![]() |
|
|
||||
|
||||
Montoya heeft geen fout gemaakt denk ik, en ik denk ook niet dat hij zwaar staat. hij moest gewoon als een van de eersten de baan op, dat heeft aan zijn tijd gevreten. hij heeft nog redelijk lang op provisional pole gestaan...
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
ik denk dat het mijne niet gedacht wordt.
Daarom denk ik er ook het mijne van. Want wat ik denk, denk ik dan ook.
|
||||
|
||||
verdiende overwinning voor Montoya in een spanningsloze pitstoprace.
De saaie circuits worden deze maand afgehaspeld: weinig ruimte voor inhaalmaneuvers en voorspelbare winnaars. Montoya profiteerde van een perfecte start (met een toch wel heel vreemd SC-incident ?), Raikkonen zat de eerste stint vast achter Schumacher. Mede dankzij Fisicos blunder raakt hij toch nog op het podium om zo (weeral) de schade te verkleinen tot 2 luttele puntjes. De 'alles is nog mogelijk' mentaliteit van Schumacher krijgt in ieder geval weer eens een flinke deuk: net niet op een rondje gezet, P6. TOP: -Montoya: Foutloze race met perfecte start. Verdiend. Werd in feite ook hoog tijd. -Button: Best of the rest, wat toch nog altijd mooi is. Ben wel benieuwd of hij zijn Williams-contract gaat naleven ![]() -Villeneuve: het moet gezegd worden, Jacques bood de enige (en dan ook logischerwijze mooiste) inhaalactie van vandaag. We waren het niet meer gewoon, net als Coulthard. Villeneuve was het hele weekend de snelste bij Sauber. -Monteiro: blijft finishen. Karthikeyan heeft dan wel als enige altijd de pech, maar misschien blijft Monteiros wagen heel door z'n rijstijl, op zich ook een verdienste. FLOP: -Ferrari: zelfs met extra testwerk raken de roden niet meer vooruit. Hoe Schumacher nog altijd 'mathematisch' kan blijven, weet ik ook niet meer. Het is overduidelijk dat er niet meer zal inzitten dan P3, na McLaren en Renault. Na een slecht weekend stond Schumacher in de eindranking toch maar weer eens miraculeus voor Barrichello, die 3 stops maakte. Binnen twee weken Duitsland; thuisGP voor Schumacher. Blamage of toch nog heropstanding ? -Fisichella: tot de tweede pitstop mijn held van de race, maar die ene kleine fout kostte hem misschien zelfs een overwinning. Hopelijk krijgt GC volgend jaar nog een kans, en grijpt hij die kans om het eindelijk eens waar te maken. -Williams: Nachtmerrie voor eigen publiek. Williams kan nog donkere dagen verwachten. -Mercedes: motortjes opblazen in oefensessies. Raikkonen had hier Alonso kunnen aftroeven, en de 2 punten van Frankrijk kunnen terugpakken. Op Sporza ook gehoord dat Albers in Antwerpen woont. Wist ik niks van ![]() Finish
ah. daar zit die reply-knop dus. Last edited by Finish; 10-07-2005 at 15:57. |
|
||||
|
||||
bwa de race viel wel mee.. vooral toen kimi , alonso inhaalde !! echt geweldig.. ook wat het wel een mooie srijd tussen vilneuve en de radbulls !!
verder lopt alonso toch weer uit op kimi.. hij wordt dit jaar gewoon kampioen ik moet het toch uiteindelijk eens gaan begrijpen ![]() |
|
||||
|
||||
Kmoet zeggen dat ik Ferrari niet goed begrijp. Als enige team in de top 12 (?) en rijder op 3 stops zetten. Niet moeilijk dat je dan niet meekunt. 2 ronden eerder binnen binnen dan Button, en dan in de volgende 40 ronden nog één stop meer moeten doen. Dit kan volgens mij zelfs Raikkonen niet meer goedmaken.
|
|||
|
|||
Quote:
Kimi's risico's trouwens gezien bij de start? Loopt ook wel eens fout af hoor. Als Kimi kampioen wil worden zal hij moeten rekenen op een heel goede montoya tijdens de laatste races. Wat wel leuk was, is de directe confrontatie Mac vs. Renault die we hebben gezien. Nagenoeg gelijke prestaties. Ik vermoed zelfs dat Renault aan't spelen was met toerental/verbruik om enkele ronden meer te kunnen rijden dan Montoya naar de pitstops toe (getuige Fisi die mooi terugkwam op Alonso) - Trulli reed wel *heel* erg in de weg van Fonzo! ![]()
Favoriete F1 races: Japan 94 & 95 - Canada 95 - Monza 96 - Spa 2000 Last edited by AlesiRed27; 10-07-2005 at 16:16. |
|
||||
|
||||
Zit met een griep geplaagd en dus maar niet beter gevonden dan de koers helemaal te kijken. Wat ik gezien heb (door mijn grijze bril
![]() - Montoya laat zien dat hij een geduchte tegenstander is. Alonso weet dat nu ook. - F1 is boooring, Kimi was sneller en komt er niet over (tenzij je met lege tanks rijdt en de tegenstander volgeladen is) - Fisico is een meester in het laten afslaan v/d motor. Kimi dankt - Alonso weet vooral de schade te bepreken - Kimi helpt JPM net op het moment dat Alonso komt dreigen, pit onmiddellijk en JPM 3 secs clear - De evt. mogelijkheid dat Barri voor MS zou eindigen wordt op mooie wijze de nek omgedraait door de teamleiding door hem op 3 stops te zetten. - De regie was arsieslecht. Op 8 ronden v/h einde als er vooraan nog iets ZOU kunnen gebeuren, gaan ze nog leuk RedBulls en Villeneuve laten zien die strijden voor plaatsen 12 en 13... Bovendien was de race moeilijk te volgen door een verwarde regie. Dan hier, dan daar, nergens consistentie. Zal wel aan JB en DC gelegen hebben zeker. |
|
||||
|
||||
Even de stand raadplegen :
1. Alonso : 77 pten 2. Raikkonen : 51 pten 3. Schumacher : 43 pten En dan wat rekenen : nog 8 GP's te rijden. Verschil Alonso-Raikkonen : 26 pten of 3,25 pten per GP. T.o.v. Raikkonen moet Alonso dus altijd nét achter hem finishen om WK te worden. Verschil Alonso-Schumacher : 34 pten of 4,25 pten per GP. T.o.v. Schumacher moet Alonso dus altijd 2 plaatsen achter hem finishen om WK te worden. Samengevat mag Schumacher dus elke GP winnen, Raikkonen 2e worden en Alonso 3e, en dan is Alonso toch nog WK. Een comfortabele positie zou ik zeggen... |
|
||||
|
||||
Ferrari gaat vast Barrichello's kans op punten wegsmijten...niet vergeten dat ook Ferrari sponsors heeft die het tevreden moet zien te stellen op het einde van het seizoen en dat zal niet beteren door eventuele punten voor het constructeurs wk te laten liggen.
Sommigen steken toch echt teveel moeite in het nummer 2 scenario. |
|
||||
|
||||
'k Zeg niet alsof ze het express doen, maar het lijkt wel alsof ze geen moeite meer steken in Barrichello. Vandaag was er weer een voorbeeld van. Moest ik Rubens zijn, zou ik al beginnen uitkijken naar een ander team. BAR lijkt een optie, Sauber BMW lijkt aantrekkelijk, Williams zal ook wel een vrije plaats hebben....
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Zware polemieken zal je mij hier niet meer horen voeren, na afgelopen US-verhaal en de nasleep daarvan op het forum. 'k weet immers waar het verschil in visie zit. Dus, 't zal vanaf nu altijd met een ferme vette knipoog zijn. Niks meer om ernstig te nemen of gewichtig over te gaan doen. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Dan zijn uw posts in feite waardeloos ? Waarom dan nog posten, in feite.
![]()
|
|