![]() |
|
|
||||
|
||||
Foto's zal voor u wel geen probleem zijn zeker?
![]() Aan het merk van de wagen te zien denk ik te weten wie je bent... Last edited by Scapa; 13-05-2005 at 14:19. |
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb van deze rijder ook wel gemerkt dat hij het niet leuk vond dat ik hem met de MINI op het rechte stuk voorbij ging. Hij hield hardnekkig vol in de chicane, wat vrij gevaarlijk was als ik ingestuurd had, en heb hem dan maar laten gaan. Heb hem dan maar bij het uitkomen van de Villeneuve gepakt. (PS, was niets aan de hand hoor) Iets waar hij niets aan kan doen, maar wat ligt aan zen Kl#{@#te 944 is dat ik weer zit met een kapotte voorruit. ![]() ![]() PS andere Porsches zijn OK ![]() Race-groeten, Jo |
|
||||
|
||||
Quote:
Tja, we hebben thuis wel een fotozaak, en ik neem op circuit met alle plezier mijn Nikon zelf in de hand, maar zelf rijden en ineens ook foto's nemen is een beetje moeilijk, hé. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ha, inderdaad, ik ben wie ge denkt...
![]() En neen, de NSX is jammer genoeg enkele weken geleden verkocht ![]() Maar ach, met mijnen witte heb ik nu wel een goede "afkick-therapie"! ![]() En nu een groffe vraag: Wie ben jij? Kleine hint? |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Aha!!! Mijn vermoeden klopt dus!
Uw naam begint met S en eindigt op n? |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
En? Bolt gij zelf ook op de piste? Ik heb u daar jammer genoeg nog niet gezien.
Enfin, de groeten voor vandaag, want ik moet om 19u00 in Puurs op de karting zijn. (Op uitnodiging van Donna: wie weet, misschien win ik wel een van de zitjes in een Fun Cup-race! ![]() Ik kom je nog wel eens tegen op dit forum zeker? ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Wat was het nummer van de zwarte 944 ? Ik reed namelijk met de zwarte 944 met nummer 64 en kan mij niets herinneren van bovengnoemde confrontaties. Wel weet ik dat er nog een zwarte 944 rond reed met rode bestickering aan de voorkant. |
|
||||
|
||||
Nummer? Geen idee Emiel. Deze 944 had wel inderdaad iets met rode stickers op de voorkant. Wat mij betreft "zand erover". Op naar 8-6
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik probeer zelf altijd rekening te houden met anderen aangezien de meeste rijders met de zelfde auto naar huis moeten. Zeker tot 8 juni ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Zelf racen zit er niet in, gaat nog wel even duren. |
|
||||
|
||||
Zo,het was weer een geweldig dagje Eran-Racing op het circuit van Zolder.
ik geniet er elke keer weer van ,alsof het de eerste keer is. het ging weer geweldig goed en ik heb alles heel gehouden. want ik moest ook weer 260 km naar huis toe rijden met de Colt. mijn snelste rondetijd met de Colt was 2.14 en mijn race maatje Emiel (944 S2) klokte een knappe 1.58. hier een paar foto's ,1 van mijn Colt en 1 van mijn race maatje Emiel met zijn S2 racer. Last edited by Cor; 14-05-2005 at 19:04. |
|
||||
|
||||
Quote:
En Kristof waarom ging'm niet zo goed deze keer ? |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|