![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Audi leidt nog steeds maar kwam binnen met een leeglopende band. Het is bijna zeker dat Kristensen de rijder zal zijn die de Audi, hopelijk in 1ste plaats, over de finish zal loodsen.
GT1 wagens nog steeds kort bij elkaar. Dat wordt spannend! Mvg |
|
||||
|
||||
effe een vraagje rijd de am 58 in dezelfde ronde als de corvette of heeft hij een ronde achterstand. want live timing geeft verschillende uitlsagen en bij eurosport (online0 is het ook anders en kan nu net geen tv kijken
![]() |
|
|||
|
|||
De AM #58 rijdt echter niet in de zelfde ronde als de leidende Corvette. De AM#59 doet dit wel. Maar dan nog kan het spannend worden want wie komt wanneer binnen? Gaat het gevecht in GT1 uitgevochten worden met pits-strategie?
Mvg |
|
|||
|
|||
De Aston Martin #58 heeft net een bezoekje gebracht aan de grindbak. Dit alles zonder veel ergs en kon gewoon zijn weg verder zetten.
Mvg |
|
||||
|
||||
op de spyker site staat dat ze de rest van de lmes races ook gaan rijden. hopelijk wel met goede rijders coronel en crevels want met die paydrivers komen ze niet echt vooruit
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
De leidende Audi draait momenteel snellere rondjes dan de Pesca. Ook al is het maar één seconde. Gaat Pesca het kalmer aandoen of wat zijn ze van plan?
Mvg |
|
||||
|
||||
zijn ze blij genoeg met een 2de plaats misschien. dit jaar is denk ik misschien hun enisgte kans op de overwinning want de nieuwe audi zal (denk ik) net zo snel zijn als de r8 in het begin
|
|
|||
|
|||
Quote:
Het zou me overigens niks verbazen als Pescarolo het Peugeot project gaat runnen: a) Pescarolo runt al het Peugeot team in het Franse tourwagenkampioenschap. b) Peugeot kan de ervaring van Pescarolo denk ik wel gebruiken. |
|
||||
|
||||
Last time van de Audi : 3:48.117
Last time van de Pesca : 3:38.485 Niet echt trager dus... |
|
||||
|
||||
De Pesca zit op dit moment in DEZELFDE ronde als de Audi!
|
|
|||
|
|||
Dit wordt spannend. Mag de beste winnen!
Mvg |
|
||||
|
||||
De 3 staat in de pit
|
||||
|
||||
De Pesca rijdt echt gewoon weg van de Audi, die nu iets minder dan een ronde voorsprong telt...
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|