![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Todt is verstoppertje aan het spelen. Stoddart kan hem maar niet vinden
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
De top 6 ligt meestal wel gereserveerd voor de topteams .... Maar de plaatsjes erachter zijn voor iedereen te bereiken ... Zeker in de race aan het begin van het seizoen waar regelmatig nog uitvallers te noteren zijn.
|
||||
|
||||
Ik vind heel die Minardi-affaire maar een super belachelijk spelleke worden. Ok reglement is reglement maar komaan jong. Das al wat ik er nog over ga zeggen want kben er mij veel te boos om aant maken. Ik heb het gevoel dat de huidige F1 zich precies al aant opdoeken. Met zo'n toestanden win je ieder ieder geval geen fans.
Voor de rest ben ik blij dat we weer vertrokken zijn. Kben content van weer een paar vertrouwde gezichten te zien: de la Rosa is back! en tis Doornbos toch maar gelukt!! Ik heb zojuist eens de foto's op F1 Racing bekeken en twas wel grappig. Alonso kan het nie veel schelen dat hij daar staat, Fisico probeert heel deftig te doen, Montoya heeft een "don't mess with me" attitude (altijd al gehad) en Villeneuve zijne overall is weeral 2 maten te groot. Kortom, gentlemen, start your engines!!! ![]() |
|
||||
|
||||
Vraag van journalist aan Schumacher over het uitsluiten van Minardi:
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Het verhaal Minardi kon weleens met een sisser aflopen............
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Wel verbazend dat Jordan akkoord is. Dat team is zowat de naaste concurrent van Minardi. Als beide Jordans zondag dan achter de Minardis eindigen, lijkt Stoddart me toch geen reden tot juichen te hebben. Wat een oplichterij ! Reglementen zijn reglementen, en dat argument is al énorm vaak aangehaald op dit forum. Het is niet omdat je een wagen hebt die onmogelijk voor punten kan gaan, dat de bak niet conform de reglementen hoeft te zijn.
Inzetten, die nieuwe stukken, anders niet meedoen !
|
||||
|
||||
Red Bull toch akkoord
Quote:
|
||||
|
||||
Ondertussen loopt de tweede vrije training op zen einde, en de Minardi's hebben nog niet mogen rijden hoor.
In de eerste training was Liuzzi knap 1e, met echt wel een behoorlijke tijd ook! In de tweede training zijn er op het einde nog vele positiewisselingen gebeurd met als uiteindelijke winnaar toch wel McLaren, zo drie wagens kunnen inzetten heeft toch wel zijn voordelen hoor. De la Rosa snelste voor Raikkonen, Heidfeld Schumacher en Montoya. De 6e tijd van Massa is echt wel indrukwekkend, meer dan een seconde sneller dan teammaat Villeneuve. Vijf minuten voor het einde stond Coulthard nog goed geklasseerd, maar is uiteindelijk nog weggezakt naar 12, maar deze heeft mij toch ook positief verrast. En van Renault had ik toch wel beter verwacht dan een 7e en 10e plaats, maarja 't is nog maar vrije training natuurlijk. En BAR, hmmm Jenson 8e, Sato 18e, ze missen Davidson al denk ![]() Nog tegenvallers zijn zeker Webber met slechts een 15e stek, Monteiro die 1.5 sec trager is dan Karthikeyan, en Toyota ook pas 13e en 14e. Benieuwd wat het morgen wordt!
|
||||
|
||||
Mclaren / schumacher top
Heidfeld impressive Webber zakt door het ijs. Intressante ontwikkelingen al vanaf de eerste Vrije training - dat beloofd. De 3de wagen van Mclaren zou wel eens een heel machtig wapen kunnen worden dit seizoen.
|
||||
|
||||
Interessante ontwikkelingen ?
Er valt null komma null af te leiden uit deze 'ontwikkelingen'. Elke chrono moet met een korrel zout genomen worden; kijk voornamelijk maar eens naar het aantal afgelegde rondjes + de bandensets. En die laatste factor telt tegenwoordig énorm hard mee. Schumacher en Barrichello draaiden in de 2de trainingssessie elk respectievelijk 15 en 14 rondjes, 'pole-man' De La Rosa 28. Het enige team met wat 'zekerheid' is Jordan: Karthikeyan 29, Doornbos 30 en Monteiro 23. Alles opgeteld heeft elke Jordan coureur een halve race-afstand afgelegd, toch bengelen ze aan het einde van de rangschikking (ze missen Minardi !) 1ste en 2de sessie opgeteld: M. Schumacher: 18 laps R. Barrichello: 19 laps De La Rosa: 47 laps Montoya: 19 laps Raikkonen: 15 laps Doornbos: 53 laps Zonta: 51 laps Monteiro: 38 laps De La Rosa heeft na Doornbos en Zonta het meeste rondjes gedraaid. Misschien is het dan logisch dat hij dan een snelste tijd uit zijn McLaren kon persen.
ah. daar zit die reply-knop dus. Last edited by Finish; 04-03-2005 at 12:30. |
|
||||
|
||||
De tijden zeggen idd helemaal niets. Het zou wel eens een verassende uitslag kunnen worden, wetende dat ze maar 1 setje banden mogen gebruiken voor de qualifs én de race samen. Ze zullen niet alleen snel, maar ook intelligent moeten rijden, willen ze winnen.
|
|
||||
|
||||
Het is enkel op zondag dat er geen nieuwe banden mogen gestoken worden dacht ik eh. De setup van quali 2 is die van de race. Dus volgens mij mag je na quali 1 nog bijtanken en van banden wisselen.
|
||||
|
||||
ff een vraagje , op welke tv-zender wordt de GP live uitgezonden ?
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
jep, de nacht van zaterdag op zondag om 3u45 begint de uitzending. De herhaling is zondagmiddag eveneens op sporza.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|