![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik bedenk me net dat hier nog geen foto staat van het uiteindelijke resultaat. Bij deze dan:
![]() Aangezien het feitelijk de eerste keer is dat ik een wagen bouw (vroeger heb ik me nogal eens met m'n vader aan Spitfire's en Thunderbolts e.d. gewaagd), en het een wagen op 1:43 is, ben ik er toch best tevreden van. Grootste mislukking (een fout wil ik het niet noemen), is de zwarte rand rond de cockpit. Verder zitten er wel nog wat foutjes in die het getraind oog er zo zal uithalen. Maar bon, ik ben er content mee, en hij staat mooi naast de andere 905's te pronken ![]()
|
||||
|
||||
Mooi gedaan Sledge. 1/43 is niet direct het makkelijkste werk. En ook al heb ik zachte "meester"handjes, zoiets zou ik er niet uit krijgen.
Jammer idd van die ronding. Misschien nog eens aanpassen als je ergens eens tijd hebt en met een ronde pleister of zo? Hoewel ik al niet zou weten waar je dat kan halen en hoe het dan moet om geen schade aan te brengen op de andere heel goed gelukte delen... Doe zo verder en succes bij de volgende bouwprojecten!! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|