![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik vraag me af wie daarvoor normaal betaalt, aangezien ze niet te koop zijn. Je kan geen tickets kopen die enkel vrijdag geldig zijn (zie maar op belgium-grandprix.be). Total geeft mensen die misschien niet de middelen hebben om naar de F1 te gaan kijken of die normaal niet zouden komen kijken, de mogelijkheid om die wagens toch eens te komen bekijken en beluisteren.
|
|
|||
|
|||
I won
![]() Mvg |
|
||||
|
||||
Quote:
In een onderwerp waar dat bedrijf geprezen wordt, wou ik er gewoon op wijzen dat er nog een veel minder fraaie keerzijde is, die onnoemelijk veel leed berokkent/berokkend heeft en de autosport ver overstijgt.
|
||||
|
||||
Ik wou het bedrijf niet prijzen hoor.
Ik wou gewoon even onder de aandacht brengen dat er weer gratis tickets zijn. Dat vermijdt dat mensen opgelicht worden zoals op ebay. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Wat je hier vraagt, is voor Bernie. Wat Total doet, is hun zaak. Zij verkrijgen die tickets op de een of andere manier en geven ze dan weg. Total wil zo de sport toegankelijker maken, Bernie wil dat niet. Die ziet de mensen schijnbaar liever gaan dan komen.
|
|
||||
|
||||
Voila, en dat is ook best zo... Anders zit Spa vrijdag vol met Nederlanders :d
|
|
||||
|
||||
Quote: