![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
EDIT Alain je was me net voor. |
|
||||
|
||||
Paard van Troje? Wat bedoelen ze daar mee? Dat hij Priaulx juist tégen zou werken voor de titel?
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Op de gallery v.d. ETC in Vallelunga gezien dat Tavano met een 156 in Autodelta Livrei rondbolt ipv z'n DB-Antonelli exemplaar met witte velgen en onderzijde : misschien een voorbode van een Macau optreden ? Of een eerste Yokodrama test ?
|
|
||||
|
||||
Hopelijk hebben ze iemand beter achter de hand dan Tavano bij Alfa ; als die z'n voordeel zo weet te verknoeien(weliswaar 1x met hulp van Göransson) als in Vallelunga gaat die de regelmaat missen om Giovanardi te steunen . Ik hoop op Couto of...Massa (die heeft ook voor Alfa 1 etc-manche gereden) .
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Nee, Massa heeft 2001 2 gastraces gedaan in Jarama & Estoril 't N-technology team nog voor z'n Sauber debuut . In Macau spreken ze Portuguees net zoals in Estoril en Brazilie...
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Een nachtje WTCC op Eurosport:
Quote:
Warm-up - 0.45 to 1.15 [live] Repeats of the championship’s latest three meetings - 1.15 to 4.45 FIA WTCC races - 4.45 to 7.00 [live] Repeats of both races - 7.00 to 8.30 52nd Macau Formula 3 Grand Prix - 8.30 to 9.45 [live] |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
[QUOTE=Bugalfa]Volgens Pitstop.tv komt Alfa met 6 156's en Colciago zou 1 v.d. piloten zijn . Ik gok in dat geval op local André Couto voor de 2e wagen
Ik was er zelfs wat vroeger mee voor de pinnen gekomen ... Je mag Couto bij m'n favorieten voor racewinst noteren, Harrison, Huisman, Coronel(GR Asia zijn Macau-kenners), Engstler zijn ook Macau topscorers . BMW en Seat(Rydell) deden vorig jaar ook al mee met hun Superturismo's tot in 2003 reed men met Superproduzione-reglement wagens . |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Patrick Bernhardt ipv Thomas Klenke op Macau:
Quote:
|
|
||||
|
||||
In de media is geschreven dat Duncan Huisman in Macau de rangen van RBM komt versterken (om Priaulx te helpen naar de tittel?)...
Wat ik dan direct dacht was dat Huisman in de Ex Mollekens (2003 evo model) BMW zou gaan rijden, mss met nog wat extra evo's dan... Maar niets daarvan! Andy vertelde mij gisteren mee ![]() ![]() De wagen van Huisman zal enkel op de deelnemerslijst RBM zijn, want de wagen is een 2005 versie (volledig evenwaardig als die van de Mullers en die van Andy zelf) en is eigendom van BMW Team Deutschland. Hij zal dan ook gerund worden door Team Deutschland, mss moeten ze wel rbm kleding aandoen grapte Andy nog. Het is dus mogelijk een extra tegestander ipv een waterdrager voor Andy... Maar hij is mentaal klaar voor de slag in Macau, dat bleek overduidelijk. Ik hoop alvast dat ons "kleine" RBM de grote mannen in Duitsland weer kan verslaan, net als vorig jaar. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Picture: courtesy JAS Motorsport Ik hoop dat de Noble Group overtuigt raakt op Macau en een volledig seizoen gaat doen met JAS (Harrison & Colciago als rijders) komend jaar. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|