![]() |
|
|
||||
|
||||
hopelijk krijgt de audi wat kleine problemen en word het aan het einde spannend
|
|
|||
|
|||
Is het nu al niet spannend genoeg?
![]() Mvg |
|
||||
|
||||
Het is zo warm dat sommige piloten zoals Brabham krampen krijgen van de hitte. Brabham ziet er werkelijk gesloopt uit.
|
|
||||
|
||||
Nog 3:20 tussen de Audi en de Pesca.
|
|
||||
|
||||
Dit gaat echt spannend worden de Pesca draait elke keer betere rondetijden
|
|||
|
|||
Als er gemiddelde 5sec per ronde blijft dan komt de Audi niet als winnaar over finish. Maar hoeveel stops moet de Audi en de pesca nog maken. Volgens mij gaat het gewoon daarvan af hangen. We shall see!
Mvg |
|
|||
|
|||
Corvette en dus de eerste GT1 momenteel al op een 5de plaats algemeen. Prachtig hoe de GT1 wagens rijden! Als de Zytec de Aston Martin wat ophoudt is de Corvette weer al een beetje content.
Mvg |
|
||||
|
||||
Weer 10 seconden eraf : 3:10 is het verschil nu.
Zo'n spannende finale heb ik zelden gezien!!! |
|
||||
|
||||
13u53 Pesca 16 in de pit : ca 50 sec om te tanken, geen bandenwissel ; komen ze 1u toe met 'n tank of net niet ... nog 1 reguliere stop hierna of 1 splash & dash extra ? Audi 3 zal met 1 stop nu en nog 1 erna wel rondkomen...
|
|
|||
|
|||
De Pesca komt niet toe met een volle bak voor een uur. Dus hij zal nog eens extra moeten binnenkomen dan.
Mvg |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Dat weet ik hoor. Ik antwoorde op de post van Bugalfa wnat hij vroeg ofdat de pesca met een volle bak toekwam voor een uur.
Mvg |
|
||||
|
||||
edit: niet dus
![]() Het gaat om de LM2 van RML... rechterophanging kapot, maar Erdos kan hem blijkbaar toch nog in de pit brengen |
|
||||
|
||||
Yep dus moet'm nu pakweg 14u50 nog'ns binnenkomen en ca. 15u40 voor een Splash & dash ... eenmaal over de meet 16u moet ge niet meer tanken hè .
|
|
||||
|
||||
Ook zware problemen voor de Zytek blijkbaar. Is al van 5 naar 7 geduikeld en de rondetijden zijn echt wel slecht. De tweede astonmartin en corvette zullen hem ook nog inhalen
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|