![]() |
|
|
|||
|
|||
Ziet er inderdaad véél beter uit zo...
Alweer knap werk van Sennake... G. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Quote:
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Quote:
![]() ![]() Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Hoog tijd om nog eens een update te geven. Ik heb dus gewoon op het gemakje verdergebouwd, mijn devies getrouw, straith from the box dus.
Zo werd de voorste ophanging volledig volgens plan gebouwd. En ja hoor, ook hier gaat tamiya weer in de fout : bijna alle onderdelen moeten wit gespoten worden (of minstens gedeeltelijk) en toch slaagt Tamiya erin om deze onderdelen in zwart plastic af te leveren. Waarom toch? Om meer witte primer te verkopen misschien? Ik vind het idioot. Wit plastic kost toch niet meer dan zwart plastic of wel? Enfin, mits witte primer te gebruiken gaat het ook. Na de ophanging wordt ook de cockpit zonder aftermarket sets onder handen genomen. Omdat ik al meermaals mensen aangeraden heb om de decals van de gordels niet als decal te gebruiken, maar ze wel uit te knippen om het 3d-effect te verhogen, wou ik het zelf eens proberen. Nu, dat heb ik gedaan en ik moet zeggen : het werkt. Het uitknippen is wel een precisiewerkje en vergeet vooral niet de snijvlakken zwart te schilderen, want anders is het effect totaal verloren. Als je je hieraan houdt zal je zien dat het een vrij realistisch eindeffect tot gevolg heeft dat niets kost. Tenslotte worden alle onderdelen voorzien van een wash van Smoke X-19, en alles wordt gemonteerd. Ik heb nergens het rechte pad van de "straith-from-the-box" filosofie verlaten en ik moet zeggen dat het model er toch wel aardig uitziet. Als je de foto's wil zien van het afgewerkte model, moet je hier eens een kijkje nemen... Tot de volgende! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Op foto 33 is een uitsparing voorzien in de hoofdsteun van je racestoel (linksbovenaan). Moet die uitsparing geen gat worden ????
Prachtig werk overigens ![]() Grtzzzzzzz Nismo ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
heb je ook een vooraanzicht en een achteraanzicht, want ik probeer er een mangacar van te maken |
|
||||
|
||||
Welk soort wit gebruik jij voor het interieur en is dat airbrush of spuitbus ?
|
|
||||
|
||||
super, altijd tot in detail, de vakman op schaal!!!!!!!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Hoe zijn die gedaan? Gespoten in goud? G. Last edited by MFahrer; 24-03-2006 at 12:43. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|