De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Endurance
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 23-04-2005, 11:17
fish88's Avatar
fish88 fish88 is offline
De Paddock Regular

Reply With Quote
Old 25-04-2005, 23:11
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Vandaag is Jantje te zien in RTL Autosport...........mededeling dat ze waarschijnlijk de rest van het LMES seizoen zullen afwerken. Echter dat is klein nieuws vergeleken met dat ene zinnetje, althans als ik dat goed verstaan heb. Ze waren wat aan het keuvelen over de reglementen voor sportscars enzo..........en opeens zei Lammers dat ze druk bezig waren met de plannen voor 2006, 2007 en 2008. Ze waren een wagen aan het bouwen Kijk een Lola, Zytek, Courage, Pescarolo of Dome die koop je maar die bouw je niet. Waar is die gast mee bezig? Een echte Nederlandse LMP?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 25-04-2005, 23:31
vandijk vandijk is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Mark
Vandaag is Jantje te zien in RTL Autosport...........mededeling dat ze waarschijnlijk de rest van het LMES seizoen zullen afwerken. Echter dat is klein nieuws vergeleken met dat ene zinnetje, althans als ik dat goed verstaan heb. Ze waren wat aan het keuvelen over de reglementen voor sportscars enzo..........en opeens zei Lammers dat ze druk bezig waren met de plannen voor 2006, 2007 en 2008. Ze waren een wagen aan het bouwen Kijk een Lola, Zytek, Courage, Pescarolo of Dome die koop je maar die bouw je niet. Waar is die gast mee bezig? Een echte Nederlandse LMP?
mooi he die jan! Langzaam wordt duidelijk waar ie mee bezig is.
Old 26-04-2005, 00:17
fish88's Avatar
fish88 fish88 is offline
De Paddock Regular

ik denk dat hij gewoon doorgaat met dome want hij had tijdens de uitzending veel goede woorden over dome
Reply With Quote
Old 26-04-2005, 07:45
Stranger Stranger is offline
De Paddock Regular

Er gaan ook geruchten dat Ford (weer) onder de naam Jaguar de sportscars in wil.

Gaan we de succesvolle combinatie Lammers - Jaguar weer zien?
Reply With Quote
Old 26-04-2005, 14:10
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
Originally Posted by Stranger
Er gaan ook geruchten dat Ford (weer) onder de naam Jaguar de sportscars in wil.

Gaan we de succesvolle combinatie Lammers - Jaguar weer zien?
lijkt me een raar gerucht een jaar nadat ford alle autosport afbouwde.

Reply With Quote
Old 26-04-2005, 17:54
Stranger Stranger is offline
De Paddock Regular

Ford heeft nog steeds autosport, alleen het geldverslindende F1 project werd verkocht net als Cosworth.

Zowel in het WRC als het Junior WRC, NASCAR en de V8 Supercar Championship Series zit Ford nog gewoon. Een LMP1 bouwen en daarmee lange afstandsraces rijden (en winnen?) is waarschijnlijk financieel interessanter.

En zeg nou zelf, meerijden in de F1 òf Le Mans winnen, wat spreekt nu meer tot de verbeelding?
Reply With Quote
Old 26-04-2005, 18:07
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Vandaag is Jantje te zien in RTL Autosport...........mededeling dat ze waarschijnlijk de rest van het LMES seizoen zullen afwerken.
Is inderdaad goed nieuws. Zou hij dan samen met die Amerikaan gaan rijden? John Bosch heeft het volgens mij te druk met zijn TGP en Ferrari Challenge races.

Quote:
Echter dat is klein nieuws vergeleken met dat ene zinnetje, althans als ik dat goed verstaan heb. Ze waren wat aan het keuvelen over de reglementen voor sportscars enzo..........en opeens zei Lammers dat ze druk bezig waren met de plannen voor 2006, 2007 en 2008. Ze waren een wagen aan het bouwen Kijk een Lola, Zytek, Courage, Pescarolo of Dome die koop je maar die bouw je niet. Waar is die gast mee bezig? Een echte Nederlandse LMP?
In 2006 zijn de huidige LMP900 wagens (zoals RfH Dome, Audi en Lister) niet meer toegestaan, dus RfH ontkomt er niet aan om een LMP1 of LMP1 Hybride aan te schaffen. Een hybride lijkt me niet logisch omdat deze in 2007 niet meer toegestaan zijn. Ik begreep overigens gisteren van Lammers dat het ombouwen van de huidige LMP900 wagen naar een LMP1 hybride zo'n €400.000 kost. Voor meer info over reglementen: http://www.mulsannescorner.com/kieronsalterlmp12.html

Ik kan me niet voorstellen dat RfH zelf een auto gaat bouwen, Lammers heeft namelijk duidelijk aangegeven dat het financieel niet voor de wind gaat. Het lijkt me logischer dat RfH bv een nieuw model Dome koopt en die samen met de fabriek gaat ontwikkelen.

....Of zou John Bosch iets zien in een LMP1 project aangedreven door een Ferrari krachtbron? Kortom een zogenaamde Barron-Ferrari LMP1? Vorig jaar was de Nederlander Wiet Huidekoper op zoek naar technici voor een "long term Le Mans sports car programme"....

Last edited by FIRE; 26-04-2005 at 18:12.
Reply With Quote
Old 27-04-2005, 12:39
vandijk vandijk is offline
De Paddock Rookie

Zo weer een beste verandering op de Le Masn entry list. Bijna alle teams op de reservelijst hebben hun wagen teruggetrokken. Alleen Spyker staat nog op de reservelijst.

ACEMCO heeft zich teruggetrokken met als gevolg dat er een nieuw Frans team met een Porsche op de lijst voor 5 juni staat...

Wie had dit nu weer zien aankomen?
Old 27-04-2005, 17:13
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast

Waarom wordt de reserve lijst niet aangevuld? Rare boel.
Reply With Quote
Old 27-04-2005, 17:52
fish88's Avatar
fish88 fish88 is offline
De Paddock Regular

ja er zijn nog een paar zyteks en een paar lister storms die op de lijst willen (denk ik)
Reply With Quote
Old 09-05-2005, 20:28
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Wellicht weer twee wagens minder...................

Quote:
Jon Field, who opened and then abruptly closed the Banana Joe's and Margarita Mama's nightclubs in the Denver Pavilions, was indicted Thursday on embezzlement charges.

Specifically, the Denver grand jury accused Field of using some of the money for his home and an expensive passion: sports-car racing.
http://www.denverpost.com/business/ci_2714463
Kan dus gevolgen hebben voor deze twee wagens:
32 * INTERSPORT RACING USA LMP2 LOLA AER 1995T
33 * INTERSPORT RACING USA LMP2 COURAGE JUDD 3397A
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 09-05-2005, 20:33
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Wellicht weer twee wagens minder...................

Kan dus gevolgen hebben voor deze twee wagens:
32 * INTERSPORT RACING USA LMP2 LOLA AER 1995T
33 * INTERSPORT RACING USA LMP2 COURAGE JUDD 3397A
Ik had het ook gelezen, is eens een keer iets anders dan drugssmokkel.
Reply With Quote
Old 19-05-2005, 23:42
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Peter Baert naar Eurosport

Zo gaat Eurosport binnen een maand bijna 8 uur live uitzenden van de 24 Uren van Le Mans. Hartstikke heerlijke momenten voor een commentator."
"We zijn met zijn vieren binnen de autosport-ploeg en ik ben de enige Vlaming.

www.pitstop.tv
Yes, prachtig............hopelijk op eurosport 1. Als dat het geval is dan is het zwaai zwaai naar de 12 uur BTCS in Spa
Reply With Quote
Old 20-05-2005, 00:00
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

dat ze eurosport maar eens terug op de kabel zetten !

@Peter Baert wordt FIA GT blijvend verder uitgezonder op de site van Eurosport?
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules