![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad ![]() BMW heeft geen V8 ofzo? Dat zal ik hen eens moeten vertellen dan ![]() |
|
|||
|
|||
Formula Gloria rijdt niet blijkbaar. Zijn alleszins van de timetable geschrapt.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
I disagree
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Ik sta volledig achter je Andy.
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Als je het Amerikaans motor-geprottel mooi vind, dan geef ik je gelijk, maar een BMW-motor en zeker een BMW-race-motor huilt op zo een mooie manier dat je er kippenvel van krijgt. Ik herinner me de nachtelijke uren tijdens de 24uren van Francorchamps (de edities voor de GT's), waar je op de tribune van de Raidillon zo kon horen dat er een BMW 320i aankwam. En dan weet een mens dat het leven ook mooi kan zijn!
|
|
||||
|
||||
Van mooi gesproken. Kijk dit weekend zeker uit naar de prestaties van onze mooie blauwe MINI met startnr. 10 met Jurgen Van Hover aan het stuur. Hoewel de MINI Challenge geen overweldigend deelnemersveld kent, blijkt dat er toch meer kandidaten dan Ugeux zich aandienen voor de overwinning. Na de voorbije 2 zeer teleurstellende races waar we telkens met vastgelopen motor moesten opgeven (uiteindelijke oorzaak bleek een defecte motorstuurdoos), hebben we op 1 week tijd een volledig gereviseerde motor gemonteerd en nog tal van andere componenten vervangen of grondig nagekeken. Met veel vertrouwen en volle moed zakken we dan ook af naar de Ardennen om er de show te stelen. De concurrentie weze gewaarschuwd!
|
|
||||
|
||||
http://www.race-rally.be/2005/racing...05/default.asp
Voor de mensen die niet aanwezig kunnen zijn. Op bovenstaande link kan je de timing opvragen en staat er zelfs een live-stream. Vandaag waren de proefritten wel moeilijk te volgen door het slechte weer, maar de tijden kwamen duidelijk in beeld! Jurgen heeft zich op de 9de plaats kunnen kwalificeren. De problemen zijn eindelijk achter de rug (vannacht nog het laatste defect gevonden), maar we hebben nog een beetje power te kort omdat we niet hebben kunnen werken aan de motorafstelling. We hebben dan maar beslist om morgen fun te hebben en gewoon trachten een mooi resultaat te rijden, maar tijdens de belcar masters willen we er echt een lap op geven! |
|
||||
|
||||
Fun hebben stond synoniem voor winnen! Ik hoop dat vele mensen gezien hebben hoe Jurgen één voor één Corthals, Bouvy, Martin en tot slot Ugeux achter zich hield. Magistraal!
|
|
||||
|
||||
mini: is dit kampioenschap dood ofzo? Wel leuke races maar 13 wagens?
caterham: funfunfun, die manenn kunnen rijden ![]() maranello challenge: *gaap* DSC: Kan me wel bekoren, race 1 iets leuker dan race 2.
|
|||
|
|||
Quote:
Ah ja, maar die komen van dat land waar nog echte races gereden worden. ![]() En dat zijn allemaal maar kleine amateurkes. Toch veel leuker dan onze....(geeuw) |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|