De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Media Corner
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Closed Thread

Thread Tools Rate Thread
Old 11-01-2006, 20:16
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Mr.Dallara
Wees blij dat Pitstop dergelijke berichten nog wegstopt in een klein hoekje Ik heb vingers tekort om het aantal cowboysites te tellen die deze persreutel weer als "nieuws" gaan brengen.

Krijg ik weer PM's in de bus van persverantwoordelijken met lange tenen of sites die zich aangevallen voelen?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Old 12-01-2006, 00:03
Giovanni's Avatar
Giovanni Giovanni is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mr.Dallara
De BTCS is dus een internationale competitie geworden! knettergek! Als ik het goed voorheb, valt het nog steeds onder de VAS/ASAF en heeft het nog niet eens een nationaal statuut...
BTCS heeft een nationaal statuut.
Je hebt een RACB licentie nodig om daar te rijden ...
Vergis je niet met de Gentlemen drivers cup, dat is ASAF.
BTW, omdat er al eens een buitenlander komt rijden hoeft men zich nog geen internationaal kampioenschap te noemen.
Daar heb je volkomen gelijk.
Old 12-01-2006, 00:08
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
In de dieselklasse was Schubert Motorsport eveneens voorin te vinden, de BMW 120d bleef de Altenburger Alfa 147 JTD ruim een seconde voor. De Italiaanse Maxicars Seat Leon hield het vaderlandse Auto Traa-Flexipool Racing net achter zich.

http://www.autosport.be/news/6147.awm , 11-01-06 23.03
Wist niet dat Traa-Flexipool Racing een Belgisch team was Op www.pittalk.nl zijn het dan weer Nederlanders Als je er op gaat letten is het aantal fouten in de "autosport-verslaggeving" niet mis.........
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Old 21-01-2006, 11:27
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

De vraag is hoe succesvol is die nieuwe BMW Cup in Nederland?

Quote:
Verkoop BMW 130i Cup vlot van start!
Na de presentatie van de BMW 130i Cup tijdens de afgelopen @Home Finaleraces op Circuit Park Zandvoort is de verkoop van de cupauto’s vlot van start gegaan. Het spits werd afgebeten door privé rijder Henry van Os, die op de voet is gevolgd door enkele grote BMW dealers. Naast de nu met enige regelmaat binnenkomende bestellingen groeit de toestroom van aanmeldingen voor de e-mail nieuwsbrief en vragen nog dagelijks. Al met al gunstige ontwikkelingen die de BMW 130i Cuporganisatie natuurlijk positief stemmen over de verwachtingen voor 2006, maar ook aanleiding geven geïnteresseerden aan te sporen niet te lang te wachten met het bestellen van hun BMW 130i Cup auto. Het aantal beschikbare auto’s is namelijk strikt beperkt tot 30 exemplaren.

http://www.racexpress.com/index.php?nav=Nieuws&nid=1472
datum 11 november 2005
Je krijgt de indruk dat die wagens als warme broodjes over de toonbank vliegen. De rij met kandidaten is niet te overzien. Lezen we het volgende op 20 januari 2006:

Quote:
De BMW 130i Cup nu al een succes

Na de eerste bestelling van Henry van Os was het even stil, maar nu komen de bestellingen in rap tempo binnen. Een greep uit de bestellingenlijst: BMW dealer Ekris gaat 2 auto's inzetten, Team Bleekemolen doet met minimaal 4 auto's mee en ook de bekende routinier Cor Euser heeft 2 auto's besteld, evenals het team van Dillon Koster dat met auto's aan de start komt.

http://www.racexpress.com/index.php?nav=Nieuws&nid=1990
datum 20-01-06
Dit klinkt toch erg tegenstrijdig allemaal in die press releases. In het eerste bericht bleven de orders binnen stromen na de eerste bestelling van Henry van Os. In het tweede bericht bleef het even stil na Henry van Os...........

Dus die opmerking van "Een greep uit de bestellingenlijst" zullen we dan maar met een korreltje zout nemen? Het waren toch allemaal ook grote dealers die de wagens kochten? Behalve Ekris zie ik daar geen dealer tussen staan.

Ze hebben de verwachtingen al naar beneden bijgesteld. In het eerste bericht sprak men nog over 30 wagens........dat is in het tweede bericht bijgesteld naar 25
Old 21-01-2006, 21:20
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular

Volgend paragraafje komt uit het recentste verslagje van de WRC in Monte Carlo, vanop www.pitstoptv.be

Quote:
De resterende 6 proeven van morgen, met nog 2 keer de Turini, zullen uitmaken of Grönholm bij zijn debuut met Ford zijn allerlaatste asfaltrally wint en wie de Fin zal vergezellen op het podium.
Dit moet natuurlijk allereerste zijn, tenzij Peter daar ergens ne glazen bol heeft staan en ons al kan vertellen dat het ook meteen Marcus zijn laatste zal zijn
Old 22-01-2006, 20:59
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Wederom een landgenoot te pakken die denkt dat wij alles geloven

Quote:
Ik vind dan ook dat we de lat zo hoog mogelijk moeten leggen. Met alles. Ik was laatst op de fabriek en toen legde iemand me uit dat we na race zes alweer een upgrade zouden krijgen voor de aërodynamica. Waarop ik zei: als we dat nu al weten, waarom zetten we dat er dan niet meteen op? Ik heb dat vervolgens bij meneer Kolles aangekaart met als resultaat dat die aërodynamica er in Bahrein al op zit. En zo moet het ook, want we moeten op de concurrentie veel inhalen.

Column Christijan Albers, www.formule1.nl
Dit is gewoon regelrechte onzin van ons blaagje uit Laeren (op dit moment woonachtig in Antwerpen). Bij elk F1 team is bekend op welk moment in het seizoen bepaalde upgrades, evoluties worden doorgevoerd. Zo is nu al bekend dat Toyota in Monaco aan de start zal komen met een B-spec wagen. Denk niet dat Ralf S. of Trulli gaan zeggen: Hey, als we in Monaco een nieuwe wagen krijgen.......waarom zetten we die dan niet vanaf het begin in?

Christijan, is het niet zo dat men van start gaat met aerodynamisch pakket A bij het begin van het seizoen. Bij de start van het seizoen begint men met de doorontwikkeling van de wagen en omstreeks wedstrijd 6 is aerodynamisch pakket B klaar. Je moet natuurlijk ook de tijd hebben om evoluties te ontwerpen en te testen in de windtunnel.

Nee, deze column is niet een van zijn sterkste uit zijn repertoire
Old 31-01-2006, 09:08
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

Op Autosport.be staat in het stukje over Maurer dat twee Chevrolets inzet in het Duitse Procar het volgende :

"Ook Europees Motorsport Manager Guy Nève was opgetogen met de keuze van Maurer. "We zijn er van overtuigd dat Maurer Motorsport een prima ambassadeur voor Chevrolet zal blijken te zijn."

Guy Néve (broer van ex F1-piloot Patrick) kwam midden jaren '90 om het leven tijdens een Belgian Procar wedstrijd op Chimay.
De persoon over wie men het hier heeft is ex-piloot Eric Nève.
Old 31-01-2006, 13:59
Peter Baert Peter Baert is offline
De Paddock Regular

Fouten op het forum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Quote:
Originally Posted by Mark
Dit is gewoon regelrechte onzin van ons blaagje uit Laeren (op dit moment woonachtig in Antwerpen).
Ik denk dat Christijan Albers, door jou omschreven als (verwende) blaag, uit Laren komt. Laren is een mooi dorp vlakbij Hilversum. Sinds kort ken ik de buurt daar vrij goed.

Old 31-01-2006, 14:36
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally Posted by Peter Baert
Sinds kort ken ik de buurt daar vrij goed.
Al op bezoek geweest bij John de Mol?

Oops, moet inderdaad Laren zijn i.p.v. Laeren.......... het blijft dezelfde Gooische matras
Old 31-01-2006, 14:50
Yvonne's Avatar
Yvonne Yvonne is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark
Al op bezoek geweest bij John de Mol?
Heeft VTM nu ook al contact met John de Mol??

Ik zag op het Pitstop.TV forum wel een oproepje staan over een item met een oudere coureurs. Daar stond iets van "Eyeworks" als producent bij. En dat is weer van Reinout Oerlemans ("Arnie")...;-)

Maar is eigenlijk off-topic, sorry
Old 18-02-2006, 02:12
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

dit komt van sport.be:

Quote:
De GP van Duitsland zal toch plaatsvinden op het circuit van Hockenheim. Hockenheim kampt met zware financiële problemen.

Vooral de modernisatie van het circuit in 2001 is verantwoordelijk voor de schuldenberg van 28 miljoen euro. De stad Hockenheim wordt nu de enige aandeelhouder van het circuit.

Eerder werd al de Belgische GP van Spa-Francorchamps van de kalender voor 2006 gehaald, nadat besloten werd om de verbouwingswerken aan het circuit af te werken. Daarom zijn er zoals in 2005 geen 19, maar wel 18 Grote Prijzen dit seizoen.
afwerken? ik was niet op de hoogte dat ze al begonnen waren?
Old 19-02-2006, 00:43
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally Posted by bluelite
En ja, ik ben ervan overtuigd dat ik ook meer dan eens een fout schrijf op dit forum, maar ik sta ondertussen andere mensen niet belachelijk te maken.
Ick self tic oock weleenz een fauden op het vorum Voordeel is dat je Baert op zijn fouten kunt aanspreken en dat op een normale manier een reactie volgt. Let wel, we hebben het hier maar over taal- en/of feitenfoutjes.

Enige tijd terug was mij een ernstige fout opgevallen over een rijder die aan Le Mans 2006 zou deelnemen. Althans, volgens de persbabbel van een sponsor. Het duurde geen 24 uur voordat de persverantwoordelijke van dat bewuste team met raadsmannen begon te dreigen jegens mij en/of De Paddock. Ja, u leest het goed! De reden? Smaad en laster jegens persverantwoordelijke..........terwijl de naam van de bewuste pipo niet eens in de berichten op dit forum genoemd werd

Geen probleem, bericht was een binnen één seconde verwijderd. Hou er wel rekening mee.......wie met hagel schiet en mist, krijgt een kanonskogel terug die raak is
Old 19-02-2006, 04:31
Pat's Avatar
Pat Pat is offline
De Paddock Regular

@Mark

Je reply zegt veel over wat men denkt over DePaddock.
Blijkbaar komen er hier mensen wel eens kijken over wat er allemaal gezegd
wordt over hun "koetjes en kalfjes".

Er wordt dan toch rekening gehouden met 1200 liefhebbers die alle soorten
media afschuimen, op zoek naar het laatste nieuws over onze geliefde sport.
Dat we er soms een ongezouten mening op na houden, moeten ze er dan
maar bijnemen.

Laat ons daar ook rekening mee houden als we weer eens tegen elkaar beginnen te "bekken" over wie "het" het best weet of dat het nooit niet goed is voor sommigen ...
Old 19-02-2006, 13:44
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Ik dacht eigenlijk dat dit topic bedoeld was voor berichten zoals in de openingspost. Gewone taalfouten vind ik niet echt interessant.
Old 11-03-2006, 23:28
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Bij deze nog een fikse flater van racexpress.nl

Quote:
Uitzendschema's A1 Grand Prix (Amerika) en Formule 1 (Bahrein)
Uitgegeven door Tim Biesbrouck 11 maart 2006 00:01 - Print artikel

Uitzendschema's van de A1 Grand Prix in Amerika en de Formule 1 te Bahrein op RTL7, La Deux en Canvas.

RTL7
A1GP Zaterdag 11 maart:
23.05 - 00.55 uur - A1 Grand Prix, Kwalificatie

F1 Zaterdag 11 maart:
11.55 - 13.10 uur - Formule 1, Kwalificatie

A1GP Zondag 12 maart:
12.20 - 14.05 uur - A1 Grand Prix, Kwalificatie (herhaling)
22.20 - 23.15 uur - A1 Grand Prix, Sprintrace
23.45 - 01.19 uur - A1 Grand Prix, Featurerace

F1 Zondag 12 maart:
09.25 - 10.50 uur - Formule 1, Kwalificatie (herhaling)
11.25 - 15.30 uur - Formule 1, Voorbeschouwing; Race; Nabeschouwing

A1GP Maandag 13 maart:
17.50 - 18.20 uur - A1 Grand Prix, Samenvatting

http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Nieuws&nid=2463
Heel leuk dat ze programmaboekjes voor de fans napluizen...........alleen de F1 op RTL7? Dat is toch echt SBS6

Wat betreft onzin op het net? Albers en zijn MF1 wagen zijn voor geen meter vooruit te branden. Genoeg voer om deze thread gedurende het F1 seizoen in leven te houden
Closed Thread

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules