![]() |
|
|
|||
|
|||
@ vortex: Zaterdag heb ik toevallig gehoord dat er maar 7 wagens ingeschreven zouden zijn.
|
|
||||
|
||||
Wat een mager beestje.
![]() |
|
||||
|
||||
@ Alain ... decibelvrij ... volgens de mannen van BRAVO
|
||||
|
||||
Quote:
Stel...een iemand als Markus Palttala wint de Belcar die dag, heeft daarna dus wat verplichtingen als een prijsuitreiking enz. Maar moet vervolgens 20 minuten wel weer aan de start staan van de Mini Challenge, met een Mini en in een ander racepak. Als ze de Formula F1600 er tussen hadden gezet, hebben de coureurs die beiden competities rijden net effe meer tijd. |
|
||||
|
||||
En dan vraag ik me af wat voor wedstrijd we krijgen van de Sprinters Cup, telt niet mee voor het kampioenschap?
Is dat dan zoiets als een vriendschappelijke wedstrijd in het voetbal? |
|
||||
|
||||
Als het spannende races worden, hoort men niemand meer klagen
![]() |
|
||||
|
||||
Wordt er vrijdag ook gereden?
Greetzz.. Corvetteboy
|
||||
|
||||
amai... geef mij dan maar een bende losgelaten zotten uit de clio cup
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Free untimed practices (are no part of the meeting) Formula Renault 1.6 14.05-14.55 € 75,-/car All series 15.15-17.55 € 180,-/car
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik zie nochtans liever endurance wedstrijden
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Sorry Autofan, was eigenlijk bedoelt voor dit bericht. Ps, ik zie ook graag endurance maar minstens even graag sprint... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|