![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
De twee-voudige rollbar achter de coureur, dat lijken net twee hangtieten als ik het vooraanzicht bekijk
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Buiten die twee *hangtieten* - die ongetwijfeld wel verantwoordbaar zullen zijn om de een of andere reden
![]() Eens benieuwd of hij zo snel is als hij eruit ziet... En hopelijk aanwezig op de 1000 Km van Spa ? ![]()
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
dan vond ik de bentley toch stukken mooier !!! (vooral om dat het een geslote wagen is)
maar de audi ziet er ook nie slecht uit.. al iets bekent over de rijders ??? |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
waarschijnlijk weer Biela, Kristensen, Werner, en co
|
||||
|
||||
Ik vind dat toch echt een belachelijk zicht -> TDI
|
|||
|
|||
Er zijn wat meer technische gegevens bekend:
|
|
|||
|
|||
Het volledige Audi persbericht staat op http://www.speedarena.com/news/publi...cle_6324.shtml Zeker de moeite om te lezen aangezien dit heel wat informatie bevat.
Last edited by gwyllion; 13-12-2005 at 15:08. |
|
||||
|
||||
Quote:
ik meen dat enkele jaren terug ook een vw bora in de 'new procar' (zoals het toen nog genoemd werd) ook rond reed met TDI erop.. |
|
||||
|
||||
Wel leuk om zoiets eens te zien via het net. Opmerkelijk was het einde van de voorstelling..........men had tot 14.00 uur de tijd voor het maken van foto's. Reden? De wagen moest weer ingeladen worden voor de volgende test. Iemand een idee waar ze die test eind november hebben gehouden? Kon uit de beelden niet echt een idee vormen...........leek nog het meest op een roadcourse ergens in de Verenigde Staten.
O ja, er was er een zo slim om Ullrich te vragen hoe het nou zat met de DTM. Goh, wat keek ie zuur.......zijn norse antwoord: "We zijn hier om over de R10 te praten, er is nog geen beslissing genomen" Eentje stelde vraag of men op termijn met de R10 richting de States ging? Want diesel neemt geen voorname rol in op de Amerikaanse brandstofmarkt voor personenwagens. Antwoord heb ik gemist.........iemand van jullie?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Je kan de stream van de hele show gewoon opnieuw bekijken op http://www.gff-gmbh.net/projekte/kunden/audi/dsl.asx
Het roll-out filmpje begint op 22:15 (gewoon voortspoelen naar dat tijdstip). Last edited by gwyllion; 13-12-2005 at 16:51. |
|
|||
|
|||
Zo op het oog is de R10 gebaseerd op de R8, echter dan met een dubbele rolbeugel (Jammer dat ACO ooit dat besluit heeft genomen) en een neus die een combinatie is van de Bentley en een F1 wagen.
|
|
|||
|
|||
Infoscourse.org heeft al enkele foto's van het eventement online staan: http://www.infoscourse.org/article.p...=1504&&thold=0 Later meer.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|