![]() |
|
|
||||
|
||||
A sorry, dacht dat het de rally versie was.
|
|
|||
|
|||
No problemo!
De wagen wordt gebouwd voor iemand die volledig nieuw is in het slotten en nu ook geen tijd heeft om een wagen te bouwen (net aan verbouwingen huis begonnen) maar die toch graag zou meerijden. Ik heb liever niet dat mijn modellen door anderen gebruikt worden... daarom... deze makkelijke en goeikope kit gekocht... en hem in Texaco decals steken. G. |
|
||||
|
||||
Ben benieuwd
|
|
||||
|
||||
Vraagje,
Waar heb je die E30 M3 gehaald?? Daar zoek ik al lang naar. Ge zou mij een groot plezier doen moest ik dat ergens kunnen kopen. |
|
|||
|
|||
E-bay m'n vriend... Ebay... maar ze zijn redelijk schaars en soms schandalig duur... Ik heb der drie staan... en er is nog eentje voor mij langs de kant gezet...
G. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Het zijn Fujimi's... erg gegeerd voor de moment! Hopelijk brengt tamiya of zo ooit eens een goeie versie uit... want de verhoudingen zijn niet perfect... en hier en daar is er wat te hoekig aan... maar het zijn bij mijn weten de enige beschikbare E30 M3's voor de moment.
G. Last edited by MFahrer; 08-12-2005 at 15:02. |
|
|||
|
|||
Triootje is ondertussen gegroeid...
Zou er iets met Group A te doen zijn binnenkort? Ik denk dat er een leuke startgrid zal staan... ![]() ![]() Lichtgewijzigde kleurstelling op de Benz (vond het blauwe onder-achterkant niet zo mooi ![]() ![]() ![]() Kijk al uit naar het moment dat er iemand een blauwe vlag krijgt en verschrikt in z'n spiegel kijkt... en dit beeld ziet... Redelijk imposant vind ik... De LED's zijn ook gemonteerd om nog wat extra "pushend" over te komen! ![]() De bovenkant van de (bbq-like)rooster had smerige gietlijnen, maar ik durfde ze niet te hard aanpakken uit schrik de roosterlijnen te raken... op toen de kit nog niet gespoten was, viel het niet meer echt op... maar nu de rooster geverfd is... valt het des te meer op... Opnieuw schuren dus... Ik zou ook graag de rooster zwart hebben tussen de lijntjes... maar kzou niet weten hoe ik er aan moet beginnen... De Quattro in fictieve Texaco kleurstelling... in opdracht van nieuwe racer... ![]() ![]() G. Last edited by MFahrer; 09-12-2005 at 10:38. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat krijg je ervan als je trioooootjes doet!! ![]() ![]() ![]() Heb ik trouwens ook wat ervaring mee aangezien er op "den bureau" het volgende staat: - Peugeot 206 WRC 2002 => restaureren voor de WK-collectie - Subaru Impreza 2001 => idem (bijna klaar) - Mitsu Lancer evo 6 => restauratie, nog nader te bepalen... Alle modellen waren al gebouwd... Ben ze nu aan het demonteren, herschilderen en decalleren. Last edited by Loeten; 09-12-2005 at 17:37. |
|
|||
|
|||
De bench:
De Bastos M3 heeft al zijn rood ondertussen ook gekregen... mijn spuitwerk en afplakwerk betert met elk model... ![]() G. |
|
||||
|
||||
Al doende leert men. Ziet er idd mooi en strak uit zoals de Hollanders zeggen...
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|