![]() |
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Heel triestig nieuws...
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Fuck... Ik dacht dat er teveel volk stond op de laatste stages toen ik cancelled zag staan. Wat een opdoffer!
![]()
|
||||
|
||||
Ik denk dat dit toch wel grote gevolgen gaat hebben voor de opbouw van de auto's. (en terecht !) Ik denk dat ervoor gezorgd moet worden dat zowel de piloot als co-piloot verder van de deur moeten zitten.
|
||||
|
||||
nu hoorde ik net (op vrt1) dat loeb zijn 'zege' weigert... wegens de omstandigheden.. kan dat zomaar ??
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Weigeren, ik weet niet ofdat kan maar je kan ook gewoon zoals hij heeft gedaan een overtreding begaan en een straftijd krijgen enzo de rally niet op je naam schrijven.
Ik vind het echt triestig nieuws en dit gaat gevolgen hebben voor de opbouw van de wagens voor komend seizoen. Mvg... |
|
||||
|
||||
Op de radio tijdens het nieuws van 17u werd er ook over gesproken, maar dat van 20u al niet meer. Waar ik wel van verschoot eigenlijk, toch wel de gelegenheid om de autosport, meerbepaald de rallysport nog wat zwarter te maken.
|
||||
|
||||
mijn avond is om zeep.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Vreselijk triest. Zowel voor de familie en nabestaanden van Park als voor de rallysport. We stevenen weer af op een situatie zoals na 1986 vrees ik... Last edited by Sennake; 18-09-2005 at 23:00. |
|
||||
|
||||
Quote:
Op zulke momenten bloedt je autosporthart. Ik voel me door en door rottig. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Heeft er iemand beelden, fotos gezien ??
Ik wil ze niet voor het spectakel, maar om te zien wat er met de wagen gebeurd is tijdens de crash. Toch wil ik even, ondanks het feit dat ik meeleef met deze gebeurtenis, zeggen : "Dat is het risico van het vak". De wagens zijn relatief veilig, maar er is altijd een risico he. Race-groeten, Jo Smets |
|
||||
|
||||
er zijn beelden van, maar die zijn voorlopig nog ni vrijgegeven door de politie
|
|
||||
|
||||
Quote:
|