![]() |
|
|
||||
|
||||
Blijkbaar een nieuwe versie?
|
|
||||
|
||||
Dit is hun huidige 4deurs model. Terug met de kofferbak dus.
Last edited by scoobyfreak; 12-05-2011 at 13:42. |
|
||||
|
||||
En Aoshima komt met...
1/24 Skyline GT-R M-Spec Nur (BNR34) ![]() 1/12 Honda '89 NSR250R SP ![]()
|
||||
|
||||
Aoshima kondigt oa volgende nieuwigheden aan op de Shizuoka Hobby Show 2012:
-1/24 Lamborghini Aventador -1/24 TOYOTA FT86 2012 -1/24 R35 GT-R Pure Edition 2012 -1/12 Honda '89 NSR250R -Knight 2000 K.I.T.T. Season 1 with Scanner info: http://www.hlj.com/shs-2012-aoshima-report
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 18-04-2012 at 22:01. |
|
|||
|
|||
Interessante aankondigingen bij Aoshima (dit voor 2013-2014)
Eerst & vooral een Lancer Evo X gr.N 3versies: Een 0-wagen Rood-zwarte yokohama versie Bordeaux-witte versie. Normaal voorzien in de kit eveneens een LHD dashboard,wat het uitermate interessant maakt. Vervolgens een Lambo Murcielago GT 2 versies: De schitterende All-INC.com Zwart-witte "Blancpain" En nog: McLaren GTR F1 (LWB) 4 versies: Straatmodel Gulf (Le Mans 97) LARK (Le Mans 97) Loctite (Le Mans 98) Begin al maar te sparen dus ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Het worden idd full rally versies, met kooi en al!
En een linkje heb ik niet, vandaag cataloogje gezien dat Steven meebracht van Nurnberg! ![]() De Gulf zou maar voor 2014 zijn. De andere eind dit jaar.
WRC-prono 2006 kampioen IRC-prono 2009 kampioen Last edited by vanni; 04-02-2013 at 21:42. |
|
||||
|
||||
Eindelijk een merk die het inziet. Er rijden over heel de wereld evo's en subaru's GrN rally. De decal mogelijkheden zijn oneindig .
|
|
|||
|
|||
Tis dankzij ons dat ze die gaan maken hoor.
Zij wilden aanvankelijk gr.C's bouwen & wij hebben ze kunnen overtuigen dat er geen markt meer is voor zo'n sportwagens. Dan de EvoX voorgesteld, en kijk.....
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Nu nog die folder inschannen en je bent de man. ![]() |
|
|||
|
|||
Geloof je me niet mss?
![]() Als je es komt naar de winkel toon ik ze je.....
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Ik geloof je wel. Maar het is om er een gedacht van te hebben wat de aanpassingen zijn van baanversie tot groupN.
|
|
|||
|
|||
Er staan gewoon foto's vd wagens op die folder en de verwachte release datum. Nog niks van het model zelf.
![]() Mss idd meenemen naar Jabbeke.
|
|