![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Gratis kaarten te winnen op www.flyingfinish.be
|
|
||||
|
||||
Geertje , je hebt toch geen geluk he in Hannuit .
Vorig jaar 800m en overkop en nu forfait vanwege een zieke Noortje . Hopelijk voor u volgend weekend dubbel sucses he !! |
|
||||
|
||||
Sneeuw, sneeuw en nog eens sneeuw op nog een 60 km in vogelvlucht van Hannuit op dit moment. Gaat het morgen wit zijn tijdens de rally?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Jij was dus ook terplaatse Mark? Ook vroeger huiswaards gekeerd door de gure wind? Speciale dingen gezien?
***edit, oops op het verkeerde knopje gedrukt. Op edit ipv quote*** Last edited by Mark; 12-03-2005 at 21:19. |
|
||||
|
||||
Reeds om 08.00 terplaatse............en na de 2de Boucle vond ik het wel welletjes. Daarnaast zie je toch niks in het donker. Bosmans met zijn BMW en die gast met die oranje Opel Ascona (?) moeten ze startnummer 1 en 2 geven, die mannen maken show in elke haakse.
Niet veel speciaals gezien, gewoon lekker rally kijken ![]()
|
||||
|
||||
Even de foto's in een aparte thread gezet.
![]() 't was inderdaad guur weer ginder. Alhoewel de temperatuur in Spa lager was, voelde het in Hannuit vele malen kouder door de strakke wind die er stond. Had 2 Amerikaanse collega's meegenomen die nog nooit een rally gezien hadden, laat staan van kortbij. Het is hen reuze meegevallen - ze konden naarmate de dag vorderde al aan sommige wagens horen welke het waren als die kwamen aangereden. ![]() ![]() ![]() ![]() Zelf was ik behoorlijk ontgoocheld door de afwezigheid van beide GT3 Porsches. Zouden de wagens technisch niet klaargeraakt zijn, of zou het eerder zijn dat de budgetten toch wat te hoog liggen? De GT3 challenge dus gestart in mineur. Als dat nog maar goed komt. Verder zou het me niet verwonderen als Hannuit volgend jaar niet meer op de kalender van het Belgisch Kampieonschap staat. Niet dat ze het slecht georganiseerd hadden de jongens ginder - de vertragingen waren niet altijd hun fout - als de 0 eraf gaat op de eerste KP... ![]() Er was gewoonweg niet genoeg volk, rally radio was niet optimaal in de verslaggeving (te veel muziek) en ook de landkaarten waren net dat niveautje lager dan je zou kunnen verwachten in een Nationaal Kampioenschap. Afwachten zeker. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Dat de bereikbaarheid niet optimaal is van de radio, versta ik als voormalig radiotechnicus maar al te goed. Er was alleen te veel muziek ipv verslaggeving zoals in Spa. Het volk, tja, dat zal voor een groot deel wel van de affiche afhangen en de kaarten, wat ik bedoelde was dat de zwart/wit print toch wel in schril contrast was met de kleurenmap van de Ardenne Bleue. Niet dat het mij stoorde - heb zelf gereden én genavigeerd - maar het verschil met bijv. Spa was toch wel duidelijk.
|
|
||||
|
||||
Die mannen hebben niet echt het budget van Spa he, ze hebben nu al veel meer kosten dan opbrengsten met zo weinig deelnemers (en het feit dat ik daar een licentie heb levert hun ook niet veel op
![]()
|
|