|
|
||||
|
||||
En nog een nieuwe kit, deze keer de Matra MS11 in 3 uitvoeringen:
- 1968 Dutch GP - 1968 French GP - 1968 Italian GP Allen de auto van JP Beltoise.
|
||||
|
||||
MFH begint met een lijn van 1/43 kits. De eerste wordt de Eagle T1G (zie http://www.modelfactoryhiro.com/new/en/archives/6145 voor meer info). Hier een paar plaatjes alvast:
|
||||
|
||||
Ziet er volgens mij beter uit dan de kits van Tameo.
Gr. Lesley |
|
||||
|
||||
Volgende kit is aangekondigd: de Porsche 908/3 in 1/24
En verder ook nog de volgende: 1/43 Lotus 72D (2 versies) 1/20 Matra MS11 (4 versies)
www.rallyfotos.nl "Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon." Last edited by TvD; 22-08-2012 at 13:33. |
|
||||
|
||||
En voor de liefhebbers komt Hiro met een full-detail Lotus 80.
|
||||
|
||||
De prijs van de 1/20 Ferrari 312T4 is ondertussen ook bekend. 15750 Yen en wordt in december gereleased. Hier is de link: http://www.modelfactoryhiro.com/new/en/archives/1825
Groeten, Lesley |
|
||||
|
||||
Quote:
Maar er wordt ook een "transkit" uitgebracht om specifiek de wagen van Gilles Villeneuve tijdens de Grote Prijs van Nederland op Zandvoort te maken. Het bijzondere hiervan zal zijn dat je dan de wagen kan bouwen zoals deze er uit zag NA dat de linkerachterband kapot was. Zo ongeveer dus:
|
|||
|
|||
Zal hier wel op het schap komente liggen.
|
|
||||
|
||||
En weer een "grote" aankondiging: een Mclaren MP4/4 in schaal 1:12!
|
||||
|
||||
En de eerder aangekondigde 908/3 komt in de volgende uitvoeringen:
54th Targa.Florio 1970 - No.12 Joseph siffert/Brian Redman - No.40 Pedro Rodriguez/Leo Kinnunen - No.36 Richard Attwood/Bjorn Waldegard - No.20 Vic Elford/Hans Herrmann
|
||||
|
||||
Een heel mooie prijzige kit! Is toch wel eentje die ik wil. Meer detailfoto's op : http://www.hiroboy.com/catalog/produ...oducts_id=5113
|
||||
|
||||
Het was te verwachten natuurlijk na de Porsche 908/3 van 1970 komt MFH nu ook met een 908/3 van 1971 en wel de volgende versies:
K370 Ver.A : 1971 Targa.Florio Martini Racing No.8 V.Elford/G.Larrousse K371 Ver.B : 1971 Targa.Florio Gulf Racing No.7 J.Siffert/B.Redman K372 Ver.C : 1971 Targa.Florio Gulf Racing No.4 P.Rodriguez/H.Müller K373 Ver.D : 1971 Nürburgring 1000km 1st Martini Racing No.3 V.Elford/G.Larrousse, 3rd Martini Racing No.4 H.Marko/G.van Lennep K374 Ver.E : 1971 Nürburgring 1000km 2nd Gulf Racing No.1 P.Rodriguez/J.Oliver/J.Siffert
|
||||
|
||||
Dus dat zijn 9 versies dat ze uit brengen van 908/3. Ik vind dat een beetje teveel van het goeie.
Mvg, Lesley
|
||||
|
||||
En dan nog zit er geen enkele versie tussen met als piloot Kurt Ahrens...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Als het nu een 908/02 was geweest, ja dan was het een ander verhaal geweest.... (en ik hoef jou de verschillen niet uit te leggen... en jij mij ook niet meer ) edit: foto van deze wagen op de site van Carlos trouwens; http://www.carlosghys.be/html/biography_ahrens.html
www.rallyfotos.nl "Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon." Last edited by TvD; 15-05-2013 at 19:51. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|