|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Marc Goossens heeft nog nergens een vast zitje dit verbaast me eigenlijk wel want zoals hij kan rijden ... en penders ging zijn garage uitbouwen en ik denk niet dat dat niks kost hè en wie zou er anders nog voor budget zorgen om RTM draaiende te houden????? PS wie is GS Motorsport en De Kamala vn Jurgen Hover???? Last edited by Vertigo Streiff; 06-02-2004 at 13:46. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Het Carsport Belgium Project gaat blijkbaar niet door. De Corvette van Vannerum is verkocht. RTM doet zeer geheimzinnig. Marc Goossens heeft nog geen stuur. Dus: Heeft RTM die Corvette gekocht, wordt Marc Goossens daar de eerste piloot, en zijn Patrick Selleslagh en Patrick Slaus bij dat project betrokken en brengen de PSR-mannen dan de Williams-sponsoring mee? Zou toch heel mooi zijn? Of sla ik de bal volledig mis? Last edited by Baron; 10-02-2004 at 11:20. |
|
||||
|
||||
RTM zal nog even afwachten worden. Penders zou aan z'n garage werken moeten doen maar dat verhaal heb ik drie jaar geleden ook al gehoord.
Toon van de Haterd, daar zitten ze dus blijkbaar achter. Aangezien Zwaan's Racing een tweede Viper gaat inzetten in FIA-GT... Franz Lamot, Freddy van Roey en Patrick Schreurs moeten ook hun plannen nog bekend maken: die mannen hebben het ook meer voor dikke bakken, kan nog mooi worden |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Heel veel speculaties, heel veel geheimdoenerij! Ik wil zekerheden
|
|||
|
|||
Quote:
en de Nederlandse vlag en van ik weet al niet meer. De oplossing van het vraagstuk staat op deze pagina. Alleen nog niet in de juiste combinatie. Last edited by wiljo; 06-02-2004 at 15:02. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ceusters/Metior zouden de GT3-R van Lamot gekocht hebben? Lijkt mij onwaarschijnlijk gezien de reputatie van die 2 "piloten" |
|
||||
|
||||
Quote:
- patrick schreus - corvette - Marc goossens - PSI Staan allemaal op deze pagina, moet k de volgorde wat wijzigen? of kijk je dat door de vingers? Ofwel zekerheden, ofwel niets... Ik heb ook veel gehoord, maar als k het niet mag doorzeggen, gebeurd dat niet. Ook niet via raadseltjes...
|
|||
|
|||
Er zijn volop prachtige combinaties te maken met alle namen en teams die voorbij vliegen. Laat ons wat minder speculeren en ons baseren op gekende bronnen.
Wat ik bedoelde te zeggen is dat bepaalde personen genoemd op deze pagina de sleutel nu in handen hebben. Ze maken de keuzes. Worden deze keuzes bekend dan gaat de sneeuwbal rollen en zullen we snel duidelijkheid krijgen over diverse andere combinaties waarover nu wordt gespeculeerd. Als je slechts een kant van een combinatie kent is het niet opportuun deze voortijdig bekend te maken en daardoor andere combinaties in een voorbestemde richting te dwingen. Dus nogmaals... wait and see! Last edited by wiljo; 06-02-2004 at 15:32. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ideale combinatie: snel, ervaren, winnaarstype, budget. Simpel. Toon wil ook graag in Belcar blijven en dat siert 'm Last edited by wiljo; 06-02-2004 at 15:31. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Marc Goossens gaat méér dan waarschijnlijk de Corvette van SRT bemannen, bijgestaan door......................... iemand die nog niet wenst vernoemd te worden
|
|
|||
|
|||
Quote:
Toon qualificeerde oa. de Marcos voor Euser in Le Mans. Maar de post er onder is ook heel interessant.... |
Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests) | |
|
|