![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Zoals ik al zei dus, zonder ook maar één koers te winnen... ![]() |
|
||||
|
||||
Wat is dat toch met die Nederlandse coureurs? Doornbos en Albers die in interviews spreken over: "mijn teamgenoot". Elkaars naam zullen ze niet noemen
![]() ![]() Giedo "mijn vriendin is de dochter van een Telfort-topman, lekker puhh" Van der Garde was vandaag te gast als expert (zegt iets over de kwaliteit van SMS6) in de F1-uitzending. Over het incident tussen Albers en Schumacher was hij duidelijk. Albers was een complete lul volgens hem. Quote:
![]() Wat betreft de GP zelf, na enkele ronden was ik weer vertrokken naar dromenland. Op naar 2006 met al die nieuwe teams ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ik ging in eerste instantie niet kijken. Dan toch maar om 7u55 de wekker gezet om een video in the steken voor op te nemen. Toen ik dan toch bezig was, ineens blijven kijken ook.
![]() Niet veel speciaals gezien, goede race van beide rbr's, Webber kon ook nog eens een vuist maken, en Barrichello bewees dat de Ferrari maar tot de middenmoot behoort. Zelf Schumacher bleef achter Monteiro bollen. Montoya opnieuw ongelooflijk veel pech, maar dankzij dat toch een dansende Chinees gezien op de curbs. ![]() Alonso bewees weer waarom ik er geen fan ben: triomfantelijk 7 vingertjes in de lucht steken terwijl er nog mensen zijn met 7 overwinningen dit seizoen.... Waar ik weer wat respect voor hem gekregen heb na de gp van Japan en China staat hij na de finish in China opnieuw onderaan mijn fanlijstje ![]() Jammer dat Monteiro in Brazilië moest opgeven, hij kon als enige een 100% score behaald hebben. Hopelijk zien we heb volgend jaar terug.
|
||||
|
||||
Euforie bij Renault vandaag. Waren wel enkele grappige momenten na de finish over de boordradio van Alonso. Ik citeer : '' We are the champions''
![]() Of zoals Marc Goossens zei : ''Ziedaar op die curbstone, een dansende Chinees''
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Mij viel op hoe rap da putteke gemaakt was. In Spa moeten ze eerst daar drie keer nen borstel insteken om te zien hoe het gat is. Dan komt de official car is zien, dan gaan ze is bellen om het te maken. Als die mannen dan arriveren gaan ze er met twee aan werken terwwijl er 7 man op sta te zien
![]()
|
||||
|
||||
is er in Spa dan al ooit zo'n putteke los gekomen?
ik vond het wel opvallend hoe het wrak van Karthikeyan behandeld werd... eerst stonden de stewards daar maar te lummelen op hun post, tot de SC buiten kwam (terwijl er toch vlammen waren!), en bij de eerste passage van de SC stond die wagen daar helemaal alleen, geen stewards in de buurt!
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik heb helemaal niemand zien rijden de vrijdag.
![]() |
|
||||
|
||||
Toch merkwaardig dat zowel Michael Schumacher als Ferrari na een zogenaamd rotseizoen toch op de derde plaats in hun respektievelijke deel van het F1 kampioenschap eindigen. Zegt dat iets over de kwaliteit van de tegenstand? Soms had ik toch het gevoel dat teams zoals Toyota en bijwijlen ook BAR en RBR vrij goed bezig waren, alleszins beter dan de roden. Het heeft zich duidelijk niet vertaald in resultaten en toont alleszins aan dat wat je gevoelsmatig ervaart er cijfermatig heel anders kan uitzien.
Wie over 10 jaar naar de uitslag van 2005 kijkt (de quizzers ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Niet vergeten dat Ferrari de volle pot heeft kunnen scoren in USA
![]() |
|
||||
|
||||
Als je de uitslag van de USA schrapt wordt Michael 5de en Ferrari 4de, dat blijven behoorlijke resultaten.....zelfs in de filosofie van een rotseizoen.
Verder ben ik de mening toegedaan dat wanneer de GP van de USA regulier was verlopen, Ferrari en zijn kornuiten toch hier en daar een puntje zouden gesprokkeld hebben en dan kan het bovengenoemde "slechtste geval" weer een beetje beter worden. Zoals al zo vaak aangehaald, met "als" en "dan" kan je alles bewijzen en tegelijk is het niets waard. Dit alles om duidelijk te maken dat, hoewel Ferrari de verwachtingen niet heeft ingelost, er teams zijn die veel meer zouden moeten blozen van schaamte: Williams, Toyota, BAR. Toch ook geen kleine jongens dacht ik ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|