![]() |
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() En als je goede of slechte komentaaren hebt mag je het altijd zeggen :d volgende wagen is een mitsubishi lancer evo 6 ,de onder en binnenkand is al gedaan. |
|
||||
|
||||
Ziet er geslaagd uit. Zie ik het fout of het je de boutjes vegeten aan te stippen op het achterwiel??
Grtzzz |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Prachtig............. Doe zo voort !!!!!!!!
Grrtzzzzzzz Nismo |
|
||||
|
||||
Je werkt blijkbaar snel, maar proper. Ziet er inderdaad goed uit!
Op naar de volgende. In welke uitvoering wordt de Lancer evo 6 gezet?
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Heb een vraagje, goe kleven jullie voorlichten ? Heb hier ergens gelezen met houtlijm,kan dat? zoja goe doe je dat dan?
alvast bedankt ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ey Huudo, lachen met de West-Vlamingen ja?? ![]() ![]() Grtzz |
|
||||
|
||||
Eerder gericht tot één persoon.
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
'k Weet niet juist wat het probleem is (daar hebben we het raden naar), maar veel fouten zouden (denk ik toch) vermeden kunnen worden door : - Voor je je 'post' verstuurt : lees het eens na, lees het nog eens na en in jouw geval ... lees het nog eens na. (vraag misschien aan iemand om de taalfouten eruit te halen) - 'k Weet niet in hoeverre je de werkwoordvervoegingen al geleerd hebt (da's normaal iets voor het derde of het vierde leerjaar) ? We weten niet hoe oud je bent. - Ik wil hier zeker geen steen smijten (we zijn allemaal niet perfect en misschien zijn er wel dislectische mensen onder ons), maar het is op z'n minst 'wreed ambetant' lezen. P.S. Bouw gerust verder, ge zijt goe bezig ! Regards, 555 |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Regards, 555 |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|