![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Ik had ook graag erheen gewild maar helaas lukte dat niet meer, Heeft iemand nog fotootjes geschoten van de verschillende klasses?
![]() Vooral de Topwagens van de Euroboss zijn mooi, maar ook de DSC en de Ferrari F1 wagens zijn niet te versmaden! Dus kom maar op met die foto's! ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ik was ook al onderweg naar Zolder vooraleer Marks mailtje mij bereikte.
Even goed gevloekt toen ik merkte dat de Infochalet gesloten was. Tot een vriendelijke vrijwilligster van Circuit Zolder mij duidelijk maakte dat de kaartjes aan de hoofdingang lagen. Bij deze dank! Een korte impressie van deze eerste dag : weinig volk, leuke raceklassen : DSC en BRL zijn top, EuroBOSS valt kwalitatief en kwantitatief wat tegen, en kippenvelmomenten bij de Ferrari F1 Demo. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Dit was zowat mijn beste race-weekend tot nu toe in 2005...
Clio Cup ![]() ![]() ![]() BRL ![]() ![]() ![]() Dutch Super Car ![]() ![]() Kortom, Zolder Super Prix: ![]() ![]() Hier kunnen wij Belgen wat betreft competiviteit, aktie en close-racing een puntje aan zuigen... Dit moet ook ongeveer het enige weekend per jaar zijn waar je met de wagen vlakbij het circuit kan parkeren. Klein detail maar zèèr aangenaam. Wat betreft organisatie en prettig vertoeven in de paddock: 10/10! Zolder Super Prix, graag tot volgende keer! |
|
||||
|
||||
Was inderdaad een geslaagd weekend, met zeer genietbare races.
Philip Jacobs zorgde nog voor een Belgisch tintje door de eerste Clio-manche te winnen (in de tweede wedstrijd werd hij er in de chicane nogal onzacht uitgetikt). Ook veel Paddockers ontmoet vandaag. In de Villeneuve-chicane leek het bij momenten wel op een Paddock-ledenvergadering. ![]() Last edited by Baron; 17-07-2005 at 21:41. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ook een paddocker in het oranje ongeveer deze ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() Het was een lekkere relaxte en ontspannen zondag. Mooi scheurwerk gezien.........en enkele dingetjes die er net over waren. Zoals de ordinaire kus van achteren door Dillon Koster op Phil Bastiaans tijdens de 2de Clio race. Het gevolg hiervan: Quote:
![]() Ferrari demo: Geen toppers maar wel mooi om naar te kijken. Wat mij betreft een aanwinst. Euroboss: Laag in aantal maar Coronel en Zwart maakten er een leuke show van totdat Zwart stilviel in de Villeneuve. Het gesprekje met de ideale schoonvader was zeer amusant. Kon nog weleens leuk worden voor een bepaalde klasse ![]() FFordjes: de aantallen stijgen weer..............FFordjes blijven leuk om naar te kijken. Clio's: Voor Ollandaise begrippen werd er redelijk netjes gereden. De nieuw gespoten Clio's van RfB waren een schot in de in de roos. Wat een kleurtje al niet kan doen. DSC: Mooie start, zwak einde............... de klasse is een beetje blijven hangen in de winter 2004/2005. Aantallen en kwaliteit hebben niet de verwachte groei meegemaakt. Neemt niet weg dat het een mooie klasse is........on par met het BTCS? BRL V6: mmmmmmm, zag toch net iets teveel "plaatwerkschade". Die wagens zijn zo iel gemaakt, als je ernaar kijkt vallen ze al uit elkaar. BRL Light: Gewoon Vege-series maar ze reden wel lekker sportief.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt voor de geslaagde randanimatie, Mark ![]() Enne, euh...welke klasse bedoel je, Belcar of DSC? Je hebt me gezegd over welke wagen dat gesprekje ging. Heeft Zwart Sr. je misschien een geheimpje toevertrouwd? |
|
||||
|
||||
Quote:
Ook onze zèèr sympathieke vrijgevige Gaston "Postcode straatprijs" Starreveld was redelijk overhit na een tik gekregen te hebben waarop hij op zijn beurt de beschuldigde opwachtte en kort maar krachtig bedankte voor de bewezen diensten..... Ook een zèèr leuke opmerking was het van èèn van de Renault-medewerkers na de magere binnenkomst van de Clio's na de race: "Is dit alles wat overblijft?" ![]() |
|
|||
|
|||
Was idd een mooi weekend. Al heb ik maar een zeer beperkt deel van gezien.
De BRL was voor mij de top. Een zeer hoog Nascar-gehalte als je het mij vraagt. Zowel qua look als qua spektakel. Ook een lekker geluidje... Bovendien combineert men de grote jongens met de Lights... Een serie die zeker naar België mag komen. Helaas moest Goossens in de eerste reeks al snel opgeven. Had dit te maken met het incident in de eerste ronde ???? En wat waren zijn prestaties in de 2° heat ??? C U |
|
||||
|
||||
Marc vertrok tijdens de tweede manche vanop de 21ste plaats als ik mij niet vergis. Hij reed een mooie race en pakte in elke ronde één of meerdere tegenstanders in. Hij werd mooi 6de.
In de eerste race werd hij slachtoffer van twee kemphanen die mekaar van de baan wilden rijden en in hun schermutselingen Marc meenamen. Hij vertelde wel dat hij nog nooit zo'n wilde bende had meegemaakt. Zo'n ruwe race had hij nog nooit gereden De Belgen in de Clio Cup houden het bijna allemaal voor bekeken. Jacobs zijn wagen is heel zwaar beschadigt na op een uiterst vuile manier van de baan gereden te zijn. Jonckheere vertelde ook dat hij hiermee niet verder ging doen. Zijn flank zat ook weer helemaal vol builen.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Zonder het zelf te beseffen hebben ik dus blijkbaar naast AlainH toch nog enkele paddockers gezien. (Stond ook vlak aan de omheining in het beige gekleed, met een Alfa petje (ook al in het beige). Vriendin had een witte broek en een blauw t-sthirtje. |
|
||||
|
||||
Vwb de crash met Jacobs: Ik stond er bovenop en tja, hij had natuurlijk vette pech dat ie nu net daar reed waar Verschuur de baan weer op denderde om te redden wat er te redden viel en de wagen niet meer onder controle had. Geen opzet in het spel maar zogezegd een ongelukkige omstandigheid. In de autosport zul je die in je carriere veelvuldig tegenkomen, helaas. Maar ik kan me een dergelijke primaire reactie om dan maar te stoppen met racen wel enigszins voorstellen. Maar Philip komt wel op zn uitspraak terug, want ik kan me niet voorstellen dat hij veel voldoening put uit zijn deelname in die kleurloze Mini-cup. Hij heeft met t zweet op zn rug toch maar mooi laten zien dat hij een serieus racer is en een zwaarbevochten overwinning behaald, waarvoor proficiat. Dat moet toch heeeel goed doen.
Inderdaad uitstekende racedag gisteren. Ook wij hebben genoten!! Voor het eerst dat ik de BRL mannen echt met elkaar in de strijd heb zien gaan. Een dolle boel inderdaad wat alles vliegt maar van die autos af. Spektakel. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|