![]() |
|
|
View Poll Results: Een race op donderdag 29-06-06, een goed idee of een iets minder geslaagd idee? | |||
Ja, goed idee. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
23 | 35.94% |
Nee, een iets minder geslaagd idee. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
41 | 64.06% |
Voters: 64. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
|||
|
|||
Quote:
ben je d'r zeker van dat je vergelijking hier wel helemaal opgaat. Ik heb toch altijd de indruk gehad dat er in de Belcar een héél stuk minder onbezoldigde vrijwilligers te vinden waren dan in de SCZ of ZTC. Voor die groep is het dan niet verlof , maar wel "werk" hé. En zelfs nou is het al wel een hoop geschipper en water bij de wijn en "goede punten scoren " bij madam , baas , schoonmoeder ....... om de nodige vrije dagen te hebben . let wel, we hebben dat er voor over hé , maar toch........ niet altijd even simpel ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
de piloten gaan daar content mee zijn??? ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee is mijn antwoord. ![]() Zoveel mensen die weer extra verlof moeten opnemen. Kids? geen probleem. vragen? kom maar ik vertel wat ik weet, graag zelfs. Maar wel in het weekend dan!!! Ze komen toch gratis binnen. ![]() Last edited by BuG@WaR; 14-12-2005 at 14:25. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Als team zet je bijvoorbeeld 2 of 3 wagens in op regeluriere weekends. Het inschrijfgeld is op jaarbasis. Door op een door de weekse dag te gaan scheuren heb je nog maar een crew ter beschikking om één wag te runnen. 1/7 van het inschrijfgeld van wagen 2 en eventueel wagen 3 gaat in rook op ![]() Het zou dus kunnen zijn dat we maar met 30 wagens van start gaan i.p.v. de gebruikelijke 45 tot 50. Voor de toeschouwers langs de kant zal dat nog niet zo'n probleem zijn maar voor het kampioenschap geeft dit een vertekend beeld. Dat zou jammer zijn. Daarnaast ben je als organisator ook niet blij als je door dergelijke redenen met minder mensen van start moet gaan. Elk team maakt bepaalde kosten op een circuit dus bepaalde inkomsten zullen evenredig afnemen. Komt de hamvraag wederom: Wegen de voordelen op tegen de nadelen? Dat mogen de rekenmeesters zelf bepalen.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Ik sta wel open voor deze nieuwigheid en zal er zeker zijn. Als men bekijkt hoeveel mecano's er zijn op een donderdag voor een wedstrijd de afgelopen jaren. Om de boxen klaar te maken en een laatste test te doen aan de wagens. Bij de meeste teams loopt er al redelijk wat volk rond. Deze hebben altijd al verlof genomen en zullen dit nu ook doen. Ze gaan misschien gelukkig zijn een extra weekend thuis.
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Sorry, maar die "kids" kunnen in t weekend toch ook komen of zie ik dat nu verkeerd?
Het gaat niet op om te zeggen dat de "mecano's" er 's donderdags toch altijd al zijn, want dit is dus werkelijk niet in ieder team het geval zenne! Weet genoeg teams waar vaak slechts 2 man daar is op donderdag, en waarvan de rest van het team pas vrijdagavond of zaterdagmorgen toekomt op het circuit als VRIJWILLIGER! En volgens mij lopen die er stiekem nog veel rond in de Belcar!! Weet van mezelf dat ik al de helft van mijn verlof in de Belcar steek! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Mijn gedacht hebben ze er de verkeerde donderdag uitgehaald.
29 juni. Véél kans dat net op die dat ook Rock Werchter begint. Of het zou moeten zijn dat die organisatie nu een week later is. Of mikt de organisatie op een jonger publiek, een publiek dat nog te jong is voor RW? Rock Werchter of een Belcar race. Is voor mij althans een moeilijke keuze. Ik sluit me trouwens aan bij Marcel. Ik heb niets tegen kinderen/jongeren. Maar zo'n bende bij elkaar??? |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|