![]() |
|
|
|||
|
|||
Ik kan er jammergenoeg onmogelijk graken... wanneer is de volgende?
G. Edit: Al gezien in de modelbouwkalender... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Bij leven en welzijn Grtzzzzzzz Nismo ![]() |
|
||||
|
||||
tja, als er veel in uw hoofd zit, durft ge al eens iets vergeten natuurlijk.
![]() Leuk om te zien dat het groepje weer wat groter geworden is. Waren aanwezig: Guido (Huudo) Guy (Sennake) Roeland (Hhugo) Danny John Gery (Big Attack) Peter Patrick Patrick (Pat) Dominique (Dominique) Dominique Johny (Nismo) alsook supporters Pascal, An en Pascal jr. (het vliegtuig verhaal blijft mooi!) Na de traditionele kennismakingsronde, die we altijd doen als er nieuwe gezichten tussenzitten, zijn we begonnen met een zeer kleine demo over decals zetten met behulp van Set & Sol. Maar 't was toch niet waar zeker: Huudo had ook zijn penselen vergeten. Dan maar met de vingers, en het werkte goed genoeg om het effect van Sol te tonen en om een leerrijke discussie op gang te trekken. Zo zie je maar, weeral wat bijgeleerd. Tevens werd er redelijk wat tijd besteed aan printen van decals, speciale projectjes enz. Wat is de wereld toch klein. ![]() Daarna dan toch maar even aandacht besteed aan lijmen en soorten en dan was het tijd voor Hhugo om zijn foto-ets technieken wat nader toe te lichten. Maar... de aanvrager was er weeral niet meer... ![]() Ondertussen ging het al richting middernacht en tijd voor de eerste om op te krassen en huiswaarts te keren. De die-hards (5 stuks) hadden nog recht op de uitschuiver van de avond - waartegen het vergeten van mijn 'kodak' kattepis was - maar bon, verder mag/mocht ik er niks over zeggen. ![]() Anyway, nog wat nagekaart (lees sterke verhalen uit de oude doos opgediept - toch altijd reuze! ![]() Bedankt voor de gezellige en leerrijke avond. Volgende keer nog van dadde!! ![]() Last edited by Guido; 19-11-2005 at 20:33. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Ik kon op de laatste moment niet komen: Ik was een klein beetje veel ziek.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() Grtzzzzzzz Nismo ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|