![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Hou er wel rekenschap mee dat deze van 22-10 en de volgende van 5-11 wel eens problemen zouden kunnen krijgen met het typische Eifel weer. Er zijn er al eerder afgelast in die periode wegens mist of sneeuw. Jaja, ook in oktober.
|
|
||||
|
||||
grappig genoeg zijn die races nog zo laat op het jaar omdat de eerste in maart en april... zijn afgelast wegens mist en sneeuw
![]() |
|
||||
|
||||
Redelijk laat gearriveerd wegens de TC in Spa.
Er zijn enorm veel topwagens gesneuveld deze wedstrijd ![]() Alzen, Bilstein Porsche, Sheid GTR allemaal serieuze brokken ... De Alzen Porsche had nog maar eens een klapband aan hoge snelheid, ditmaal bij het ingaan van Schwedenkreuz (+250km/h dus) De wagen is naar het schijnt onder de bandenmuur geschoten en was bijna niet meer te zien volgens getuigen, maar Alzen is er op eigen kracht uit gekropen ... Olaf Manthey reed dus in zijn afscheidswedstrijd naar een makkelijke overwinning. Zijn actieve racecarriere is nu echt ten einde. ![]() Een vriend van mij die in een GT3 Cup racet heeft tijdens de training een demoronde van hem gekregen in die GT3. Totaal waardeloze ervaring op gebied van iets bij te leren, het verschil in commitment en skill is gewoon te groot ... De Reiter Gallardo was heel knap en niet traag maar kon toch (nog) niet op tegen de snelle GT3 Cups. ![]() ![]() De Opel Speedster Turbo deed ook zen eerste race. ![]() Ik heb een kleine gallery online op mijn homepage. Jochie |
|
||||
|
||||
Ik heb die Speedster nog maar pas zien testen op Zolder. Dacht eerst dat hij uit het Brits GT kwam maar zo te zien dus VLN.
|
||||
|
||||
jep, die speedster ben ik op een donderdag ook tegengekomen
ik was wel onder de indruk van de snelheid van die auto, fenomenaal hoe dit voorbij mij schoot op de rechte lijn!
|
||||
|
||||
tijdens de eerste race al heeft hij al moete opgeven
![]() heeft iemand fotos en/of tijden van de speedster op zolder ? hah ik heb de speedster net op xbox (forza motorsport) nagemaakt ![]() ![]() alllen sommige plakkers heb ik niet ![]() |
|
||||
|
||||
volgens mij heb je wel kans om een foto te vinden op één van de verslagen van de internationale trainingsdag op www.racingworld.be
ik heb deze auto gezien de laatste donderdag van september
|
||||
|
||||
De Speedster is snel, maar totaal onbetrouwbaar. Wegligging trekt naar het schijnt op niks, Kissling vond het met momenten zelfs te gevaarlijk
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
ik zou het ni kunnen zeggen
|
|
||||
|
||||
Ondertussen bracht google het antwoord:
2,5l motor 350PK bij 9220 toeren Sequentiële 6-bak 18" velgen Klein verschil met wat er bij de dealer te koop is. ![]()
|
||||
|
||||
op welke website heb je dat gevonden ?? ik zou graag ook wat meer over die speedster weten.
|
|
||||
|
||||
Dit weekend zit ik in de pits (voormiddag) en Hatzenbach (namiddag) 8)
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|