|
|
||||
|
||||
ik ben al direct fan
mja kan ook niet anders als peugeot freak
|
|||
|
|||
Steven,
Afgelopen zaterdag nog in de winkel geweest. U was er niet,jammer. Ik heb gezien dat je de "Bilek" kits hebt binnen gedaan. Een meerwaarde voor het aanbod. Seg wat betreft deze twee... Voor mij van elk één exemplaar. Laat maar weten wanneer ze binnen zijn. Bestelling volgt dan. Een rallycross-versie van beide geeft een zékere meerwaarde aan men collectie. (tot nog toe enkel een eenzame geit) Ah Ja , er was een beurs in Roeselare en daar heeft de 2Cv ook gouden gras mogen proeven. Grtz, G |
|
||||
|
||||
Volgende decals zullen ook uitgebracht worden, tegelijkertijd met de kit.
Geko Ypres Rally 2010: Neuville, Meeke, Snijers en Tsjoen |
|
||||
|
||||
Steven, is er al meer bekend over de Fiesta? Met name wanneer deze zou gaan komen.
|
||||
|
||||
Zijn er ook plannen om de 2009 versie van Loix uit te brengen? Neuville en Snijers vind ik toppie maar ik hoopte stilletjes toch dat jullie iemand gevonden hadden die deze livery aandurfde.
Last edited by Doc; 30-06-2010 at 21:41. |
|
|||
|
|||
Dat is niet een kwestie van aandurven hoor. Je moet weten dat de decaldrukker rekent per kleur. En een oplage van minimum 150. Cartograph vraagt zelfs een minimumoplage van 1000 stuks.
Maw, met al die kleuren die de 2009 Loix 207 rijk is, kan het decalvel toch hoog in kosten gaan tov bv Meeke.
|
||||
|
||||
Belkits
een nieuwe update van Belkits
nieuwe foto's van het interieur en enkele van buitenkant. nog enkele aanpassingen (vering naar asfalt en juiste luchthapper en nog wat kleinigheden) en productie kan beginnen ziet er goed uit denk ik. wat vinden jullie? |
|
||||
|
||||
Ik heb vorige post naar deze thread gemoved, kwestie van alle posts omtrent Belkits bij elkaar te houden.
Uw keep-em-together-guy
|
||||
|
||||
Nieuwe pics, das altijd leuk. Ik vind vooral het interieur er mooi en gedetailleerd uitzien. Ik zie er details in die ik niet veel tegenkom in rallykits. Ook zie ik dat deze gordels heeft. Word er een gordelsetje meegeleverd in de kit?
|
||||
|
||||
laatste update foto's op www.belkits.be
foutjes zijn rechtgezet, nu kunnen ze beginnen met de productie |
|
||||
|
||||
is hier ondertussen al meer bekend over zoals de 207
|
||||
|
||||
kits zijn voorzien om in de verkoop te gaan in december.
belkits wil dat de kit goed afgewerkt is, daarom dat er wat vertraging is om de details aan te passen. |
|
||||
|
||||
jammer maar zeer begrijpelijk
|
||||
|
||||
op de site van Belkits staan nu plaatjes van de 3D ontwerpen van de kit (incl. de gietramen!):
http://www.belkits.com/
www.rallyfotos.nl "Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon." Last edited by TvD; 29-10-2010 at 16:15. |
|
||||
|
||||
Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests) | |
|
|