![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
bron: http://taalunieversum.org ![]()
|
||||
|
||||
wa ne soep nu is de site zelfs helemaal offline "Directory Listing Denied
This Virtual Directory does not allow contents to be listed."
|
||||
|
||||
blijkbaar toch wel nuttig zo een enquete, de server kan het niet meer aan dus zal er wel veel volk opzitten
maw een geslaagd initiatief en onverhoopt succes voor de serverbeheerders blijkt!
|
||||
|
||||
ik heb het ook ingevuld, en daarna wat rondgesurft, en al meteen dik gevloekt.
er is in de engelse versie een vraag "Would your interest decrease if we would scrap some of these circuits?", met daaronder een lijst met de circuits waarvan je er meerdere kan aanduiden. die vraag werd naar het Nederlands vertaald als "Zou je interesse vergroten als..." en natuurlijk kan je de enquete maar 1 keer invullen
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Amai, al twee vragen waar ik verkeer heb geantwoord :s
Andere vraag was waar ze iets vroegen van "naar hoeveel races (ga?) jij kijken?" Vond het wel raar dat er een keuze was "alle 19". Toch maar "1-5" aangeklikt. Even later vragen ze, "hoeveel races bezoek je".
|
||||
|
||||
Zinloos zo een anquete. De bewijzen staan hierboven.
Ze moeten toch zelf zien op welke circuits er geen spectakel te beleven valt. Ze moeten zelf toch kunnen beslissen naar waar ze met de F1 naartoe willen? Als ze dat niet kunnen, zijn ze onbekwaam. |
|
||||
|
||||
Tegenstrijdige vragen wel ja,maar heb ze toch beantwoord,het resultaat word gepubliceerd in f1 racing magazine...zegt voor mij al genoeg,ze kunnen dus publiceren wat ze willen hé,toch?
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
slechts 80.000? van de miljoenen fans? ni veel zou ik zo zeggen
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik heb het dus maar in het Engels ingevuld.
Vond het wel jammer dat je zelf nergens commentaar of voorstellen kon schrijven, had nog wel enkele ideetjes. Ben zelf nog wel niet overtuigd over voor- of nadeel, maar misschien wel een discussie waard: -Waarom elk jaar dezelfde circuits aandoen, waarom niet bijvoorbeeld 14 races/jaar, maar wel bijvoorbeeld 28 circuits verdeeld over twee kampioenschapsjaren? -Ik weet niet precies hoeveel interesse er is van andere teams om de F1 te betreden, maar een soort degradatie-formule invoeren (zoals bij andere ploegsporten)? Zou dat de spanning om de laatste plaatsen ook niet kunnen opdrijven? Gewoon dat het team dat laatste eindigt in het kampioenschap eventueel plaats moet maken voor een team dat zich bewezen heeft in een andere reeks? PS: Gewoon onwetendheid, wat is er mis met Tilke-circuits? ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Ik bedoelde eerder "als er teams geïnteresseerd zijn om naar de F1 te komen". Weet niet of er eigenlijk wel veel interesse is?
Het is, mijn insziens, niet de bedoeling dat als je kampioen wordt dat je MOET verhogen in klasse, alleen bestaat de mogelijkheid als men geïnteresseerd is? Bijkomende voorwaarde kan dan zijn dat je je minstens ergens anders moet bewezen hebben.
|
|