 at 15:35. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|