![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Last edited by Sennake; 16-11-2005 at 14:11. |
|
||||
|
||||
Sevenum
Quote:
Graag tot een andere gelegenheid. Veel plezier en post wat foto's om ons te laten watertanden aub. Eric
Eric ![]() Last edited by autofoto.be; 21-11-2005 at 19:22. |
|
||||
|
||||
Ik vat even samen :
Gaan mee : Sennake Mario (laat nog iets weten) Sledge Johan Bezemwagen + medecursist Dominique Ottooke A.J. (rijdt misschien apart) Huudo (laat nog iets weten) Dat is 10 man. Er rekening mee houdende dat A.J. misschien apart rijdt kunnen we ons dus best verdelen in 2 groepjes van 4 en 5. Ik zal zelf wel taxi spelen, dus als er iemand anders zich (tegen een Paddock-vergoeding van 40 euro) geroepen voelt en zich wil melden, staat niets ons nog in de weg om er een geweldige dag van te maken. In Sevenum, aan de ontbijttafel, wordt dan zoals elk jaar het inkomgeld verzameld. 8 euro voor clubleden en 16 euro voor niet-clubleden. Zie dus dat je ofwel je lidkaart meehebt, samen met 8 euro, ofwel 16 euro van je Essen-budget aftrekt... Mario en Huudo : liefst wel bevestigen of afzeggen vóór maandagochtend, zodat we weten hoeveel man we verwachten en kunnen vertrekken als iedereen er is. Ook A.J. zou tegen dan moeten laten weten of hij op eigen houtje rijdt of alleen... Als ik iemand of iets over het hoofd gezien heb, geef dan een seintje aub? Thanks! |
|
||||
|
||||
Ik zou ook graag meegaan. Heb net m'n verlof geregeld gekregen.
Er zijn echter wel wat praktische probleempjes... . Ik heb nog altijd mijn lidkaart niet, omdat ik Werner heb misgelopen op de laatste Modelbouwmeeting (verdomd griepke!). Die kan ik dus onmogelijk bijhebben ![]() . De kans - hoewel vrij klein - bestaat dat mijn vader mee zal gaan. Hij zaagt er nu al lang genoeg over ![]() Er even van uitgaande dat we apart zouden rijden, hoe wordt dat dan praktisch geregeld? Want uiteraard kunnen we dan niet bijleggen in Sevenum (we zouden over Maasmechelen - Heerlen - Aachen rijden). M.a.w., aan welke ingang gaan jullie binnen? We zouden daar dan gegarandeerd *voor* 10 uur staan te wachten, en dan kunnen we alsnog de inkom overhandigen. Maar zoals gezegd, vrijdag zal ik laten weten of ik in Geel mee opstap, dan wel of we jullie in Essen vervoegen, als dat kan. Jimbo.
|
||||
|
||||
De kogel is ondertussen al door de kerk.
We zouden graag allebei gaan. En wat veel handiger is: we stappen ook op in Geel. Je mag dus twee personen aan het lijstje toevoegen. Jimbo.
|
||||
|
||||
Update : ik vat even samen :
Gaan mee : Sennake Mario (laat nog iets weten) Sledge Johan Bezemwagen + medecursist Dominique Ottooke A.J. (rijdt misschien apart) Huudo (laat nog iets weten) Jimbo + pa Roverke114 + maat (misschien) Dan zitten we nu toch al aan 3 auto's, dus zoek ik reeds 2 bereidwillige (en gesponsorde) chauffeurs... Last edited by Sennake; 23-11-2005 at 22:58. |
|
||||
|
||||
ik kan wel rijden, als je wil.
|
||||
|
||||
als ik kom zal ik zeker apart rijden. Wil zeker gaan kijken maar heb het redelijk druk met mijn aankomende evenementen. En wat ook is, mijne Skyline rijdt niet zo graag in groep, dan ligt zijn verbruik te laag en krijg ik krampen in mijn been van steeds maar halfgas te rijden
![]()
|
||||
|
||||
Ik ga zelf ook naar Essen, maar ik rij zelf op donderdag 01/12. Ik moet namelijk ook zien dat ik vrij kan krijgen, hé. Het hoofdthema dit jaar (Nürburgring) staat me in elk geval al wel aan!
![]()
|
||||
|
||||
Ik heb nog steeds interesse en verlof zal ook wel geen probleem zijn, maar wat wel een probleem kan/zal vormen is het uur van vertrek. Ik wil daar liefst niet later dan 15 uur vertrekken en ik vrees dat dit voor jullie te vroeg is (als ik zou meegaan, rij ik wel met m'n eigen wagen dus zou ik passagiers naar daar kunnen oppikken, maar als die dan niet meer terug weg kunnen...).
Dus waarschijnlijk ga ik niet mee.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Wel geen viespeuken in mijn auto die windjes laten den de boel besmeuren enz. Die trap ik er onder weg zonder pardon uit. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() En wie heeft er gezegd dat ge steeds halfgas moet rijden? Ge rijdt volgas tot in Sevenum, zorgt dat alles er mooi en netjes voor ons klaarstaat als we er toe gesukkeld komen. Als we vertrekken ruim je netjes onze varkensstal op, rijdt dan volgas verder naar Essen - steekt ons onderweg voorbij - en zorgt dat in Essen de deuren al open zijn tegen dat wij arriveren. Als we terugkomen hetzelfde. Volgas naar het wegrestaurant met de bestelling onder de arm en tegen dat wij arriveren, onmiddellijk het eten op tafel, neen? ![]() ![]() ![]() Last edited by Guido; 24-11-2005 at 14:52. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Update :
Gaan mee : Sennake Mario (rijdt in het beste geval apart) Sledge Johan Bezemwagen + medecursist Dominique Ottooke A.J. (rijdt apart) Huudo Jimbo + pa Roverke114 + maat (misschien) Dat is 12 man die in groep meegaan en 1 of 2 apart... Dus we zitten nog steeds op 3 auto's (en 2 aparte)[/QUOTE] |
|
||||
|
||||
De kilometervergoeding interesseert me niet.
Als de anderen probleemloos in andere auto's gestopt kunnen worden voor de terugreis, is het voor mij goed. Dan zal ik het nog eens overwegen.
|
|