![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...hp?newsid=9458 http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...hp?newsid=9461 |
|
|||
|
|||
Filmpje van bovenstaande test met de Logan:
http://www.a5.hu/video/logans2000.wmv Het geluid is alvast goed! ![]() |
|
|||
|
|||
De Dacia werd dit weekend voorgesteld in Oschersleben. Eigenlijk probeerde Renault dit toch, maar de belangstelling voor deze "racewagen" was bijna onbestaand.
Niet aantrekkelijk gevormd (niet zoals de foto's in de eerste posts), stom wit gespoten, in een vergeten hoekje gezet alsof Renault zich schaamt voor dit vehikel. De kooi is het enige goede aan dit geval. Een belachelijk nutteloos spoilertje op het kofferdeksel en "gewone racings". De wegligging was blijkbaar niet slecht tijdens de korte test op de kartbaan, maar power ontbreekt. Details volgen. |
|
|||
|
|||
Vind het helemaal geen mis geluid en de wagen is ook eigenlijk niet mis. Zal hem graag zien rijden. Ofdat de prestaties goed gaan zijn dat wordt natuurlijk de vraag é.
Mvg... |
|
||||
|
||||
Mooi kanonnetje maar op die video maar...., dit is een flink gekietelde rally versie. De DNRT/ZAC gaat echt met een veel tammere versie rijden. Dat houdt het dan ook wat betaalbaarder....
|
|||
|
|||
De voorgestelde wagen Dacia Logan 1.6:
90 PK, Type R4 8 kleppen EU4 motor, 1598 cc 66 kw (90 pk) bij 5500 rpm, 128 Nm 5 gang versnellingsbak 1030 kg KW schokbrekers, ATS 7" velgen, 195/55 Dunlop Direzza Beeld volgt. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Nog een link met met nog meer Dacia's ![]() Zie net dat Hans Wellink gevestigd is in Wassenaar. Humor ![]() ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 10-11-2005 at 20:32. |
|
||||
|
||||
Ik heb daar nog familie wonen, blijkbaar moet ik ze wat vaker bezoeken.
![]()
|
||||
|
||||
Renaud Kuppens teste 2 weken geleden voor Renault-Sport de DACIA logan cup in Spa-Francorchamps gedurende 3 dagen.
zijn impressies op www.renaudkuppens.be
|
||||
|
||||
Ziet er toch goed uit voor dit jaar:
Quote:
![]() Dacia stuwt verkopen Renault de hoogte in / hbvl.be
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() Renault Sport heeft nog wat foto's gepubliceerd van de Logan... Voor een beperkt budget gaat dit scheuren worden... Ik droom al luidop van een 70 wagens volle startveld...Dacia Logan's tegen die oude nederlandse Volvo's ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
dat ziet er eigenlijk nog niet zo slecht uit
zeker als ge de prijs in het achterhoofd houdt!
|
||||
|
||||
Deze wagen was ook te bezichtigen tijdens de World Series in Zolder.
|
|
||||
|
||||
Beter aan het stuur van dergelijke Dacia Logan, dan als toeschouwer moeten toekijken denk ik dan maar ...
|
|
||||
|
||||
bwa, als het een competitief veld brengt, kan dit nog leuk worden
|
|