![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
volgens autosport bij mercedes: HWA: Hakkinen, Schneider, Spengler, GReen Persson: Alesi en lauda
|
|||
|
|||
Quote:
En bij Mucke zal het dan wel worden: Mucke + ? |
|
||||
|
||||
Volgens lmsr.net hebben Hakkinen én Spengler de afgelopen dagen in Valencia met 2005 spec Mercedessen gereden. Spengler zal dus veel kans wel een 2006 wagen ter beschikking krijgen.
f1-live.com daarentegen meldt dan weer dat het er voor Frentzen niet goed uit ziet. Frentzen zou al gezegd hebben dat hij zijn carriere liever anders had zien aflopen ... ![]()
|
||||
|
||||
Frentzen in een 2006-wagen bij Abt:
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Amai, Audi en talent in nieuwe auto's zetten, dat is toch ook een probleem precies !!! Nu gaan ze die Frentzen binnenhalen
![]() Ik begrijp het niet ![]() Maar zolang Spengler bij Mercedes een 2006-model krijgt maakt het mij niet veel uit ![]() ![]()
|
|||
|
|||
Quote:
![]() En inderdaad Mathias Ekstrom is totaal geen talent ![]() Last edited by gwyllion; 23-01-2006 at 17:44. |
|
||||
|
||||
hhhm audi lijkt mij een zeer sterke line up te hebben, met kristensen,ekstrom nu ook frentzen... niet vergeten dat frentzen enkele zeer sterke prestaties heeft neergezet met zijn vectra..
te hopen nemen ze als 4de rijder bij abt-sportline timo scheider !! eigelijk lijkt mij audi het meeste kans te hebben bij de titel voor de rijders, ekstrom is een heel seizoen lang goed, de andere hebben zowat hun momenten... ook bij de teams (als ze ekstrom en kristensen in 1 team zetten) lijken mij deze vrijuit de beste... maja het zal toch allemaal niet het zelfde zijn zonder opel ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Idd Smiley, zo heb ik ook al zitten denken.
Bij Mercedes hebben ze zo geen echte kopman meer als de voorbije jaren. Misschien dat Hakkinen de rol kan overnemen, maar ik vrees er een beetje voor. Die was wel beloftevol gestart vorig jaar, maar erna niet zoveel meer van gezien, ok veel pech gehad, maar toch. Van Ekstrom weten we natuurlijk al lang wat hij kan. En hij is ook het hele seizoen constant. En daar Kristensen nog naast, het zou mooi zijn ja. Die vond ik vorig jaar ook sterk rijden hoor.
|
||||
|
||||
Dan maar een retro-Bernd-jaar bij Mercedes ?
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Frentzen is mij toch vooral bijgebleven als brokkenpiloot hoor ![]()
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Die Tomczyk moeten ze dumpen in een wagen van 2005 ofzo. Die rijdt echt slecht tov ekstrom.
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
tijdens kwalificaties is tomczyk altijd goed geweet ook in 2002 en 2003 liet hij zich opmerken.. maar tijdens de races was het altijd minder.. zoals sommige meschien nog weten reed hij in zolder ook naar de pole...
ik zou zeggen voor ABT-audi: ekstrom kristensen frentzen en tomczyk/scheider (ps dat is wat ik de beste keusze zou vinden, in de vorige post was ik daar nogal wat onduidelijk over..) |
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|