![]() |
|
|
||||
|
||||
Amaai mijn voeten, Loeb !
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
als solberg daar dan ook is rondgegaan ....
|
||||
|
||||
Ik denk dat mijn prono punten voor het meeste snelste tijden binnen zijn
![]() |
|
||||
|
||||
Inderdaad INDRUKWEKKEND van Loeb. Duval blijft toch Best of the Rest. Afwachten wat morgen brengt. Toch spijtig van het weinige aantal KP's. En ondertussen ook blij da'k ADSL heb met een vast abonnement. 't Zou hier anders altijd bezet zijn en een en ander kosten
![]() |
|
||||
|
||||
Loeb ja, geval apart hein! Mon Dieu!
Geen al te beste beurt van Loix. Hij zal morgen nog moeten trappen op Petter bij te halen. |
|
||||
|
||||
and keep in mind :
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() nu Duval en Martin nog wisselen en kheb 22 ptn, het max dat ik nog halen kan, maar natuurlijk liever Duval 2e ![]()
|
||||
|
||||
we zijn van 127 naar 232 posts gegaan op één proef tijd
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Voila zie, dag 2 zit erop. En dit is de stand:
1. S LOEB 2:54:22.6 2. F DUVAL +1:28.7 3. M MÄRTIN +1:41.7 4. M GRÖNHOLM +1:57.9 5. P SOLBERG +3:31.8 6. F LOIX +4:34.1 7. G PANIZZI +7:49.0 8. A WARMBOLD +10:04.5 9. O BURRI +12:37.7 10. J VÄLIMÄKI +16:11.9 Mijn overpeizingen van vandaag: 1 stage afgebroken door een crash en 1 stage gecancelled door te veel volk ![]() Loeb kan morgen rustig uitrijden. 't kan nog spannend worden voor de 2de plaats. Als Duval deze haalt, is dat een prestatie om "U" tegen te zeggen. De Monte is een van de meest verradelijke van allemaal. de Peugeot 307 is snel. Hoe snel zullen we in de komende rallies wel zien. Ook de Mitsu heeft potentieel, gezien de goeie tijden de Panizzi al heeft laten zien. Alleen moet het allemaal een beetje consistenter worden. Solberg rijd een beetje een onzichtbare rally en staat redelijk safe op 5. Loix zal het geluk aan zijn kant moeten hebben wil ie Solberg nog te pakken krijgen. Verder nog dat er een schare rally fans als bezeten heeft zitten volgen en posten. Geweldig is dit! ![]() |
|
||||
|
||||
Ik blijf op 22 punten voorlopig, met Loeb en Martin juist, en de scratches...
Maar ik zou nog liever hebben dat Duval wint dan dat mijn prono goed is ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Tot morgen allemaal .