De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 16-10-2005, 14:13
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally Posted by The Interceptor
Remember die "GP" in de VS ...
Ah zo, gij noemt dat een koers gij...

Zoals ik al zei dus, zonder ook maar één koers te winnen...

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 16-10-2005, 14:22
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Wat is dat toch met die Nederlandse coureurs? Doornbos en Albers die in interviews spreken over: "mijn teamgenoot". Elkaars naam zullen ze niet noemen Sterker nog, je hebt van die coureurs met F1-aspiraties die in de studio doodleuk verkondigen dat hun collega een lul is

Giedo "mijn vriendin is de dochter van een Telfort-topman, lekker puhh" Van der Garde was vandaag te gast als expert (zegt iets over de kwaliteit van SMS6) in de F1-uitzending. Over het incident tussen Albers en Schumacher was hij duidelijk. Albers was een complete lul volgens hem.

Quote:
Terwijl de stewards Schumacher na de race officieel op de vingers tikten, werd Albers op de Nederlandse zender SBS6 een "lul" genoemd.

http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...hp?newsid=9981
Tja, dat was weer eens een prachtig voorbeeld van hoe het dus niet moet

Wat betreft de GP zelf, na enkele ronden was ik weer vertrokken naar dromenland. Op naar 2006 met al die nieuwe teams
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 16-10-2005, 14:33
sledge's Avatar
sledge sledge is offline
De Paddock Regular

Ik ging in eerste instantie niet kijken. Dan toch maar om 7u55 de wekker gezet om een video in the steken voor op te nemen. Toen ik dan toch bezig was, ineens blijven kijken ook.
Niet veel speciaals gezien, goede race van beide rbr's, Webber kon ook nog eens een vuist maken, en Barrichello bewees dat de Ferrari maar tot de middenmoot behoort. Zelf Schumacher bleef achter Monteiro bollen.
Montoya opnieuw ongelooflijk veel pech, maar dankzij dat toch een dansende Chinees gezien op de curbs.
Alonso bewees weer waarom ik er geen fan ben: triomfantelijk 7 vingertjes in de lucht steken terwijl er nog mensen zijn met 7 overwinningen dit seizoen.... Waar ik weer wat respect voor hem gekregen heb na de gp van Japan en China staat hij na de finish in China opnieuw onderaan mijn fanlijstje
Jammer dat Monteiro in Brazilië moest opgeven, hij kon als enige een 100% score behaald hebben. Hopelijk zien we heb volgend jaar terug.
Old 16-10-2005, 14:36
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast

Euforie bij Renault vandaag. Waren wel enkele grappige momenten na de finish over de boordradio van Alonso. Ik citeer : '' We are the champions''
Of zoals Marc Goossens zei : ''Ziedaar op die curbstone, een dansende Chinees''
Old 16-10-2005, 14:37
sledge's Avatar
sledge sledge is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Sennake
Ah zo, gij noemt dat een koers gij...

Zoals ik al zei dus, zonder ook maar één koers te winnen...
Achteraf gezien denk ik dat die farce op termijn de F1 meer goed dan kwaad gedaan heeft. Ik herinner me meer van de race dan elke andere race, en ook de media-aandacht was bovengemiddeld. Dat de F1 in de VS afgedaan heeft wil ik geloven, maar verder is er niks aan de hand naar mijn mening....
Old 16-10-2005, 14:41
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by The Interceptor
En dan die spin van Schumacher in de race. Dat was volgens mij in dezelfde (blinde) bocht. En Massa versnelde net wat in die bocht, en moest vervolgens alles dichtgooien om zijn voorligger niet te raken of in te halen. Schumacher merkt het te laat op, en moet dus hard (veel te hard) in de remmen. En dan had hem geen goesting meer precies om door te rijden? Of was er echt een technisch probleem?
Zijn banden waren helemaal versleten en te hard afgekoeld.
Quote:
En waarom deed Fisico dat maneuver toch bij het inrijden vd pitlane, bij SC2? 't Was toch duidelijk dat zoiets niet meer mocht?
Een strategische zet van Renault om Raikonnen op te houden.
Reply With Quote
Old 16-10-2005, 15:04
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Mij viel op hoe rap da putteke gemaakt was. In Spa moeten ze eerst daar drie keer nen borstel insteken om te zien hoe het gat is. Dan komt de official car is zien, dan gaan ze is bellen om het te maken. Als die mannen dan arriveren gaan ze er met twee aan werken terwwijl er 7 man op sta te zien

Reply With Quote
Old 16-10-2005, 15:39
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

is er in Spa dan al ooit zo'n putteke los gekomen?

ik vond het wel opvallend hoe het wrak van Karthikeyan behandeld werd...
eerst stonden de stewards daar maar te lummelen op hun post, tot de SC buiten kwam (terwijl er toch vlammen waren!), en bij de eerste passage van de SC stond die wagen daar helemaal alleen, geen stewards in de buurt!
Old 16-10-2005, 16:01
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
Originally Posted by marcel
Jep tijdens de WTCC

Reply With Quote
Old 16-10-2005, 19:25
Nicki_Mks's Avatar
Nicki_Mks Nicki_Mks is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by marcel
Zijn er dan puttekes in Spa? Niks van gemerkt tijdens de F1...
Reply With Quote
Old 16-10-2005, 19:49
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally Posted by Nicki_Mks
Zijn er dan puttekes in Spa? Niks van gemerkt tijdens de F1...
Ik heb u ook niet zien rijden?...

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 16-10-2005, 20:24
Nicki_Mks's Avatar
Nicki_Mks Nicki_Mks is offline
De Paddock Regular

Ik heb helemaal niemand zien rijden de vrijdag. Nee serieus, wat ik bedoel is dat er in Spa niet veel te merken was van waterafvoer.
Reply With Quote
Old 18-10-2005, 09:57
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai

Toch merkwaardig dat zowel Michael Schumacher als Ferrari na een zogenaamd rotseizoen toch op de derde plaats in hun respektievelijke deel van het F1 kampioenschap eindigen. Zegt dat iets over de kwaliteit van de tegenstand? Soms had ik toch het gevoel dat teams zoals Toyota en bijwijlen ook BAR en RBR vrij goed bezig waren, alleszins beter dan de roden. Het heeft zich duidelijk niet vertaald in resultaten en toont alleszins aan dat wat je gevoelsmatig ervaart er cijfermatig heel anders kan uitzien.
Wie over 10 jaar naar de uitslag van 2005 kijkt (de quizzers ) zal zeker tot de konklusie komen dat Ferrari in dat jaar nog zo slecht niet presteerde
Reply With Quote
Old 18-10-2005, 10:26
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast

Niet vergeten dat Ferrari de volle pot heeft kunnen scoren in USA
Reply With Quote
Old 18-10-2005, 11:39
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai

Als je de uitslag van de USA schrapt wordt Michael 5de en Ferrari 4de, dat blijven behoorlijke resultaten.....zelfs in de filosofie van een rotseizoen.
Verder ben ik de mening toegedaan dat wanneer de GP van de USA regulier was verlopen, Ferrari en zijn kornuiten toch hier en daar een puntje zouden gesprokkeld hebben en dan kan het bovengenoemde "slechtste geval" weer een beetje beter worden. Zoals al zo vaak aangehaald, met "als" en "dan" kan je alles bewijzen en tegelijk is het niets waard.
Dit alles om duidelijk te maken dat, hoewel Ferrari de verwachtingen niet heeft ingelost, er teams zijn die veel meer zouden moeten blozen van schaamte: Williams, Toyota, BAR. Toch ook geen kleine jongens dacht ik
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules