![]() |
|
|
|||
|
|||
Aan de tijden van de warmup te zijn heeft het in Istanbul geregen. Misschien kan Ekstrom hier wat voordeel uit halen.
|
|
||||
|
||||
het heeft inderdaad geregent
"Warm-up : Marcel Fässler de snelste in de regen" op dtmmagazine.com "Aangezien de kans op regen groot blijft kunnen we ook tijdens de race een bui verwachten en dus ook veel actie. Om 13.45u zendt ARD de race live uit." dat beloofd !! |
|
||||
|
||||
mercedes on top
![]() |
|
||||
|
||||
na megané cup,clio cup,yaris cup,enz. ... is er nu mecedes c-klasse cup
![]() |
|
||||
|
||||
haha idd wat zijn die dominant zeg.
|
|
||||
|
||||
ekstrom nu buiten de punten
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Jammer voor het kampioenschap.
![]() Green was wel erg enthousiast bij het inhalen van Ekstrom. |
|
||||
|
||||
ekstrom heeft een probleem want die valt wel heel erg snel terug zeg
|
|
||||
|
||||
Ja Green was misschien tamelijk enthousiast, maar ja het is nog altijd racen hé. Ik ben blij dat ze deze keer geen drive-through hebben uitgedeeld.
|
|||
|
|||
Met het maneuver van Green op Ekstrom was helemaal niks mis (race incident). Wel zeer spijtig voor de race en het kampioenschap
![]() Een echt collectief off weekend voor Audi: niemand was in vorm en de wagen werkte voor geen meter op het circuit. Ekstrom kan het wel nu wel vergeten en Audi verliest daarenboven zijn eerste plaats bij de constructeurs. Ik begrijp wel niet waarom Kristensen Aiello niet heeft laten passeren. Dan hadden de Audis tijdens de laatste race 10 kg lichter gewogen. Het valt mij ook wel op dat DTM niet echt robust zijn. 1 tikje en er plooit iets of er breken wat vleugeltjes af en de wagen gaat een pak trager. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
hhhm een weekand dat opel fans en vooral audi fans rap willen vergete...
|
|
|||
|
|||
Ik lees juist dat Kaffer gespind is omdat hij slicks had laten monteren. Gegokt en verloren
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|