![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Nelsinho Piquet komt gas geven in een oude Lotus 101, daarnaast zwellen de geruchten omtrent Ho-Pin Tung aan. Die zou acte de presence geven in een Williams. Wel lachen, dat nieuwe parcours. Er zitten twee rotondes in die ze voor de volle 360 graden nemen. Oftwel, we hebben F1-spookrijders ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ik ben al wezen informeren bij de RACB of ze ooit van plan zijn hetzelfde te doen in België... niet dus
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Sommige foto's zijn pure humor. ...........en uiteindelijk te triest voor woorden ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Waar is de tijd dat Jacky Ickx met zijn Porsche 936 door Brussel reed en daarna op het stadhuis toegejuicht werd... Zoiets zou België terug nodig hebben, al was het maar het idee om autosport zichtbaarder te maken voor de gewone Belg. Want met een autosport-beurs trek je niet veel volk, terwijl je met een evenement op straat genoeg volk kan trekken, vooral in steden als Brussel, Antwerpen of Luik.
|
|
|||
|
|||
Duval kan met zijn WRC in Antwerpen komen showen, alles ligt daar toch open
![]() |
|
|||
|
|||
Ho-Pin Tung...die op dezelfde dag 2 races op Assen moet rijden voor het Duits F3 kampioenschap. Denk 't niet dat die komt.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 25-07-2005 at 21:58. |
|
||||
|
||||
Zijn er hier mensen die er als vrijwilliger naartoe gaan ?
Ik vraag me wel af hoe ze dat gaan regelen met die DTM-demo, want er is die zondag toch ook een race op de Nürburgring ?
|
||||
|
||||
Nederlanders en denken. Zoek de fout
![]()
|
||||
|
||||
Morgen is het zover, Rotterdam zal op z'n grondvesten daveren en enkele duizenden mensen zullen met hoofdpijn naar huisgaan van het F1 gegalm in de straten van Rotterdam....
![]() Ik heb enkele dagen geleden vernomen dat er zelfs twee Posche's Supercup vanuit de Belcar zouden gaan rijden in de straten van Rotterdam morgen. Het was een last minute deal... (typisch Nederlanders...?) Toch wel mooi dat de organisatie het publiek meer gaat bieden dan enkel enkele pasages van een F1 en daar dan uuren op staan wachten, eerder was al Lemans en Dakar geweld verkondigt, nu nog deze wagens. Gaan vergelijken met een beurs of een race weekend zelf blijft onmogelijk. Maar ik vind wel dat ze blijkbaar de moeite doen om het zo compleet mogelijk te maken. Toch gaan ze mij morgen niet moeten ontvangen in Rotterdam, vanwege o.a. de gigantische drukte... |
|
|||
|
|||
De Corvette C5-R van GLPK Carsport zal ook aanwezig zijn. Mike Hezemans gaat er wat mee rondtoeren.
Ze verwachten zo'n 500.000 toeschouwers. Weet je hoeveel! Mvg... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Dat zou ik zelf niet durven zeggen. Er is maar één iemand van het team daar en dat is diegene die de wagen naar daar heeft gereden met de vrachtwagen. Sorry!
Mvg... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|