De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Endurance
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 24-02-2005, 18:20
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
Originally posted by marcel
der zijn in die jaren toch wat andere tegenstanders gepasseerd ook he...
2004: Lamborghini Murcielago R-GT, Dodge viper
2003: Ferrari 550 Maranello, Dodge Viper GTS-R
2002: Ferrari 550 Maranello, Saleen S7R, Dodge Viper GTS-R

alleen die 550 dat was wat concurrentie. en hoeveel gaan er daar nog van overblijven in FIA GT dit jaar?

Reply With Quote
Old 24-02-2005, 18:24
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast

De Corvette is een erg goede GT- wagen. Velen denken, de Corvette is de beste GT wagen van de wereld. Wel dat zijn mensen die alleen de uitslagen zien van Le-Mans. Over 24 uur is de Corvette altijd moeilijk te kloppen, omdat ze erg betrouwbaar zijn. Over een FIA -GT wedstrijd van 3 uur halen veel meer topwagens de streep, waaronder ook meestal de Maserati's, en dan vrees ik dat de Corvette het zal moeten afleggen tegen de Maserati's en niet andersom.

Greetzz.. Corvetteboy
Old 24-02-2005, 18:34
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by corvetteboy
De Corvette is een erg goede GT- wagen. Velen denken, de Corvette is de beste GT wagen van de wereld. Wel dat zijn mensen die alleen de uitslagen zien van Le-Mans. Over 24 uur is de Corvette altijd moeilijk te kloppen, omdat ze erg betrouwbaar zijn. Over een FIA -GT wedstrijd van 3 uur halen veel meer topwagens de streep, waaronder ook meestal de Maserati's, en dan vrees ik dat de Corvette het zal moeten afleggen tegen de Maserati's en niet andersom.

Greetzz.. Corvetteboy
Euh - over 24u moeilijk te kloppen. Wat te zeggen van het optreden van SRT in 24uren van Franco dit en vorig jaar. Niet bepaald een succes te noemen en dat was toch ook met Kumpen & Goossens. Niet bepaald de minste.
Reply With Quote
Old 24-02-2005, 18:44
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by raceboy
2004: Lamborghini Murcielago R-GT, Dodge viper
2003: Ferrari 550 Maranello, Dodge Viper GTS-R
2002: Ferrari 550 Maranello, Saleen S7R, Dodge Viper GTS-R
De Corvette is natuurlijk wel zowat het enige fabrieksteam.
Quote:

alleen die 550 dat was wat concurrentie. en hoeveel gaan er daar nog van overblijven in FIA GT dit jaar?
Er is al zeker 1 wagen die door Cirtek Motorsport gerund wordt onder de naam "Russian Age Racing". En ik denk Larbe ook met 1 wagen.

Je moet natuurlijk wel weten dat 550 vorig jaar in FIA GT toch geklopt is door de Saleen en de 575. Dus deze wagens (zeker de Ferrari, die extra ontwikkeld is) zijn in principe in staat om de Corvette te kloppen in een 3 uurs wedstrijd.
Reply With Quote
Old 24-02-2005, 18:47
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by JPMontoya
Euh - over 24u moeilijk te kloppen. Wat te zeggen van het optreden van SRT in 24uren van Franco dit en vorig jaar. Niet bepaald een succes te noemen en dat was toch ook met Kumpen & Goossens. Niet bepaald de minste.
We hebben het hier over de Corvette gerund door het fabrieksteam (Pratt & Miller).
Reply With Quote
Old 24-02-2005, 19:11
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast

idd Gwyllion, Het materiaal dat Corvette Racing beschikbaar heeft is niet te vergelijken met dat van SRT.

Greetzz.. Corvetteboy
Old 24-02-2005, 19:23
Raceboy's Avatar
Administrator

die van SRT is ook een pratt & miller exmeplaar hoor.

Reply With Quote
Old 24-02-2005, 19:24
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by corvetteboy
idd Gwyllion, Het materiaal dat Corvette Racing beschikbaar heeft is niet te vergelijken met dat van SRT.

Greetzz.. Corvetteboy
Ja dat snap ik wel, maar GLPK is net zoals SRT geen fabrieksteam.
Betrouwbaarheid fabrieksteam is hier in de discussie m.i. niet echt relevant.

Dus daarom ben ik nog niet zo zeker van die betrouwbaarheid.
Reply With Quote
Old 24-02-2005, 19:30
Raceboy's Avatar
Administrator

Die betrouwbaarheid,d at hangt ervan af of Hezemans weer zijn ontwikkeldrift bovenhaalt.

Reply With Quote
Old 24-02-2005, 19:42
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Die betrouwbaarheid,d at hangt ervan af of Hezemans weer zijn ontwikkeldrift bovenhaalt.
Volgens de tam-tam heeft Nonkel Tonnie bij het onderhandelen een prijs bedongen voor de levering van de wagen, exclusief versnellingsbak.

Ik wens Carsport/GLPK alle succes toe maar met een dergelijke voorbereiding zie ik her en der toch wel enkele flinke rimpels in het water. Kumpen zegt dat eigenlijk ook in dat stukje op Pitstop.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 24-02-2005, 19:52
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
die van SRT is ook een pratt & miller exmeplaar hoor.
Maar niet met de evoluties van 2004.
Reply With Quote
Old 24-02-2005, 19:58
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Ben overigens zeer benieuwd naar het chassisnummer. Volgens het stukje in Autosport gaat het om een 2004 exemplaar. Eigenwijs als ik ben zeg ik: Dat lijkt me stug..............ik gok eerder op een 2003 exemplaar met een 2004/2005 update-kit.

P&M gaat dit jaar met een nieuw concept van start, de C6. Mocht daar onverwachts een design-fout of iets dergelijks inzitten en geen resultaten boeken........dan hebben ze geen back-up meer van de oude 2004 C5-R's. Puur uit dat oogpunt denk ik dat een fabriek nooit zijn laatste exemplaren doorschuift naar een klantenteam.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 24-02-2005, 20:05
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by Mark
Ben overigens zeer benieuwd naar het chassisnummer. Volgens het stukje in Autosport gaat het om een 2004 exemplaar. Eigenwijs als ik ben zeg ik: Dat lijkt me stug..............ik gok eerder op een 2003 exemplaar met een 2004/2005 update-kit.

P&M gaat dit jaar met een nieuw concept van start, de C6. Mocht daar onverwachts een design-fout of iets dergelijks inzitten en geen resultaten boeken........dan hebben ze geen back-up meer van de oude 2004 C5-R's. Puur uit dat oogpunt denk ik dat een fabriek nooit zijn laatste exemplaren doorschuift naar een klantenteam.
Toch wel, ze zullen altijd nog wel een exemplaar achter de hand hebben
Reply With Quote
Old 24-02-2005, 23:57
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Mark
Volgens de tam-tam heeft Nonkel Tonnie bij het onderhandelen een prijs bedongen voor de levering van de wagen, exclusief versnellingsbak.
Hezemans heeft zeer nauwe banden met Hollinger, dat zal ongetwijfeld de reden zijn.
Reply With Quote
Old 25-02-2005, 00:21
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally posted by Bramzel
Hezemans heeft zeer nauwe banden met Hollinger, dat zal ongetwijfeld de reden zijn.
Ik bedoelde het als grap Er is dus geen tam-tam omtrent Hezemans, Hollinger, Versnellingsbakken en C5-R's
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules