|
|
||||
|
||||
Gie ziet goe bezig menne maat.
|
||||
|
||||
renaissance denkt eraan om de duval duitsland 2010 ook te maken.
ziet er goed uit |
|
||||
|
||||
Erg strakkel livery inderdaad
|
||||
|
||||
vandaag mailtje gekregen van similr, ze hebben net alle moules gecontroleerd en er waren wat kleine foutjes.
deze gaan nu rechtgezet worden, want ze willen echt wel een perfecte kit afleveren. daarom zal de kit pas wel in de loop van september uitkomen ipv augustus. |
|
|||
|
|||
Steven,
Bedankt om ons hierover op de hoogte te houden. Wat de kit betreft; Beter even langer wachten op een model dan ... T'is te zeggen ; mijn "goesting" is nog zéker nie over. Grtz, G |
|
||||
|
||||
Men eerste decalset voor deze kit is trouwens al besteld.
Thanks voor de tip Tim.
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Alweer een goede tip
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag het prototype vd Focus gezien.En dit wordt echt een topper hoor. Heel mooi passend. De banden krijgen het profiel zoals de echte Pirelli's.
Het plan is ook al klaar & het mag gezegd: 't Is er precies één van Tamiya, zo overzichtelijk & correct. Kortom:veelbelovend!!!
|
|||
|
|||
Ik moet zeggen Vanni ,
Je kan een mens laten "watertanden" De pics op de site van Domino zijn alvast veelbelovend. ( Ge weet het éh Steven, 1 mag er zeker in mijn richting éh of beter nog een hele stapel richting Mol ) Grtz, G |
|
||||
|
||||
dexter models uit frankrijk zal een transkit uitbrengen voor de monster energy Ford Focus van Rossi in de Monza Rally show
|
|
||||
|
||||
Daar had ik idd al over gemaild met de gasten van dexter models. Gaan jullie deze transkit verdelen? Kan ik die al pre orderen?
|
||||
|
||||
wij gaan idd de dexter models transkit ook verdelen.
vandaag bevestiging verdelen. |
|
||||
|
||||
Ik lees net op de site van Domino dat de uitgave van de Focus vertraagd is tot november door SimilR
|
||||
|
||||
Dat is toch normaal ze hebben gene naft om in hun auto te doen
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|