De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #16  
Old 03-10-2004, 22:12
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Simpel. Oppakken en auto's in beslag nemen. Direct afgelopen met dat spelleke.
Reply With Quote
  #17  
Old 03-10-2004, 22:19
laurent's Avatar
laurent laurent is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2001
Location: Asse
Posts: 1,086
Mannekes, serieus, er zijn genoeg echte problemen in ons landje, da we daar ons politiemacht ni moeten opzetten.
__________________
That's right... Taunt the professional ass kicker.
Reply With Quote
  #18  
Old 03-10-2004, 22:21
NGT Racing's Avatar
NGT Racing NGT Racing is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2003
Location: Grimbergen
Posts: 297
Quote:
Originally posted by The Interceptor
Ik heb me laten wijsmaken dat voormalig wereldkampioen F1 Damon Hill daar ook al enkele malen aan heeft meegedaan Al kan ik dit zelf niet bevestigen, want heb in der tijd die reportage op TV niet gezien en voor de rest ook weinig over gelezen of gehoord. Als (ex)-fan en zijn familiale situatie een beetje kennende, kan ik er toch moeilijk inkomen waarom net hij hieraan meedoet. Tenzij er echt veel geld mee te verdienen valt.
Als ik me niet vergis zat Ruby Wax als passagier/reporter bij Damon Hill bij zijn deelname aan de Gumball.
Reply With Quote
  #19  
Old 03-10-2004, 22:39
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Quote:
Originally posted by laurent
Mannekes, serieus, er zijn genoeg echte problemen in ons landje, da we daar ons politiemacht ni moeten opzetten.
We zullen onze ogen dichtdoen, de adem inhouden en hopen dat er niks gebeurd. Lijkt me een perfecte strategie.
Reply With Quote
  #20  
Old 03-10-2004, 22:48
X-Treme Racer X-Treme Racer is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Dec 2003
Location: Turnhout
Posts: 63
Quote:
Ik heb me laten wijsmaken dat voormalig wereldkampioen F1 Damon Hill daar ook al enkele malen aan heeft meegedaan Al kan ik dit zelf niet bevestigen, want heb in der tijd die reportage op TV niet gezien en voor de rest ook weinig over gelezen of gehoord. Als (ex)-fan en zijn familiale situatie een beetje kennende, kan ik er toch moeilijk inkomen waarom net hij hieraan meedoet. Tenzij er echt veel geld mee te verdienen valt.

Damon Hill heeft daar inderdaad al eens aan deelgenomen, in een Lamborghini (Diablo?) als ik me niet vergis.

Ik vind dit soort "race" ook echt onaanvaardbaar, racen doe je op een circuit en niet op de openbare weg!
__________________
"Winning isn't everything, it's the only thing!"
Reply With Quote
  #21  
Old 03-10-2004, 23:44
kurtvaes's Avatar
kurtvaes kurtvaes is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Aug 2003
Location: Willebroek
Posts: 128
Ik denk dat we er, spijtig genoeg, vrij weining aan kunnen doen. Die gasten zien niet op een paar duizend euro, dus boetes helpen niet echt. Het in beslag nemen van de wagens zou kunnen helpen, maar dit moet dan wel kunnen binnen een wettelijke basis.

De vraag is: hoe ver kunnen we gaan om die gasten tegen te houden? Ik werd vorige maand aan de Frans Spaanse grens door de Spaanse politie aan de kant gezet, waarna ze me er gedurende een half uur hebben proberen van te overtuigen dat ik een deelnemer was aan de Canonball. Mijn Spaans is al niet vet en het feit dat er twee van die gasten zo nonchalant een UZI op mij gericht hielden hielp daar ook niet veel aan. Uiteindelijk hebben ze me laten gaan, maar het was niet echt met hun goesting.
Reply With Quote
  #22  
Old 04-10-2004, 00:39
laurent's Avatar
laurent laurent is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2001
Location: Asse
Posts: 1,086
Quote:
Originally posted by Huudo
We zullen onze ogen dichtdoen, de adem inhouden en hopen dat er niks gebeurd. Lijkt me een perfecte strategie.
Nee, je gaat iedereen tegen houden, om uiteindelijk een hele hoop seponeringen te hebben, en een gigantische achterstand bij het gerecht nog is vergroten...
__________________
That's right... Taunt the professional ass kicker.
Reply With Quote
  #23  
Old 04-10-2004, 10:08
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Oct 2002
Location: Wezemaal
Posts: 1,382
Het is tof om de wagens en de chique feesten te zien, maar de gewone mens in de straat en sommige media ook gebruiken zo'n evenementen maar al te graag om de autosport in een negatief daglicht te stellen. Afschaffen dus, tenzij de deelnemers zich redelijkerwijze aan de verkeersreglementen zouden houden.
Reply With Quote
  #24  
Old 04-10-2004, 11:31
laurent's Avatar
laurent laurent is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2001
Location: Asse
Posts: 1,086
To be honest, ik heb nog nooit een negatieve reportage of zo gezien over de gumball.
__________________
That's right... Taunt the professional ass kicker.
Reply With Quote
  #25  
Old 05-10-2004, 10:05
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Quote:
Originally posted by laurent
To be honest, ik heb nog nooit een negatieve reportage of zo gezien over de gumball.
Misschien dat dit u op andere gedachten kan brengen. De E55 AMG zoals die enkele jaren geleden "aan zijn einde kwam" niet ver van de finish... als ik met niet vergis. Was op TV te zien en de BBC-jongens spraken toch niet poeslief over de chauffeur in kwestie.



Foto van wreckedexotics.com Een site waar overigens meer van dat fraais te zien is. Hun intro tekst is duidelijk genoeg lijkt me.

"We display over 4,000 wrecked exotic cars to show you the real consequences of reckless driving".

Last edited by Guido; 05-10-2004 at 10:08.
Reply With Quote
  #26  
Old 05-10-2004, 12:53
Serre Serre is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jun 2002
Location: Wijgmaal
Posts: 76
Quote:
Originally posted by A.J.
Awel, als ik de centen had zou ik nog zelfs durven deelnemen met mijne Kangoo
Is er nog plaats
Reply With Quote
  #27  
Old 05-10-2004, 13:00
laurent's Avatar
laurent laurent is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2001
Location: Asse
Posts: 1,086
Quote:
Originally posted by Huudo
Misschien dat dit u op andere gedachten kan brengen. De E55 AMG zoals die enkele jaren geleden "aan zijn einde kwam" niet ver van de finish... als ik met niet vergis. Was op TV te zien en de BBC-jongens spraken toch niet poeslief over de chauffeur in kwestie.



Foto van wreckedexotics.com

Als er zich morgen iemand met een Fiat panda in een muur boort, dan gaan ze daar ook niet mals over doen. En die rijjdt niet in de gumball :-)
Quote:
Originally posted by Huudo
Een site waar overigens meer van dat fraais te zien is. Hun intro tekst is duidelijk genoeg lijkt me.

"We display over 4,000 wrecked exotic cars to show you the real consequences of reckless driving".
Allemaal fotos van de gumball?
of is "reckless driving" hetzelfde als de gumball?
Maw, als ik straks een voorrang negeer, mag k mij dan deelnemer van de gumball noemen?
__________________
That's right... Taunt the professional ass kicker.
Reply With Quote
  #28  
Old 05-10-2004, 13:27
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Quote:
Originally posted by laurent
Als er zich morgen iemand met een Fiat panda in een muur boort, dan gaan ze daar ook niet mals over doen. En die rijjdt niet in de gumball :-)
Dat klopt wel, maar de Gumball is georganiseerd en op voorhand aangekondigd. En zal voor het grote publiek wellicht aanzien worden als autosport met alle negatieve kritiek vandien. En dat kunnen we missen als kiespijn. Zelden of nooit hoor je de Fiat Panda rijder aankondigen dat hij een heel wild zal gaan rijden op de openbare weg.

Als het die gasten enkel maar te doen is om te kick, waarom organiseren ze geen apart circuit kampioenschap? Geld met bakken blijkbaar die kerels, wel dat ze gaan racen tegen elkaar op het circuit met al hun duur spul. Of is dat niet illegaal genoeg voor dit soort out-laws?

Quote:
Originally posted by laurent

Allemaal fotos van de gumball?
of is "reckless driving" hetzelfde als de gumball?
Maw, als ik straks een voorrang negeer, mag k mij dan deelnemer van de gumball noemen?
Euh neen, die site heeft niets met de Gumball te maken. Wilde enkel aantonen tot wat reckless driving in staat is. En geef toe, het overgrote merendeel van de Gumball deelnemers valt onder de categorie "reckless driving". Ik wilde niet aan postwhoring doen door die extra info in een apart berichtje te zetten. Sorry voor deze verwarring.
Reply With Quote
  #29  
Old 05-10-2004, 13:50
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Knokke-Heist
Posts: 3,806
Quote:
Originally posted by Huudo
Misschien dat dit u op andere gedachten kan brengen. De E55 AMG zoals die enkele jaren geleden "aan zijn einde kwam" niet ver van de finish... als ik met niet vergis. Was op TV te zien en de BBC-jongens spraken toch niet poeslief over de chauffeur in kwestie.



Foto van wreckedexotics.com Een site waar overigens meer van dat fraais te zien is. Hun intro tekst is duidelijk genoeg lijkt me.

"We display over 4,000 wrecked exotic cars to show you the real consequences of reckless driving".
Dit is het verhaal van de eigenaar van die E55: http://www.kimble.org/gumball2001/
__________________
WRC-prono 2009 kampioen
Reply With Quote
  #30  
Old 05-10-2004, 14:15
FormulaV-JH495's Avatar
FormulaV-JH495 FormulaV-JH495 is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2003
Location: looking @ you in my rear view mirror
Posts: 543
If I had the money and a fat car ...

iedereen zou meedoen hieraan ... tis gewoon decadent en leuk (als ge het u kan veroorloven)

Wat de Media nu voor gezorgd heeft is dat iedereen daar wil aan meedoen en de harde kern van het eerste uur heeft waarschijnlijk al iets anders gevonden.

Geef mij maar meer Open-Circuit dagen persoonlijk
__________________
It's satisfaction, it's disappointment,it's triumph, it's noise, it's color, it's people.. For a racing-driver, each race is a new adventure ... J.Clark
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 14:46.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.