![]() |
|
|
||||
|
||||
In deze timing staat dat de Mini's zaterdag al hun race rijden.
In een berichtje op de site vd Duitse Mini's staat dat de race zondag om 8.55u start ... ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Kheb nog eens op de site van Belgium GP gekeken, daar staat nu de timing ook op, en daar staat nu de Mini race toch ook zondag om 8.55 uur op
![]() De weersvoorspellingen zien er anders redelijk nat uit :s De temperatuur zelf lijkt nog mee te gaan vallen. Maar kzal toch maar iets warms meepakken, want ik ken dat daar ondertussen wel ![]() We hebben dit jaar nog geen enkele regenrace gehad zeker? Eens benieuwd wie er dan als sterkste uit gaat komen, mss eens in't voordeel van de Bridgestone banden ...
|
||||
|
||||
Hey,
De Duitse Miní's blijven wel rondrijden daar, als ik het goed begrepen heb. Maar de Belgische Mini's zijn uit het deelnemersveld gehaald. Tijdens de 24 Uur van Zolder hoorde ik al zoiets vallen.... De rede toen was, dacht ik, dat het deelnemersveld te groot wordt met alle Mini's. Dus wel Mini's, alleen geen Belgische... Yvonne |
|
||||
|
||||
Op www.belgiumgp.be staat dat alle kaarten uitverkocht zijn, lijkt me sterk, hoe gaan we dat daar zondag dan doen ???
En de kids, vanaf hoe oud is dat daar entree betalen (vraagje van ne kameraad)
|
|||
|
|||
De organisatie achter "belgiumgp" blijft voor verwarring zorgen.
Als je onderaan de homepage kijkt, dan zie je dat de betrokken site niet de officiële site is van de GP van België Formule 1. De officiële site vind je op www.belgium-grandprix.be.
|
|||
|
|||
Knappe vertaling van onze vrienden.
Geachte Mevraum, Geachte Heer, wij danken u voor uw interesse in de Belgische Groote Prijs Formule 1 2005. Hierbij laten wij u weten dat er geen reserveringen meer worden aangenomen. Een verkooppunt in vonaf nu open aan de ingang van " La Source " van het circuit Spa-Francorchamps. Voor alle info, gelieve het volgende nummer te bellen ![]() Dank u en tot binnenkort . |
|
||||
|
||||
Ondertussen is de koerierdienst net komen aanbellen met mijn ticket van 78 euro.
![]() Ik snap het toch allemaal niet meer...ene zegt dat het uitverkocht is, andere dat ze hun kaarten niet verkocht krijgen. Verwarrend allemaal... Klopt de timing op de eerste pagina nog steeds eigenlijk, want ik lees dat de Mini race naar zondag verschoven is. |
|
||||
|
||||
ik zou niet verschieten dat ze de timing nog op hun gemakje aan het bespreken zijn... Op de officiële site kan je alvast die van 2004 eens gaan bekijken...
![]() Ik ben gepakt, paraplu incluus... tot ginder! ![]() |
|
|||
|
|||
Voor wie er al meerdere malen was, zal dit geen nieuws zijn maar voor de rookies is dit misschien nuttig : http://www.fedpol.be/police/nl.htm?f...ingen/opsp.htm
Trouwens, iemand al ervaring met de pendelbussen ??? C U |
|
|||
|
|||
Weet er iemand of de GP2 Paddock toegankelijk is? Ik heb ooit eens ergens gelezen dat dit kon.
Het zou wel tof zijn. MVG Peter
|
|