![]() |
|
|
|||
|
|||
oneliner
of de corvette een probleem gehad heeft ? ik zou het niet weten. Moest je het nog niet weten, die wagen is van een ander team.
|
||||
|
||||
Ja dat weet ik wel...
![]() Maar het is een RACE thread waar over de RACE gesproken wordt, dus van welk team het is doet hier nu striekem niet zoveel ter zake é
|
||||
|
||||
Quote:
De Corvette is niet gecrasht/gespind. Maar ze hebben misschien technische problemen gehad, dat weet ik niet. Ze stonden tijdens een paar minuten wel op de eerste plaats !! Vincent
|
||||
|
||||
Wagen van severich is er erg aan toe. Achter op de Peele-Cook viper ingereden die zonder licht reed. Georg schakelde juist naar 6e op dat moment. Hij heeft nog alles "toegegooid" maar kon de aanrijding niet vermijden. De viper is licht beschadigd de severich BMW is er erger aan toe.
Ook de andere G&A bmw is gecrasht en nogwel in de 1e ronde ![]() Last edited by R@ce@holiC; 09-06-2003 at 15:07. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Voor : ![]() Na : ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
http://www.race-rally.be/2003/spaeur...ng/Default.asp in vind dat die marshalls er nogal cool bij blijven, ik zou ernaartoe gaan, hun helmke afzetten en eens goed aan hun oren trekken, vooral de snelheid van de gele porsche is tegen de goede manieren voor een situatie onder geel ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Anderzijds, sommige incidenten zijn gewoon niet te vermijden. Ook de zware crash van Severich was pure BAD LUCK. Die Viper had blijkbaar net wat grind opgepikt (volgens Cook zelfs niet door hun eigen schuld, maar doordat een tragere over de kerbs ging). Hun verhaal was dat het grind in de motor veel schade heeft aangericht, zodat ze zelfs geen elektrisch circuit meer hadden, dus geen lichten, en ze probeerden te bollen tot op een veilige plek. Severich heeft die onverlichte, bijna stilstaande Viper gewoon niet gezien - of slechts wanneer het te laat was - en is er dus aan 241 km/u achterop geknald... Hij vroeg zich wel af waarom er geen witte vlag gezwaaid werd. |
|
||||
|
||||
Ik vond de start wel raar. ene helft was al gestart en 30s later komt de rest van het veld eraan ?
![]()
|
||||
|
||||
Misschien bewust om velig door Source en Eau Rouge te geraken?
|
||||
|
||||
Quote:
tis volgens mij enkel de F1 die voor de source start ...
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Denk ik ook. Ik heb nog nooit een race zien starten aan de F1 kant, buiten de Euro F3000 en de F1's. *** edit *** En de sportcars dus ![]()
|
|