|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Dacht dat Sennake de lidkaarten beheerde en of maakte. Kan me vergissen... Een PM naar Sennake zal u het antwoord wel leveren, denk ik...
C U |
|
||||
|
||||
Mijn lidmaatschap is ook weer verlengd.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat was zo, maar sinds 2005 is het Werner. Ik heb de PM geforward. |
|
||||
|
||||
Ziezo, netjes gestort...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Jimbo.
|
||||
|
||||
We kunnen weer verder voor een jaar !
@Werner Sorry, lidnummer vergeten bij te zetten ... |
|
||||
|
||||
lidgeld vandaag gestort.
|
|
||||
|
||||
Zou misschien wel tof zijn, als je op de meetings je gegevens kunt doorgeven en het lidgeld betalen aan iemand van de administrators .... (hint hint).In ieder geval, ik vind het forum het lidgeld wel waard dus ...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Voor het eerst in 5 jaar via de bank de centjes overgemaakt. Dat moet mij of vzw De Paddock niks kosten (nieuwe regels in 2006 ). Zoja, dan heeft mijn accountmanager bij de bank een een leuk gesprek in het vooruitzicht Airco, ik hoor het wel of ik mijn accountmanager de volle laag kan geven of niet als ze hun werk goed doen
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Lidgeld voldaan.
Mag je terug ruzie maken als die 15 euro voldaan is of moet je dan terug zwijgen |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|